سرمایه گذاری در مجارستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در مجارستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در مجارستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در مجارستان
سرمایه گذاری در مجارستان

سرمایه گذاری در مجارستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در مجارستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در مجارستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در مجارستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در مجارستان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در مجارستان

مراحل سرمایه گذاری در مجارستان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در مجارستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در مجارستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در مجارستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در مجارستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در مجارستان

سرمایه گذاران خارجی که به دنبال دلایلی برای سرمایه گذاری در مجارستان هستند به راحتی می توانند دریابند که این کشور اروپایی فرصت های تجاری زیادی را ارائه می دهد. مجارستان بخشی از اتحادیه اروپا است و این بدان معنی است که سرمایه گذاران خارجی می توانند به راحتی یک شرکت را در اینجا ثبت کنند یا از طریق یک شعبه یا یک شرکت تابعه فعالیت کنند.

 علاوه بر این، مجارستان یک منطقه جغرافیایی جذاب در منطقه خود فراهم می کند و شرکت های بین المللی متعددی که در اینجا فعالیت می کنند از انواع سیاست های سرمایه گذاری بهره مند می شوند. این کشور مزایای بسیاری را ارائه می دهد که می توان آنها را در پنج دلیل اصلی برای ایجاد سرمایه خلاصه کرد. کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در این خصوص شما را راهنمایی خواهد کرد.

شرایط مجارستان برای سرمایه گذاری

مجارستان با موقعیت جغرافیایی خود می تواند حوزه سرمایه گذاری مناسبی برای تجار خارجی باشد که می خواهند فعالیت خود را در اروپا توسعه داده و به فکر سرمایه گذاری در مجارستان هستند. موقعیت جغرافیایی آن مزیت توسعه فعالیت های حمل و نقل و همچنین عملیات تدارکاتی است که به طور معمول برای شرکت های داخلی و خارجی درگیر در صادرات و واردات ضروری است.

از این مکان، مشاغل مورد نیاز برای تحویل کالا و محصولات به سایر کشورهای اروپایی، به دلیل ارتباط جاده ای این کشور با سایر ایالت ها، می توانند دسترسی آسان داشته باشند. همچنین در یک اقتصاد، منابع انسانی یکی از مهم ترین دارایی های آن را نشان می دهد. در مجارستان، سرمایه گذاران خارجی می توانند از نیروی کار آموزش دیده ای بهره مند شوند که مشخصه آن افراد زیادی است که دارای مدرک دانشگاهی هستند یا در برخی از مناطق مورد نیاز برای مشاغل مانند تولید، مدرک تحصیلی کسب کرده اند.

ثبت شرکت برای سرمایه گذاری در مجارستان

به کسانی که می خواهند شرکتی در مجارستان راه اندازی کنند نیز باید در مورد این واقعیت توصیه شود که وقتی به علوم پزشکی و بخش فنی مراجعه می کنیم، این کشور به عنوان یک اقتصاد جذاب ظاهر می شود. همچنین نیروی کار در مجارستان برای کارفرمایی که از مزد متوسط ​​رقابتی بهره مند است، در دسترس است. ضمن آنکه بازرگانانی که سرمایه گذاری در مجارستان را انتخاب می کنند از نیروی کار آموزش دیده این کشور با هزینه هایی مناسب بهره مند می شوند.

 مقامات مجارستان سیاست های زیادی را ایجاد کرده اند که برای اهداف سرمایه گذاری مستقیم خارجی طراحی شده است و خارجی ها می توانند در اینجا سیاست های مناسب را پیدا کنند که می تواند به رشد تجارت آنها کمک کند. اگرچه یک سرمایه گذار خارجی می تواند فعالیت های تجاری متعددی را پیدا کند که می تواند در مجارستان موفقیت آمیز باشد، اما صنایع اصلی این کشور شامل صنعت خودرو، بخش الکترونیک، بخش خدمات و صنایع غذایی و کشاورزی است.

سرمایه گذاری در مجارستان

مالیات های اعلام شده در مجارستان

اگر می خواهید سرمایه گذاری در مجارستان را تجربه کنید باید بدانید که این کشور مالیات های مطلوبی برای شرکت ها و افراد دارد. مالیات بر درآمد شرکت ها بین 10 تا 19 درصد در نوسان بود که کمتر از سایر کشورهای اروپایی مانند فرانسه یا انگلستان است، اما در حال حاضر فقط با نرخ استاندارد 9 درصد دریافت می شود.

 مالیات بر درآمد شخصی با نرخ استاندارد 15٪ اخذ می شود. باید بدانید که مقامات مجارستان با ارائه کمک هزینه های خاص یا مشوق های مالیاتی این سیستم جذاب مالیاتی را ایجاد کرده اند. سیستم مالیات به طور کلی در مقایسه با کشورهای دیگر در منطقه خود پایین است، اما علاوه بر نرخ مالیات ارائه شده ، مالیات های دیگری نیز اعمال می شود.

مشوق های دولت برای سرمایه گذاری در مجارستان

 دولت مجارستان از طریق مشوق های مختلف سرمایه گذاری در مجارستان و رقابت در این کشور را تشویق می کند. می توان کمک های دولتی را دریافت کرد که می تواند به صورت استرداد یا غیر قابل استرداد ارائه شود. توجه ویژه ای به پیشرفت فعالیت های تحقیق و توسعه و سرمایه های تحقیق و توسعه داده می شود. دسته ویژه ای از یارانه ها وجود دارد که در موارد خاص می توانند توسط سرمایه گذاران خارجی دریافت شوند.

 قانون سرمایه گذاری های خارجی با هدف ایجاد یک چارچوب قانونی قابل اعمال برای سرمایه گذاری های خارجی در این کشور، با استفاده از برخی روش ها، مقررات، اقدامات محافظت کننده از سرمایه گذاران، قوانین مالیاتی و غیره ایجاد شده است. مجارستان مزایای بسیاری برای سرمایه گذاران و بازرگانان خارجی دارد و علاقه مندان به انجام فعالیت های تجاری می توانند از موارد زیادی همچون نیروی کار بسیار کارآمد ، زیرساخت کاملاً توسعه یافته و موقعیت جغرافیایی استراتژیک بهره مند شوند.

مشارکت متخصصان با سرمایه گذاران خارجی

لازم به ذکر است که متخصصان شرکت های مجارستانی، می توانند به تجار خارجی در سرمایه گذاری در مجارستان کمک کرده و از طریق کل مراحل ثبت شرکت در این کشور به آنها کمک کنند. قانون سرمایه خارجی در مجارستان نمایانگر مجموعه قوانینی است که در سال 1988 فعال شد و اصلی ترین چارچوب قانونی را تضمین می کند که سرمایه گذاران خارجی را از همان رفتاری که سرمایه گذاران مجارستان دارند، تضمین می کند.

این قانون در طول سالها متناسب با نیازهای بازار و سرمایه گذاران خارجی و همچنین با توجه به نیاز بازرگانان مجارستان اصلاح شده است. این قانون بر جهات مختلفی متمرکز است که شامل ایجاد زمینه های مناسب برای همکاری بین المللی بین مجارستان و سرمایه گذاران خارجی که به کشور می آیند، تشویق تزریق سرمایه خارجی و تقویت توسعه فن آوری کشور می باشد.

شرایط سرمایه گذاری در مجارستان

کاهش نرخ مالیات شرکت ها به 9 درصد و تخفیف آن به کارفرمایان خارجی در قالب کاهش بیشتر مشارکت های آنها و انگیزه های سرمایه گذاری در مجارستان برای ارتقاء تأسیس شرکت ها، باعث شده است تا در حال حاضر پروژه های مقیاس بزرگ و سرمایه گذاری در فناوری های آینده توسط دولت با ترجیح برگزیده شوند و آژانس حمایت از سرمایه گذاری HIPA به طور فزاینده ای در تلاش است تا شرکت های خارجی را برای راه اندازی فعالیت های تحقیق و توسعه جذب کند.

یكی از پایین ترین سطح دستمزد در اتحادیه اروپا یك مزیت محلی برای سرمایه مستقیم خارجی است. مجارستان قطعاً می تواند به عنوان یک کشور با دستمزد کم و مالیات پایین در اتحادیه اروپا در نظر گرفته شود. از سویی دیگر، اقتصاد مجارستان با صنعت خودرو پیوند خورده است که نتیجه آن وابستگی قابل توجه به توسعه اقتصادی اروپا و بلکه جهانی است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب