سرمایه گذاری در رومانی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در رومانی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در رومانی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در رومانی
سرمایه گذاری در رومانی

سرمایه گذاری در رومانی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در رومانی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در رومانی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در رومانی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در رومانی

شروط و الزامات سرمایه گذاری در رومانی

مراحل سرمایه گذاری در رومانی

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در رومانی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در رومانی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در رومانی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در رومانی

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در رومانی

رومانی توانایی بالایی دارد. این کشور یک جایگزین قوی برای شرکت هایی که می خواهند در اروپای شرقی سرمایه گذاری کنند ارائه می دهد. رومانی نسبت بسیار خوبی بین کیفیت زندگی و هزینه های زندگی دارد و این امر آن را به یک مقصد مناسب برای مهاجران تبدیل کرده است که سرمایه گذاری در رومانی را جذاب می کند.

درک سرمایه گذاران در حال تکامل است. رومانی در گذشته در خارج از کشور تصویر مناسبی نداشت. اما این در حال تغییر است. یکی از چالش هایی که رومانی با آن روبرو است، توسعه زیرساخت ها است. جاده های بهتر باعث جذب شرکت های بیشتری می شود. در این خصوص می توانید اطلاعات کامل تری را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

نظرسنجی کیفیت زندگی مرسر 230 شهر را از نظر کیفیت زندگی رتبه بندی کرده است. طبق این نظرسنجی بخارست از نظر هزینه های زندگی 172 و از نظر کیفیت زندگی در رتبه 109 قرار دارد. به عبارت دیگر هزینه نسبتاً کم در مقابل کیفیت خوب زندگی را دارا می باشد. شرکت های فرانسوی از نخستین سرمایه گذاران خارجی بودند که به توانایی توسعه اقتصاد رومانی، علاقه و اطمینان نشان دادند.

حاکمیت شرکت ها در سرمایه گذاری در رومانی

طبق قوانین رومانی و برای سرمایه گذاری در رومانی ، متداول ترین نوع شرکت ها، شرکت های با مسئولیت محدود (LLC) و شرکت های سهامی (JSC) هستند. از نظر مالیاتی، هیچ تفاوتی بین این اشکال شرکت ها وجود ندارد. کلیه شرکتها مشمول مالیات یکسان هستند و پرداخت سود به سهامداران به عنوان سود سهام تلقی می شود و بنابراین ممکن است مشمول مالیات سود سهام شود.

از دیدگاه مسئولیت سهامداران، JSC ها و LLC ها درجه بالاتری از حمایت را ارائه می دهند. در هر دو مورد سهامداران فقط تا ارزش مشارکت های مشترک خود در سرمایه سهام مسئولیت دارند. علاوه بر این ، LLC ها ساختار حاکمیت شرکتی ساده تری دارند و بنابراین بار عملیاتی و هزینه کمتری دارند. JSC ها ساختارهای حاکمیت شرکتی پیچیده تر و رسمی تری را در بر می گیرند ، بنابراین از آنها یک شکل حقوقی مناسب برای نهادهایی با سهامداران بیشتر و تجارت گسترده تر می سازد.

املاک و مستغلات

شهروندان و اشخاص حقوقی خارجی مجاز به کسب زمین و سرمایه گذاری در رومانی تحت شرایط و ضوابط مشابه شهروندان و اشخاص حقوقی رومانی هستند. بعلاوه، شهروندان و اشخاص حقوقی خارجی ممکن است تحت شرایطی مشابه شهروندان و اشخاص حقوقی رومانیایی دارای ساختمان باشند.

طبق قانون مدنی جدید، شکل واقعی قرارداد خرید و فروش برای اطمینان از حق مالکیت املاک و مستغلات کافی نیست. بنابراین ثبت نام در دفتر زمین مربوط به انتقال مالکیت الزامی است. بنابراین، صرف نظر از لحظه انعقاد قرارداد توسط طرفین ، حق مالکیت در زمان ثبت کتیبه در ثبت املاک و مستغلات منتقل می شود. با این وجود ، تا زمان نهایی شدن کارها برای هر واحد سرزمینی، ثبت نام ها فقط برای اهداف تأیید شهروندان خارجی انجام می شود.

سرمایه گذاری در رومانی

فرصت های سرمایه گذاری در رومانی

رومانی برخی از فرصت های سرمایه گذاری کاملاً سودآور در زمینه های مختلف صنعت را فراهم می کند و علی رغم جو نامطمئن سیاسی، به دلیل پتانسیل شگفت آور آن، امکانات قابل توجهی را نشان می دهد که به ویژه برای سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاری در رومانی بسیار سودآور است.

  در برخی از نقاط، به نظر می رسد نوسانات اقتصادی و توسعه نسبتاً شدید برخی از مناطق را مورد کاوش قرار نداده و با یک پارادوکس یک شانس عجیب برای پیشرفت ایجاد می کند. با این حال ، پرداختن به این موضوع از منظر عینی نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق جنبه های مختلف حقوقی و مالی دارد که می تواند به طور موثر اهمیت سرمایه گذاری در این کشور اروپای شرقی را نشان دهد.

رشد اقتصادی با سرمایه گذاری در رومانی

روند کلی تحریک رشد اقتصادی در مناطق محروم و تشویق توسعه شرکت های خرد، کوچک و متوسط است. تصمیم برای سرمایه گذاری در رومانی دارای مزایای خاصی است که برای سرمایه گذاران خارجی اعمال می شود. برخی از مسائل مالیاتی هر زمان که فردی بخواهد در یک کشور خارجی سرمایه گذاری کند، به ذهن خطور می کند.

 این موضوعات مربوط به حق بازگشت سرمایه و سود سهام بدست آمده در رومانی و مفاد معاهدات مالیات مضاعف است که رومانی با کشورهای مختلف امضا کرده است. چندین مزیت مالی نیز به صورت کاهش مالیات، مشوق های مربوط به نیروی کار و سایر مشوق ها به منظور جذب سرمایه در نظر گرفته شده است.

 اقدام ساده خرید ملک در رومانی، ایجاد یک شرکت در این کشور یا سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدیدپذیر نیاز به یک مشاوره تخصصی دارد. یک نظر حقوقی توصیه می شود تا با تأیید تمام جنبه های قضایی ناشی از چنین تصمیمی، فرآیند سرمایه گذاری در رومانی  تأمین شود. در بسیاری از موارد به دلیل تغییرات متعدد قانونگذاری و سیاسی که منجر به ابهامات خاصی می شود، به کمک حقوقی مانند موسسه ثبتا نیاز است.

مالیات بردرآمد شرکت ها

مالیات بر درآمد شرکت ها در رومانی بسیار کم است، به ویژه وقتی که در سایر کشورهای اتحادیه اروپا مانند آلمان یا بلژیک مقایسه می شود. نرخ استاندارد مالیات بر درآمد شرکتها 16٪ است و درآمد سود سهام با نرخ 5٪ مالیات دریافت می شود. ویژگی برنامه مالیات شرکت ها در رومانی این است که برای شرکت های واجد شرایط نرخ بسیار کمی منظور می شود که شامل فقط 1٪ یا 3 است.

مالیات بر ارزش افزوده نیز نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر است و نرخ استاندارد آن 19 درصد و کالاها و خدمات منتخب با دو نرخ کاهش یافته 9 و 5 درصدی است. ثبت مالیات بر ارزش افزوده برای کلیه شرکت هایی که معاملات مشمول مالیات را انجام می دهند مورد نیاز است، اما در مورد مشاغل با گردش مالی سالانه کمتر از 88500 یورو ، یک برنامه معافیت ویژه اعمال می شود.

قوانین حمایتی سرمایه گذاری در رومانی

چارچوب قانونی مربوط به اقدامات تشویقی انجام شده توسط دولت رومانی، برای حمایت از سرمایه گذاری در رومانی ، توسط قانون اضطراری دولت، شامل اصلاحات اضافی ارائه شده است. این قانون اصولی را تأیید می کند که اقدامات تشویقی و حوزه هایی را که مورد توجه قرار می گیرند، انواع مشوق های ارائه شده و شرایط عمومی مورد نیاز برای بهره مندی از این معافیت ها را مورد حمایت قرار می دهد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب