سرمایه گذاری در سنگاپور

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در سنگاپور را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در سنگاپور را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در سنگاپور
سرمایه گذاری در سنگاپور

سرمایه گذاری در سنگاپور

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در سنگاپور را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در سنگاپور میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در سنگاپور فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در سنگاپور

شروط و الزامات سرمایه گذاری در سنگاپور

مراحل سرمایه گذاری در سنگاپور

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در سنگاپور میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در سنگاپور را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در سنگاپور هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در سنگاپور

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در سنگاپور

کشور سنگاپور فرصت مناسب برا سرمایه گذاری کسانی خواهد بود که می خواهند از بازار عالی و رو به رشد جنوب شرقی آسیا، بهره ببرند. دانستن شرایط سرمایه گذاری در سنگاپور می تواند به شما کمک کند با آگاهی بیشتری در این خصوص اقدام کنید.

سنگاپور بیشتر به دلیل مشارکت در تجارت جهانی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجاری آسیا در جامعه سرمایه گذاری شناخته می شود. این کشور از اقتصاد آزاد قوی برخوردار است اما به دلیل وابستگی به تجارت جهانی، مستعد كاهش روند رشد و گسترش اقتصادی است. برای آن که بتوانید در این خصوص تصمیمات بهتری بگیرید، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

شرایط حاکم بر سرمایه گذاری در سنگاپور

سنگاپور که در شبه جزیره مالایا واقع شده است، یک مرکز دریایی است که بیش از 600 بندر در 120 کشور جهان را به هم متصل می کند. موقعیت استراتژیک این امکان را به شما می دهد تا به مرکز 37000 شرکت بین المللی دسترسی داشته باشید. بازارهای مالی قوی کشور به منبع اصلی تأمین اعتبار برای کل بازار منطقه تبدیل شده است که سرمایه گذاری در سنگاپور را رقم می زند.

سنگاپور به چند دلیل سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب می کند که شامل بخشای تجاری و اقتصادی پر رونق است. این کشور دارای یک شبکه تجارت گسترده با بیش از 25 قرارداد تجارت آزاد، از جمله 15 توافق نامه دو جانبه و توافق نامه منطقه ای بین 15 کشور است. همچنین در جایگاه پانزدهمین اقتصاد صادرات قرار دارد. ضمن آنکه شانزدهمین و بزرگترین واردکننده که توانسته است سرمایه های خارجی مناسبی را جذب کند.

جذابیت تجارت در سنگاپور برای خارجی ها

سنگاپور دارای یک فضای مناسب و جذاب تجارت است. نرخ پایین مالیات 17 درصدی برای شرکت های بزرگ و سطح پایین فساد و محصولی از قوانین و ممیزی های ضد فساد، باعث شده است که محل زندگی و تجارت حدود 7000 شرکت چند ملیتی باشد که دفتر مرکزی  خود را در سنگاپور بنا نهاده اند.

می توان گفت که این کشور، از زیرساخت های پیشرفته ای برخوردار است. سنگاپور حمل و نقل فیزیکی بسیار پیشرفته ای را شامل می شود که از جمله بیش از 100 شرکت هواپیمایی است که حدود 80 کشور را به یکدیگر متصل می کنند. اما نکته ای که باید در نظر داشت این است که برای سرمایه گذاری در سنگاپور , لازم است تا تمامی جوانب را در نظر گرفت.

سرمایه گذاری در سنگاپور

مزایای سرمایه گذاری در سنگاپور

سنگاپور یکی از ثروتمندترین جمعیت جهان است که دارای جمعیت مناسب و اقتصاد رو به رشد می باشد، اما تمرکز آن بر تجارت، منجر به درجاتی از وابستگی اقتصادی به تجارت خارجی جهانی و سرمایه گذاری در سنگاپور می شود که باید قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در این کشور، بررسی های لازم را مورد توجه قرار داد.

از مزایای ورود سرمایه در سنگاپور می توان به این نکته اشاره کرد که از جمعیت مطلوبی برخوردار است. سنگاپور سومین کشور ثروتمند جهان بر اساس برابری قدرت خرید سرانه تولید ناخالص داخلی است، همچنین یکی از بزرگترین تمرکز میلیونرها و یکی از پایین ترین نرخ بیکاری در بین کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص داده است.

اقتصاد آزاد در سنگاپور

این کشور یک اقتصاد آزاد و متنوع دارد. سنگاپور یکی از آزادترین اقتصادهای جهانی و یکی از آسانترین کشورهای جهان در نظر گرفته شده است که در نتیجه مقررات دوستانه تجارت خود می تواند تجارت را انجام دهد. علاوه بر این ، اقتصاد آن دارای بخش های عمودی متنوعی از جمله حمل و نقل، امور مالی، جهانگردی و داروسازی است.

اما نکته در این است که اقتصاد این کشور به سرمایه گذاری در سنگاپور و تجارت خارجی متکی است. از سویی دیگر یک ارتباط قوی با چین دارد. اقتصاد سنگاپور با توجه به سرمایه قابل توجه کشور بسیار با اقتصاد چین در ارتباط است. ثابت شده است که این ارتباط در سال های اخیر دارای نوسانات قابل توجهی بوده است که می تواند برای ورود سرمایه های خارجی دارای اهمیت باشد.

فرصت های سرمایه گذاری در سنگاپور

شما می توانید با خرید وجوه قابل معامله در بورس، صندوق های سرمایه یا رسیدهای سپرده گذاری در بازارهای مالی سنگاپور قرار بگیرید. آسانترین راه برای سرمایه گذاری در سنگاپور وجوه قابل معامله در بورس ETF است که در خصوص تنوع معاملات کشور در یک اوراق بهادار واحد تجاری خارجی است. یکی از محبوب ترین ETF هایی که برای ورود سرمایه در سنگاپور انتخاب شده است دارای ارزش خالص دارایی بیش از 650 میلیون دلار است و دارای 19 اوراق بهادار مختلف است که شامل شرکت های متوسط ​​و بزرگ است.

از آنجا که سنگاپور در درجه اول یک مقصد تجاری است، ETF به شدت به سمت شرکت های مالی، املاک و مستغلات  و صنعت حرکت کرده است. سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که اگر یکی از این بخش ها دچار تنش شود، این موقعیت می تواند منجر به افزایش خطر شود.

صندوق سرمایه گذاری سنگاپور

این وجوه می توانند با حق بیمه یا تخفیف به ارزش خالص دارایی خود معامله کنند. با این حال، صندوق های سرمایه گذاری در سنگاپور از نوع پایان یافته، برخلاف صندوق های سرمایه گذاری پایان باز ، سهام محدودی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، سرمایه گذاران می توانند صندوق درآمد آسیا و اقیانوسیه (FAX) را خریداری کنند، یک صندوق متقابل بسته با سرمایه بازار بیش از 1.1 میلیارد دلار از فوریه 2021 است. این صندوق در اوراق بهادار بدهی کشورها از جمله سنگاپور، چین، اندونزی، هند و استرالیا سرمایه گذاری می کند.

صندوق های سرمایه پایان یافته با صندوق های سرمایه مشترک بسته متفاوت هستند که در واقع صندوق های باز می باشند و برای سرمایه گذاران جدید دارای محدودیت هایی می شوند. سرمایه گذاران باید قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در سنگاپور ، این جوانب مثبت و منفی را به دقت بسنجند. پیش بینی رکود اقتصادی به ویژه در بازارهای در حال ظهور که آمادگی دارند کمی متزلزل تر از بازارهای پیشرفته باشند، دشوار است. برای محافظت در برابر ریسک، هرگونه ورود سرمایه در سنگاپور را با مشاوره انجام دهید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب