سرمایه گذاری در قرقیزستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در قرقیزستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در قرقیزستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در قرقیزستان
سرمایه گذاری در قرقیزستان

سرمایه گذاری در قرقیزستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در قرقیزستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در قرقیزستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در قرقیزستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در قرقیزستان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در قرقیزستان

مراحل سرمایه گذاری در قرقیزستان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در قرقیزستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در قرقیزستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در قرقیزستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در قرقیزستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در قرقیزستان

آنچه که روشن است جریان مستقیم سرمایه گذاری مستقیم خارجی به قرقیزستان در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. سهام سرمایه گذاری در قرقیزستان رشد قابل ملاحظه ای داشته و بیشتر جریان های سرمایه مستقیم خارجی به فعالیت های مربوط به معدن و بخش های دیگر مانند امور مالی و تولید فرآورده های نفتی بوده است.

اما باید گفت که در خصوص صنایعی که به فعالیت هایی معدن مربوط نیست، ورود سرمایه خارجی اندک بوده است. همچنین سرمایه گذاران اصلی در قرقیزستان کانادا، چین، انگلستان، روسیه و قزاقستان هستند. تسهیل ورود سرمایه های مستقیم خارجی به این کشور از اولویت های اصلی دولت قرقیزستان در سال های اخیر بوده است. با این حال، پیشرفت ها کند بوده و چارچوب قانونی و نظارتی تجارت همچنان ناكافی و با همان زیرساخت ها تلقی می شود.

تدابیر در جهت ورود سرمایه خارجی

سیستم قضایی این کشور به صورت کامل، مستقل از تأثیر سیاسی خارجی نیست و سرمایه گذاران خارجی و داخلی، عمدتا عدم شفافیت در روند خریدهای عمومی را محکوم کردند. در حال حاضر، پنج منطقه آزاد اقتصادی FEZ در جمهوری قرقیزستان وجود دارد که شامل بیشکک، نارین، کاراکول، لیلهک و مایماک  است که توانسته است فرصت های مناسبی را برای سرمایه گذاری در قرقیزستان تضمین کند.

این در حالی است که این کشور در پرداخت مالیات پیشرفت چشمگیری داشته است. دولت بار مالیات مربوط به بازپرداخت سود توسط سرمایه گذاران خارجی را کاهش داده است تا با نرخ مالیات سرمایه گذاران داخلی مطابقت داشته باشد و در این خصوص اعتبار کسب کرده است.

بهبود شرایط سرمایه گذاری در قرقیزستان

مقامات دولت قرقیزستان همچنان صحبت های مثبتی دارند و با امید به عواملی که به گفته آنها نشانگر بهبود شرایط سرمایه گذاری است، مسیر رو به رشدی را در پیش گرفته اند. دولت سرمایه مستقیم خارجی را به عنوان یکی از مولفه های اصلی رشد اقتصاد شناسایی کرده و یک نقشه راه استراتژیک برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در قرقیزستان ایجاد نموده که برای تسهیل این رشد طراحی شده است.

دولت در حال انجام اقداماتی برای ساده سازی روند شروع کار و همچنین برنامه مالیاتی آن است. هنوز هم بسیاری از مقررات سنگین مانع توسعه تجارت برای خارجی ها و افراد محلی هستند. جمهوری قرقیزستان برای تأمین نیازهای اساسی زیرساخت تلاش می کند. برای آن که بتوانید سرمایه گذاری موثری در قرقیزستان داشته باشید، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

سرمایه گذاری در قرقیزستان

اتحادیه اقتصادی اوراسیا

جمهوری قرقیزستان هنوز در حال انتقال اقتصادی به اتحادیه اقتصادی اوراسیا EAEU است که اعضای فعلی آن نیز شامل روسیه، قزاقستان، ارمنستان و بلاروس هستند. این عضویت در شرایط اقتصادی تغییر ایجاد کرده است، زیرا کالاهای ارزان تر از شرکت های رقابتی دیگر کشورهای عضو EAEU بازار محلی را تحت فشار قرار داده و صنایع داخلی قرقیزستان را تحت فشار قرار داده است.

پیوستن به EAEU همچنین موانع نظارتی جدیدی را ایجاد کرد و منجر به افزایش اقدامات غیرتعرفه ای شده است که دولت قرقیزستان و مشاغل مشابه برای انطباق با آنها تلاش کردند. اعتماد مداوم به روسیه به عنوان منبع حواله ، واردات و حمایت مالی اقتصاد را تحت تأثیر روسیه قرار می دهد.

حمایت های دولت برای سرمایه گذاری در قرقیزستان

کارآفرینان قرقیزستان به طور فزاینده ای در حال خرید مجوزهای حق رای دادن از شرکت های بزرگ خارجی مستقر در ، به ویژه در صنعت خدمات غذایی هستند. جمهوری قرقیزستان پذیرای سرمایه گذاری در قرقیزستان از سوی شهروندان  خارجی است و دولت علناً تشخیص می دهد که سرمایه مستقیم خارجی یکی از مولفه های مهم در رشد اقتصاد است.

قوانینی وجود دارد که فضای سرمایه گذاری را برای شرکت های خارجی مطلوب تر از گذشته می کند. با این حال، استفاده از این قوانین متناقض است که می تواند سرمایه گذاران خارجی را با مشکل روبرو کند. علاوه بر این، فعالیت های دولت، از جمله تقاضای مذاکره مجدد در مورد قراردادهای عملیاتی و اختلافات بر سر مجوزها، مانع سرمایه گذاری خارجی است که دولت در صدد رفع آن ها می باشد.

آژانس حمایت از سرمایه گذاری

قرقیزستان یک آژانس حمایت از سرمایه گذاری تحت نظارت دولت جمهوری قرقیزستان دارد. آژانس در توسعه و اجرای اقدامات جذب و تحریک فعالیت سرمایه های خارجی مشارکت دارد. وظیفه آن هماهنگی با ارگان های دولتی، شهرداری های محلی، نهادهای تجاری و مسئولان غیر دولتی برای ارتقاء سرمایه گذاری در قرقیزستان ، از جمله سرمایه های خصوصی و مشارکت عمومی و خصوصی است.

آژانس، برنامه های پشتیبانی از سرمایه گذاران را برای کمک به هدایت سرمایه گذاران از طریق فرآیند ثبت نام و انجام اقدامات ارتباطی با هدف کمک به ایجاد یک فضای مناسب برای سرمایه خارجی انجام داده است. آژانس اغلب با سازمان های اهدا کننده بین المللی در میزگردها، مبادلات و کارگاههای آموزشی ظرفیت سازی در زمینه توسعه اقتصادی هماهنگی می کند.

آژانس به عنوان وسیله ای برای حفظ گفتگوی مداوم با سرمایه گذاران خارجی عمل می کند. در حال حاضر، جمهوری قرقیزستان یک نماینده حقوق بشر با نظارت بر سرمایه گذاری های خارجی ندارد. ضمن آنکه پارلمان قرقیزستان یک شورای توسعه تجارت و کارآفرینی زیر نظر رئیس پارلمان ایجاد کرد که وظیفه اصلی آن تقویت همکاری بین نهاد قانون گذاری کشور و نهادهای تجاری است.

اقدامات شورا جهت بهبود سرمایه گذاری در قرقیزستان

این شورا متشکل از نمایندگان مجلس، نمایندگان جامعه بازرگانی از بخش های مختلف اقتصاد و انجمن های تجاری است. این جلسه به طور منظم برای بحث در مورد اقدامات برای بهبود سرمایه گذاری در قرقیزستان ، ارتقاء کارآفرینی و قوانین برای تسهیل تجارت در جمهوری قرقیزستان تشکیل می شود.

دولت قرقیزستان همچنین از طریق تعدادی از انجمن های محلی که به عنوان صدا برای کارآفرینان و شرکت ها عمل می کنند و با جامعه تجارت ارتباط برقرار می کند که از آن جمله می توان به  اتاق بازرگانی آمریکا در جمهوری قرقیزستان، شورای تجارت بین المللی (IBC) و انجمن بازرگانی JIA اشاره کرد. وزارت اقتصاد، شورای توسعه تجارت و کارآفرینی مجلس و سایر ارگان های دولتی معمولاً در هنگام تدوین سیاست، نظر این انجمن ها را جویا می شوند. لازم به ذکر است که بهتر است قبل از هر اقدام برای ایجاد سرمایه در قرقیزستان، برای دریافت راهنمایی های لازم از ثبتا اقدام کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب