سرمایه گذاری در روسیه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در روسیه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در روسیه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در روسیه
سرمایه گذاری در روسیه

سرمایه گذاری در روسیه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در روسیه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در روسیه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در روسیه فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در روسیه

شروط و الزامات سرمایه گذاری در روسیه

مراحل سرمایه گذاری در روسیه

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در روسیه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در روسیه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در روسیه هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در روسیه

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در روسیه

ممکن است افراد زیادی روسیه را به عنوان یک صحرای پوشیده از یخ تصور کنند، اما اقتصاد کشور طی چند دهه گذشته در حال رشد بسیار زیادی است. از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، اقتصاد این کشور دستخوش اصلاحات اساسی در بازار آزاد شده است و تولید ناخالص داخلی اسمی کشور دو برابر شده و آن را به یک اقتصاد بازار در حال ظهور بسیار مهم تبدیل نموده است که شرایط را برای سرمایه گذاری در روسیه از سوی خارجی ها مهیا می کند.

علی رغم این رشد چشمگیر، اقتصاد روسیه در درجه اول مبتنی بر کالا است و خطراتی را برای سرمایه گذاران بین المللی به همراه دارد. نبودن قوانین مالیاتی و تجاری موجود در این کشور، باعث شده است تا در سرمایه گذاری های خصوصی و تجارت در این کشور تاثیر مستقیمی داشته باشد. در صورتی که تصمیم به ورود سرمایه در این کشور دارید، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

اقتصاد روسیه برای شرایط سرمایه گذاری

کشور روسیه در صنعت سرمایه گذاری در دنیا، به جهت صادرات صنعت نفت و گاز طبیعی مورد توجه است. اما کسانی که سرمایه گذاری در روسیه را انتخاب می کنند، همچنین در حال رشد فناوری اطلاعات (IT) و بخش های ارتباط از راه دور این کشور هستند. می توان گفت که صنعت نرم افزار روسیه، از جمله بازارهای رشد یافته است که به سرعت در جهان گسترش یافته است.

همه بازارهای نوظهور دارای عنصری از ریسک هستند. نرخ بالای رشد روسیه ممکن است نشانه ای صعودی برای سرمایه گذاران باشد، اما روند حرکتی تاریخچه آن نسبت به بازارهای پیشرفته تر، با ریسک بالاتر به نظر می رسد. هنوز هم سرمایه گذاران بین المللی سخت است که یکی از داغ ترین بازارهای کالاهای جهان را نادیده بگیرند.

مزایای سرمایه گذاری در روسیه

می توان گفت که یکی از سرزمین هایی که برای بسیاری از شهروندان خارجی در سرتاسر دنیا جذابیت دارد، سرمایه گذاری در روسیه است که سرشار از منابع طبیعی است. همان گونه که اشاره شد، این کشور به عنوان مطرح ترین کشور صاد کننده گاز طبیعی بوده و در خصوص تولید نفت و فولاد در دنیا شناخته شده است.

همچنین صنایع در حال ظهور قدرتمندی در این کشور وجود دارد. برخی صنایع خاص مانند فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور، رشد چشمگیری داشته اند. ضمن آنکه روسیه دارای جمعیت عظیم 142 میلیون شهروند با درآمد شخصی است که هر ساله 10 تا 15 درصد رشد می کند.

سرمایه گذاری در روسیه

شرایط سرمایه گذاری در روسیه

از سوی دیگر، روسیه اقدامات حفاظتی زیادی برای محافظت از سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در روسیه در دسترس ندارد، به خصوص در مقایسه با ایالات متحده یا اقتصاد بازار آزاد، هنوز هم سطح بالاتری از بی ثباتی و ریسک را دارد. روسیه یکی از بزرگترین صادرکنندگان انرژی در جهان است، به این معنی که اقتصاد این کشور به قیمت انرژی متکی است.

البته روش های مختلفی برای ایجاد سرمایه در این کشور وجود دارد، از صندوق های قابل معامله در بورس اوراق بهادار ETF تا اوراق بهادار ذکر شده در بورس سهام RTS که سیستم تجارت روسیه است. از سویی دیگر سرمایه گذاران خارجی این امکان را دارند تا اوراق بهادار روسی را با بهره مندی از فضای تجارت جهانی و دسترسی به RTS روسیه تهیه کنند.

انتخاب روش های سرمایه گذاری در روسیه

روسیهیکی از سریع ترین بازارهای در حال ظهور در جهان و عضو کشورهای BRIC است، اما همچنین دارای خطرات سیاسی و اقتصادی بسیاری است. کسانی که به دنبال راهی آسان برای سرمایه گذاری در روسیه هستند باید ETF و ADR را بررسی کنند، در حالی که کسانی که به دنبال دسترسی مستقیم تر در این خصوص هستند، می توانند سهام معاملات RTS روسیه را بررسی کنند.

وزارت توسعه اقتصادی روسیه پیش نویس قانونی را تهیه کرده است که پیشنهاد می کند برای ورود سرمایه به افراد خارجی اجازه اقامت بدهد. چند گزینه وجود دارد، میزان سرمایه از 10 تا 50 میلیون روبل است و شرایطی وجود دارد که می تواند سرمایه گذاران را ترغیب به ورود سرمایه به کشور نماید.

تبعات سرمایه گذاری مناسب

این نوآوری باید باعث جذب سرمایه گذاری در روسیه و سرمایه گذاری خارجی در کشور، تسریع در توسعه فناوری و ایجاد شغل با دستمزدهای بالا شود. به نظر می آید روسیه روند جهانی را دنبال می کند. بسیاری از کشورها امیدوارند که بتوانند کاهش تولید ناخالص داخلی را به دلیل بحران همه گیری جبران کنند، بنابراین آنها شرایط برنامه های موجود را نرم می کنند و پیشنهادات جدیدی را برای سرمایه گذار در روسیه تهیه می کنند.

وزارت توسعه اقتصادی هنوز پیش نویس این قانون را در دسترس عموم قرار نداده است. با این حال، نمایندگان وزارتخانه می گویند که پنج گزینه ایجاد سرمایه وجود دارد. بنابراین برای داشتن تجارت در روسیه، اگر شرکت روسی تشکیل شده باشد، سرمایه گذار باید سرمایه خود را 15 میلیون روبل افزایش دهد. اگر شرکت خارجی باشد، 50 میلیون روبل سرمایه نیاز است که در هر دو مورد، این شرکت باید حداقل 3 سال کار کرده باشد.

انواع سرمایه گذاری در روسیه

اما اگر هنگام سرمایه گذاری در روسیه، در مشاغل موجود سرمایه گذاری شود، سرمایه گذار باید 15 میلیون روبل یا بیشتر در هر شرکت روسی ایجاد سرمایه کند. وی نیازی به سهامدار شدن در شرکت ندارد. اما این پول فقط می تواند در مشاغلی ایجاد سرمایه شود که حداقل 3 سال از فعالیت آن می گذرد، از 6 میلیون روبل به دولت مالیات پرداخت کرده و حداقل 25 نفر را مشغول به کار کرده است.

همچنین می توان برای تبدیل شدن به یک کارآفرین فردی، 10 میلیون روبل در تجارت خود سرمایه وارد کرده و حداقل 10 شغل ایجاد نماید. همچنین می توان اوراق قرضه دولتی به ارزش 30 میلیون روبل یا بیشتر داشته و خرید اوراق قرضه، حداقل 3 سال قبل از درخواست اجازه اقامت باشد.

برای داشتن املاک و مستغلات در روسیه با ارزش کل 30 میلیون روبل یا بیشتر نیز می توان اقدام نمود اما قبل از ارائه درخواست، حداقل 3 سال باید اقامت را داشته باشد. یک فرد خارجی، می تواند طبق روال استاندارد درخواست اجازه اقامت در روسیه را بدهد. برای این منظور ابتدا اجازه اقامت موقت را دریافت می کنند و یک سال بعد می توانند تقاضای اجازه اقامت کنند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب