سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن
سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن

سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن

شروط و الزامات سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن

مراحل سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن

جمهوری دومینیکن دارای بزرگترین اقتصاد در آمریکای مرکزی و کارائیب است و به دلیل تشویق به سرمایه های خارجی شناخته شده است. براساس بانک جهانی، این کشور به عنوان بزرگترین دریافت کننده مستقیم سرمایه گذاری خارجی  قرار گرفته است. سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن در زمینه های برق، تولید و معدن و همچنین پردازش صادرات، گردشگری و املاک و مستغلات این امکان را فراهم کرده است.

اگر به دنبال مکانی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور هستید، فرصت های مناسبی در جمهوری دومنیکن وجود دارد. همچنین برای درخواست ویزای سرمایه گذاری دو روش وجود دارد. می توانید به عنوان یک سرمایه گذار تجاری یا به عنوان یک سرمایه گذار رانتی درخواست دهید. برای گزینه تجاری، سرمایه گذاری در یک شرکت محلی، سپرده بانکی، اوراق تجاری و غیره قرار می گیرد و حداقل مبلغ سرمایه گذاری باید 200000 دلار دلار باشد. برای گزینه رانتی، شما باید یک حساب بانکی محلی باز کنید و حداقل هر ماه 2،000 دلار به آن حساب واریز کنید. پس از آن می توانید از پول هر طور که دوست دارید استفاده کنید.

بازار املاک و مستغلات جمهوری دومنیکن

خرید املاک و مستغلات جمهوری دومنیکن هیچ محدودیتی ندارد. برای این کار لازم نیست مقیم یا شهروند باشید. به لطف افزایش گردشگری طی سالهای اخیر، قیمت املاک و مستغلات در جمهوری دومنیکن در حال افزایش است. اگرچه قیمت ها هر ساله در حدود 10 درصد به طور مداوم در حال افزایش است، این کشور هنوز هم یکی از مقرون به صرفه ترین بازارهای مسکن در کارائیب است.

قیمت آپارتمان ها و هتل آپارتمان ها با سرعتی بالاتر از خانه ها در حال افزایش است. با توجه به ارزش بازار، سرمایه گذاری های بین المللی املاک و مستغلات در جمهوری دومنیکن به نتیجه می رسند. بدین ترتیب، می توانید از مزایای ویژه مالیات در خریدهای املاک و مستغلات در آینده برخوردار شوید. در خصوص سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن ، می توانید اطلاعات کافی را از کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

تاثیر منابع طبیعی در سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن

جمهوری دومینیکن به دلیل تنوع گسترده در منابع طبیعی مشهور است. منابع اصلی این کشور طلا ، نقره ، نیکل و بوکسیت است. صادرات عمده این کشور نیز طلا ، ابزار پزشکی، دخانیات، تجهیزات محافظتی با ولتاژ پایین و منسوجات است. مقصد اصلی صادرات ایالات متحده، هائیتی، کانادا ، هند و آلمان است.

این کشور هشتاد و پنجمین اقتصاد صادراتی در جهان و شصت و نهمین اقتصاد پیچیده براساس شاخص پیچیدگی اقتصادی است. اما آنچه که مهم است، همواره پیش از انتخاب کشورهای خارجی که در آن می توانید سرمایه ایجاد کنید، باید مطمئن شوید که فضای سیاسی کشور را در نظر گرفته اید. زیرا تا حد زیادی در زمینه سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن نقش دارد.

سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن

کارآفرینی در جمهوری دومینیکن

به طور کلی، جمهوری دومینیکن به عنوان پناهگاه کارآفرینان شناخته می شود. اگر سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن را انتخاب کنید، مطمئناً املاک و مستغلات و یا منابع طبیعی گزینه های بسیار خوبی هستند، اما فرصت های کارآفرینی همان چیزی است که جمهوری دومینیکن به دلیل ارائه آن مورد توجه سرمایه گذاران است. مشوق های مالیاتی موجود می توانند با راه اندازی مشاغل در این کشور، از طریق ویزای سرمایه گذار در گرفتن اقامت دائم کمک کنند.

به اتباع خارجی که حداقل 200000 دلار در جمهوری دومنیکن سرمایه گذاری می کنند یا معیارهای خاصی را به عنوان بازنشسته با مزایای ویژه مانند اقامت سریع در کشور، معافیت از واردات کالاهای خانگی، معافیت از مالیات نقل و انتقال برای خرید املاک و مستغلات، معافیت از مالیات سود و سود و 50٪ کاهش مالیات بر دارایی و سود مواجه خواهند شد.

تجارت و سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن

جمهوری دومینیکن با موقعیت مرکزی در قاره آمریکا، زیرساخت های سریع در حال توسعه و بسته های معافیت مالیاتی، یکی از بهترین مکان ها در منطقه کارائیب برای تجارت است. اگر می خواهید کار خود را در مکانی مالیات پذیر و پر از مزایا تأسیس کنید، فرصت های موجود را برای سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن بررسی کنید. زمینه های ارتباطات از راه دور ، زیرساخت ها ، انرژی های تجدید پذیر ، تجارت کشاورزی ، مراکز تماس ، توسعه نرم افزار ، تولید یا گردشگری در این کشور مساعد ایجاد سرمایه است.

همچنین باید اشاره کنیم که مشوق های مالیاتی زیادی در بخش جهانگردی در جمهوری دومینیکن وجود دارد. برای بهره مندی از مشوق های مالیاتی جمهوری دومینیکن، نیازی به تجارت بزرگ نیست. دولت متعهد به رشد گردشگری است. این پتانسیل را در خط ساحلی، جنگل ها و پایتخت تاریخی خود تشخیص می دهد.

گردشگری برای سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن

 دستور کار اصلی این کشور، گردشگری پایدار است و فرش قرمز را برای کسانی که مایل به کمک به تقویت گردشگری و اقامت بازدیدکنندگان در جمهوری دومینیکن هستند، گسترش داده است. می توانید برای سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن ، یک تجارت گردشگری در اینجا شروع کنید.

با توجه به این قانون این کشور، به سرمایه گذاران خارجی و داخلی برخورد برابر نشان داده می شود و صریحاً بیان می کند که خارجی ها در جمهوری دومینیکن از حقوقی همانند اتباع دومینیکن برخوردار هستند، مگر در مواردی که صحبت از فعالیت سیاسی باشد. سرمایه گذاران خارجی می توانند آزادانه سهام خود را در مشاغل محلی و مشارکت های مشترک داشته باشند و همچنین به نام آنها املاک و مستغلات خریداری کنند.

صادرات در جمهوری دومینیکن

مرکز صادرات و سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن ، یک آژانس دولتی است که با هدف صریح جذب سرمایه گذاری خارجی و تقویت صادرات، به سرمایه گذاران خارجی در مشاغل تجاری خود در جمهوری دومنیکن کمک می کند. بنابراین به سرمایه گذاران خارجی در ساده سازی برنامه های اجازه دولت مربوط به مناطق آزاد، گردشگری، انرژی های تجدید پذیر و غیره کمک می کند.

توسعه بخش انرژی های تجدیدپذیر یکی از اولویت های دولت بوده و در چند سال گذشته سرمایه گذاری قابل توجه بین المللی را به خود جلب کرده است. هیچ گونه مالیاتی بر درآمد حاصل از تولید و فروش برق، آب گرم، نیروی بخار، سوخت های زیستی یا مصنوعی تولید شده از منابع تجدیدپذیر انرژی وجود ندارد و همچنین واردات هیچ یک از تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد چنین مشاغلی، عوارض گمرکی ندارد.

 

فهرست مطالب

فهرست مطالب