سرمایه گذاری در دانمارک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در دانمارک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در دانمارک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در دانمارک
سرمایه گذاری در دانمارک

سرمایه گذاری در دانمارک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در دانمارک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در دانمارک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در دانمارک فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در دانمارک

شروط و الزامات سرمایه گذاری در دانمارک

مراحل سرمایه گذاری در دانمارک

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در دانمارک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در دانمارک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در دانمارک هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در دانمارک

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در دانمارک

دانمارک یکی از رقابتی ترین اقتصادهای اتحادیه اروپا و همچنین کل جهان در حال حاضر است. حامی تجارت آزاد و مورد علاقه منابع طبیعی عظیم و زیرساخت های بسیار پیشرفته است و طبیعتاً مقصد مناسبی برای سرمایه گذاری در دانمارک از سوی خارجی ها محسوب می شود.

اگر می خواهید در دانمارک سرمایه گذاری کنید، باید توجه داشته باشید که دولت دانمارک بوروکراسی سرمایه گذاری را در این کشور به حداقل رسانده کرده و فساد در این کشور تقریباً سابقه نداشته است. علاوه بر این، دانمارک دارای یکی از انعطاف پذیرترین بازارهای کار در جهان است و همچنین دارای نیروی کار بسیار ماهر می باشد.

پیشرفت در تکنولوژی موثر در سرمایه گذاری

دانمارک با داشتن امکانات بالایی در خصوص Cleantech و ارزش صادراتی بسیار بالا در این خصوص، یکی از مراکز غیرقابل انکار Cleantech در جهان است. از جمله صلاحیت های کلیدی می توان به انرژی زیستی، شبکه هوشمند و وسایل نقلیه الکتریکی و البته انرژی باد اشاره کرد که می تواند زمینه هایی موفق برای سرمایه گذاری در دانمارک باشد.

از سویی دیگر صنعت علوم زندگی دانمارک نمونه ای بین المللی از چگونگی تبدیل موفقیت آمیز دانش آکادمیک به تجارت است. دانمارک سومین خط لوله بزرگ تولید دارو در اروپا است و از موقعیت ویژه ای در زمینه تحقیق و توسعه برخوردار است. علاوه بر بیوتکنولوژی، دانمارک نیز در صنعت medtech پیشتاز است.

نقش تحقیق و توسعه در سرمایه گذاری در دانمارک

دانمارک دارای امکانات تحقیق و توسعه در سطح جهانی است و یک خوشه ICT با رقابت بین المللی بوده و به یکی از نوآورانه ترین استخرهای استعداد دسترسی دارد. فناوری بی سیم و تلفن همراه، توسعه نرم افزار و آکوستیک از جمله شاخه هایی است که می توان در این کشور و در جهت سرمایه گذاری در دانمارک به آن ها پرداخت.

همچنین با وجود کوچک بودن این کشور، یکی از بزرگترین صنایع حمل و نقل جهان را در اختیار دارد و صنعت دریایی دانمارک در انرژی باد در خط مقدم توسعه فن آوری قرار دارد. می توانید در این خصوص راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

سرمایه گذاری در دانمارک

مناطق کلیدی سرمایه گذاری در دانمارک

پیشرفته ترین بخش های دانمارک خدمات، صنعت و کشاورزی است و در هر سه فرصت بزرگ سرمایه گذاری در دانمارک وجود دارد. در کنار این ها، بخش هایی که ارزش ایجادسرمایه دارند، شامل بخش انرژی های تجدید پذیر دریایی یا Cleantech می باشد. زیرا دانمارک قصد دارد تا سال 2050 فقط به منابع انرژی تجدید پذیر اعتماد کند.

دولت دانمارک با طرح های تشویقی سرمایه گذاران خارجی، راه اندازی مشاغل خود در این کشور را برای بسیاری از خارجی ها هموار کرده و آن ها را برای سرمایه گذاری کمک کرده است. بنابراین فارغ از صنعتی که برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید، می توانید شرکت تجاری خود را راه اندازی کرده و از کمک های محلی این کشور، بهره مند شوید.

دانمارک یکی از آسانترین مکان ها در جهان برای تجارت است. در یک روز شغلی راه اندازی کنید و در مدت 5 هفته مجوزهای اقامت و کار صادر کنید. شرکت های خارجی هنگام تأسیس مشاغل در دانمارک از ثبت نام پلاگین آسان بهره مند می شوند.

انعطاف پذیری دانمارک در سرمایه گذاری

 به لطف سرمایه گذاری خوب دولت دانمارک در زمینه رفاه اجتماعی، این کشور دارای یکی از انعطاف پذیرترین قوانین کار در جهان را داشته و همچنین یکی از بهترین خدمات بخش دولتی در جهان را ارائه می کند. علاوه بر این، کیفیت بالای زندگی در دانمارک آن را به عنوان خوشبخت ترین کشور در جهان انتخاب می کند که همراه با حقوق رقابتی برای پست های مدیریتی بوده و انگیزه های بیشتری برای افتتاح یک شرکت در دانمارک را فراهم می کند.

 سیاست خارجی دانمارک به سمت کاهش موانع تجاری متمایل است و سرمایه گذاری در دانمارک برای خارجی ها بسیار تشویق می شود. یکی از کمترین تبعیضات توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) بوده و سیاست های باز در بین تمام کشورهای اروپایی در نظر گرفته شده است. به همین ترتیب، سرمایه گذاران خارجی همان حقوق داخلی را دارند.

دلایل سرمایه گذاری در دانمارک

دانمارک چیزهای زیادی برای ارائه به سرمایه گذاران خارجی دارد. این کشور جدا از زیرساخت های فنی عالی، دسترسی خوبی به کشورهای اتحادیه اروپا دارد و مکان دلخواهی برای مقرهای منطقه ای در شمال اروپا است. نیروی کار آن بسیار تحصیل کرده و دوزبانه است.

 به غیر از صنعت فناوری و ICT ، سایر بخش های اصلی شامل علوم زندگی، تولید و فروش مواد غذایی، حمل و نقل دریایی و سایر خدمات حمل و نقل یا طراحی مطرح است. 20 درصد از برق مورد استفاده در دانمارک توسط نیروی باد دانمارک تولید می شود. شرکت های دانمارکی یک سوم بازار جهانی باد را کنترل می کنند و اولین کسانی هستند که از سوخت های زیستی نسل دو به صورت تجاری بهره می گیرند.

همچنین دانمارک یکی از بهترین مراکز دیجیتال در اروپا است. این انگیزه استراتژی رشد دیجیتال دولت است که اخیراً به مردم ارائه شده است و شامل بیش از 30 طرح برای تشویق دیجیتال سازی و شرکت های فعال در این زمینه تجاری است.

شرایط سرمایه گذاری در دانمارک

سرمایه گذارانی که شرکتی در دانمارک افتتاح می کنند و در بخش فناوری جدید و همچنین در زمینه های دیگر شرکت دارند می توانند از این استراتژی بهره مند شوند. استراتژی ارائه شده توسط دولت شامل 38 طرح ابتکاری است. بیشتر آنها فضای کسب و کار را هدف قرار می دهند در حالی که برخی از آنها نیز به تصویب دیجیتال اولیه می پردازند که می تواند مورد توجه سرمایه گذاری در دانمارک باشد.

دانمارک سالهاست که در شاخص شفافیت بین المللی رتبه های برتر را کسب کرده است. سطح بسیار پایین فساد، دانمارک را به مکانی جذاب برای فعالیت های تجاری تبدیل می کند. دسترسی آسان به کل اتحادیه اروپا و دسترسی روزانه یکصد میلیون مشتری از ثروتمندترین مصرف کنندگان در جهان می تواند برای هر سرمایه گذاری جذاب باشد. در این خصوص می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان ثبتا دریافت کرده و با اطمینان برای ایجاد سرمایه در این کشور قدم بردارید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب