سرمایه گذاری در ترکیه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در ترکیه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در ترکیه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در ترکیه
سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در ترکیه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در ترکیه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در ترکیه فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در ترکیه

شروط و الزامات سرمایه گذاری در ترکیه

مراحل سرمایه گذاری در ترکیه

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در ترکیه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در ترکیه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در ترکیه هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در ترکیه

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه راهی است که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی آنرا ترجیح می دهند. به طور کلی، سرمایه ها با نرخ سود واقعاً بالایی باز می گردند و به عنوان سرمایه گذاری موفق در جهان تعریف می شود. این درحالی است که در مرحله اول، باید سودآورترین بخش ها را درک کنید. ترکیه با داشتن یک اقتصاد پررونق، به عنوان یک منبع بزرگ و گسترده، برای سرمایه گذاران خارجی در سالهای اخیر مطرح است.

بورس اوراق بهادار به عنوان بازاری شناخته می شود که معاملات آن از طریق کارگزار انجام می شود. برای موفقیت در این بازار صبر، تجربه، دانش و چند استراتژی مهم لازم است. هنگام ورود سرمایه و جمع آوری اطلاعات در زمینه های مختلف و چندین شرکت در بازار نوسان سهام بسیار مهم است. بورس اوراق بهادار که در مقایسه با بخش املاک و مستغلات در معرض خطر زیادی قرار دارد، اغلب دارای نوسان بالایی است. با این حال، با حرکت های مناسب، بورس درآمد بالایی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

سرمایه گذاری در ترکیه بر روی فلزات گرانبها

سرمایه گذاری در معادن فلزات گرانبها كه از استاندارد كيفي خاصي براي جواهرات برخوردار هستند، اغلب به ساختار محکم و قابل اعتماد آنها بر می گردد. ورود سرمایه های کم خطر فلزات گرانبها عملکرد پایداری را در اقتصاد جهانی نشان می دهند. هنگام ایجاد سرمایه ، مشابه بازار سهام، تخصص مهم است. طلا همیشه در رتبه بندی سرمایه گذاری در ترکیه ، موقعیت پیشرو را به خود اختصاص داده است.

از سویی دیگر و در یک مفهوم کلی، فارکس به عنوان بازار ارز شناخته می شود. این یک ابزار سرمایه مبتنی بر ارزهای فارکس است که می تواند مهارت های خوبی در تجزیه و تحلیل بازار و اطلاعات دقیق و با سود زیاد در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد. مقدار سرمایه شده برای فارکس و نسبت اهرم مهمترین عوامل هستند.

صادرات و واردات ترکیه

ترکیه از نظر صادرات و واردات یکی از فعال ترین کشورهای جهان است. صنعت تدارکات سالانه با نسبت درآمد تجاری بالا، یکی از ایده آل ترین مناطق برای سرمایه گذاری در ترکیه است. هر ساله افزایش نسبت واردات و صادرات در ترکیه  که نیاز به سرمایه جدید در تدارکات دارد، رو به افزایش است.

همچنین از دیگر نقاطی که توانسته است توجه سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب کند، جهانگردی است. با مناطق تاریخی و طبیعی تحت حفاظت یونسکو با سواحل پرچم آبی متعدد، ترکیه کشوری در منطقه توریستی مشهور جهان است. هر ساله صدها هزار گردشگر به ترکیه می آیند و از خارجیانی که برای ایجاد سرمایه به این کشور می آیند، استقبال می شود. بخش گردشگری یکی از مهم ترین بخش های ترکیه است که با حمایت سرمایه گذاران خارجی، تقویت می شود.

سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در بخش بهداشت

با تحولات مهم در بخش بهداشت در 10 سال گذشته ، ترکیه مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. افزایش جمعیت در نتیجه اقتصاد به سرعت در حال توسعه، باعث ایجاد هزینه های زیادی در زمینه بهداشت شده است. بنابراین، علاقه به مراکز بهداشتی، پلی کلینیک ها و بیمارستان ها افزایش یافته و این مورد توجه سرمایه گذاران بالقوه قرار گرفته است.

ترکیه علاقه زیادی به سرمایه گذاری در ترکیه در بخش بهداشت دارد، زیرا آنها به خدمات با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه دسترسی پیدا می کنند. ورود سرمایه در بخش بهداشت بسیار سودآور است و این یکی از منابع اصلی درآمد ترکیه می باشد. برای دریافت اطلاعاتی جامع می توانید از خدمات موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

سرمایه گذاری در ترکیه در املاک

ایجاد سرمایه در املاک و مستغلات، یکی از سودآورترین ابزارهای سرمایه گذاری در ترکیه است و در سال های گذشته برای سرمایه گذاران خارجی بسیار محبوب شده است. در ترکیه، عمدتا برای ورود سرمایه خارجی در املاک و مستغلات، استانبول، ازمیر، بدروم و بورسا مطرح هستند که اخیراً پتانسیل بالایی را نشان داده اند. افزایش ارزش املاک هر ساله به دلیل تقویت این صنعت در ترکیه، باعث شده است که بازگشت سرمایه را تضمین کند.

متوسط نرخ افزایش در 5 سال اول سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در استانبول 250٪ است. برای بازار املاک و مستغلات بورسا ، افزایش 86 درصدی در یک دوره 4 ساله ثبت شد. در حالی که میزان افزایش ارزش در آنتالیا در 4 سال گذشته 65٪ بود و در بدروم در 5 سال گذشته، 74.8٪ افزایش داشته است.

دریافت تابعیت در ترکیه

املاک و مستغلات خریداری شده در بازار ترکیه که یک ابزار سرمایه کم خطر است، می تواند منبع خوبی برای اجاره یا استفاده توسط خود سرمایه گذار باشد. در کنار در یک دوره بسیار کوتاه استهلاک املاک در ترکیه، این روش سرمایه گذاری در ترکیه ، به عنوان پرکاربردترین ابزار ورود سرمایه توسط سرمایه گذاران خارجی است.

بزرگترین شهر ترکیه در استانبول ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاران املاک دارد که با کمترین دوره استهلاک، سود بسیار خوبی را در مدت زمان کوتاه فراهم می کند. استانبول با 15 میلیون جمعیت دو قاره مانند اروپا و آسیا را به هم متصل می کند. از همین روست که تابعیت ترکیه توسط برنامه ایجاد سرمایه ، باعث رشد سریع در بخش املاک و مستغلات و جذب سرمایه گذاران خارجی از سراسر جهان شده است.

شرایط مناسب در سرمایه گذاری در ترکیه

تابعیت ترکیه فرصت دسترسی به بازارهای اروپا و آسیا را به سرمایه گذاران می دهد. همچنین، برای به دست آوردن تابعیت مادام العمر کشوری که در مرحله مذاکرات عضویت کامل با اتحادیه اروپا است، سرمایه گذاری در ترکیه ، یک فرصت مناسب خواهد بود.

طبق این قانون، اخذ تابعیت ترکیه از طریق تولد، ازدواج، پدری و بسیاری از راه های دیگر امکان پذیر است. جدا از همه اینها، دریافت حق تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری تحت موارد استثنایی مشخص شده در قانون، امکان پذیر است. ترکیه به اتباع خارجی اجازه می دهد تا در بخش های مختلف این کشور سرمایه ایجاد کنند و با آن حق شهروندی ترکیه را بدست آورند. هدف این برنامه، ارتقاء سرمایه گذاری خارجی در ترکیه و تأمین منافع اقتصادی است. البته بسیار مهم است که ارزش املاک و مستغلات از 250،000 دلار کمتر نباشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب