سرمایه گذاری در فرانسه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در فرانسه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در فرانسه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در فرانسه
سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در فرانسه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در فرانسه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در فرانسه فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در فرانسه

شروط و الزامات سرمایه گذاری در فرانسه

مراحل سرمایه گذاری در فرانسه

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در فرانسه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در فرانسه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در فرانسه هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در فرانسه

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در فرانسه

فرانسه پنجمین اقتصاد بزرگ جهان، دومین بازار مصرف بزرگ در اروپا و هفتمین سرمایه گذار خارجی جهان است. این مجموعه طیف وسیعی از فرصت های تجاری را برای سرمایه گذاری در فرانسه فراهم می کند و سابقه ثابت و قابل توجهی را در جذب و حفظ شرکت های خارجی و استعدادهای اصلی دارد.

از سویی دیگر، زیرساخت کلاس جهانی این کشور را گزینه ای عالی برای سرمایه گذاران خارجی کرده است که شامل فرودگاه هوانوردی تجاری برتر اروپا و دومین شبکه ریلی سریع السیر در اروپا می باشد. همچنین فرانسه  برای سیستم جاده ملی خود در رتبه سوم اروپا قرار دارد و دومین منبع برق بزرگ در اتحادیه اروپا از آن این کشور است. در صورتی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارید، می توانید از خدمات موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اقتصادی پیشرو در فرانسه

از مهم ترین نکاتی که می توان در اقتصاد فرانسه از آن یاد برد که در سرمایه گذاری در فرانسه نقش مهمی دارد و باعث ایجاد اقتصادی پیشرو و باز در این کشور می شود، مشارکت شرکت های خارجی و 16٪ ارزش افزوده در اقتصاد فرانسه است.

همچنین 30٪ از کل صادرات فرانسه، بیش از 45٪ از سهام شرکت های متعلق به افراد غیر مقیم ، 21٪ تحقیق و توسعه شرکت های تجاری توسط شرکت های خارجی می باشد. بنابراین می توان گفت که فرانسه پیشروترین کشور میزبان سرمایه گذاری خارجی در صنعت است که توانسته است تعداد زیادی پروژه جدید سرمایه مستقیم خارجی را از آن خود کند.

فضای مناسب برای سرمایه گذاری

نرخ بهره وری ساعتی بالا در فرانسه که جلوتر از آلمان و انگلستان است، آن را به کشوری محبوب برای سرمایه گذاری در فرانسه تبدیل کرده است. برخورداری از تعداد بالایی از متخصص و دانشمند و بهترین مراکز آموزشی بازرگانی در جهان، این امکان را فراهم می کند تا رشد اقتصادی این کشور در حال رشد و گسترش بوده و فضای آماده ای برای سرمایه های خارجی گردد.

همچنین مهاجران از برنامه مالیاتی متناسب با مدت زمان اقامت خود استفاده می کنند و معافیت مالیات بر درآمد را بین 30 تا 50 درصد از کل حقوق خود ارائه می دهند. موقعیت استراتژیک این کشور نیز به دلیل جایگاهش به عنوان دومین بازار بزرگ جهان در اروپا و دسترسی به تعداد بی شماری مشتری در بازار آماده این قاره، می تواند فرانسه را برای سرمایه گذاران خارجی جذاب نماید. ضمن آنکه فرانسه یک نقطه اروپای مرکزی را ارائه می دهد که دسترسی آسان به بازارهای آفریقا را نیز فراهم می کند.

سرمایه گذاری در فرانسه

گزینه های سرمایه گذاری در فرانسه

فرانسه هفتمین اقتصاد بزرگ جهان است که در واقع، دارای بزرگ ترین شرکت های بیمه، هواپیمایی، لوازم آرایشی، لوازم لوکس و انرژی است. این ویژگی ها آن را به یکی از جذاب ترین مقاصد ایجاد سرمایه در جهان برای سرمایه گذاران بین المللی، به ویژه در اروپا تبدیل کرده است.

کسانی که قصد سرمایه گذاری در فرانسه را دارند، چندین گزینه مختلف را در پیش روی دارند که شامل صندوق های قابل معامله در بورس ETF تا دریافت سپرده های ADR است. از مزایای سرمایه گذاری در این کشور می توان به اقتصاد بزرگ، توسعه یافته و وجود بسیاری از شرکت های بزرگ آن اشاره کرد.

شرایط سرمایه گذاری در فرانسه

خطر اصلی سرمایه گذاری در فرانسه عضویت آن در اتحادیه اروپا است، به این معنی که با سایر اقتصادهای با ثبات کمتر گره خورده است. ETF و ADR راه های آسان ورود سرمایه است. در حقیقت این کشور با اقتصاد بزرگ خود مکانی نسبتاً امن برای قرار دادن پول است.

همچنین فرانسه یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان را با بازار اوراق بهادار بسیار پیشرفته در خود جای داده است. برخلاف برخی از بازارهای نوظهور و مرزی، این معمولاً به معنای خطر و نوسانات ژئوپلیتیکی کمتر است. از سویی دیگر این کشور توانسته است بدون افزایش نوسانات در کشور، محل استقرار شرکت های بزرگ جهانی باشد. شرکت های بزرگتر به طور معمول نوسان کمتری دارند و قدرت درآمد بلند مدت آنها را قابل پیش بینی می کنند.

نکاتی مهم برای سرمایه گذاران

در خصوص سرمایه گذاری در فرانسه ، همانطور که بحران بدهی حاکمیت اتحادیه اروپا نشان داده است، روابط پولی فرانسه با دیگران در اتحادیه اروپا برخی از خطرات کلیدی را ایجاد کرده است. فرانسه سومین عضو بزرگ اتحادیه اروپا است که ممکن است مسئول تأمین بودجه بخش های زیادی از کمک های مالی باشد. در طول بحران بدهی حاکمیت اروپا ، این مسئولیت بسیار آشکار شد.

ضمن آنکه فرانسه تمایلات سوسیالیستی بسیاری دارد که ممکن است مانع از رقابت برخی مشاغل شود. به عنوان مثال، این کشور هفته کار 35 ساعته و سن بازنشستگی 62 ساله دارد که کمتر از بسیاری از کشورهای توسعه یافته دیگر است. از همین روست که فرانسه پیشروترین کشور منبع در اروپا در میان 100 موسسه ابتکاری در جهان و به خصوص در اروپا است. در این خصوص می توانید راهنمایی ثبتا را داشته باشید.

سرمایه گذاری در فرانسه با ETF

صندوق های قابل معامله در بورس ETF راهی آسان برای سرمایه گذاری در فرانسه در سبد سهام خود ارائه می دهند. با نگهداری سبد اوراق بهادار در بسیاری از صنایع ، ETF معمولاً کمتر از سهام منفرد، خطرناک تلقی می شود. اما برخلاف صندوق های سرمایه گذاری، آنها می توانند مانند سهام در هر زمان و در طول روز معامله شوند.

اما سرمایه گذاران به دنبال مواجهه مستقیم بیشتر با شرکت های فرانسوی هستند ممکن است بخواهند به رسیدهای سپرده گذاری ADR یا سرمایه گذاری مستقیم در یورونکست پاریس توجه کنند. در حالی که ADR های فرانسوی زیادی وجود دارد، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که بسیاری از این معاملات ممکن است نقدینگی کمتری داشته باشند.

لازم به ذکر است که کشور فرانسه بهترین مکان در اروپا برای مشوق های مالیاتی تحقیق و توسعه و نرخ موثر مالیات شرکت ها در عملیات تحقیق و توسعه است. 30٪ هزینه های تحقیق و توسعه واجد شرایط تا 100 میلیون یورو و 5٪ بالاتر از این آستانه از مالیات کسر می شود. شرکت های خارجی از سال 2007 سالانه 9٪ هزینه تحقیق و توسعه خود را در فرانسه افزایش داده اند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب