سرمایه گذاری در مصر

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در مصر را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در مصر را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در مصر
سرمایه گذاری در مصر

سرمایه گذاری در مصر

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در مصر را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در مصر میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در مصر فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در مصر

شروط و الزامات سرمایه گذاری در مصر

مراحل سرمایه گذاری در مصر

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در مصر میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در مصر را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در مصر هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در مصر

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در مصر

مصر شاید به دلیل اهرام چشمگیر و تاریخچه رنگارنگش مشهور باشد، اما این کشور که دارای جمعیت زیادی است، در بین سرمایه گذاران محبوب است. کشور مصر به عنوان یک بازار عمده مرزی در نظر گرفته می شود، در حالی که عضوی از اقتصادهای رو به رشد است که دارای پتانسیل های بالایی است که می تواند زمینه ای برای ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در مصر باشد.

اقتصاد مصر یکی از پیشرفته ترین کشورها در منطقه خاورمیانه و آفریقا است که تولید ناخالص داخلی مناسبی دارد. مصر، مانند بسیاری از کشورهای بزرگ، اقتصادی که تحت سلطه بخش های خدمات و صنایع است، را دارد. در عین حال ، به دلیل بخش کشاورزی خود که منبع قابل توجهی از اشتغال است، نیز شناخته می شود. برای آن که بتوانید سرمایه گذاری موفقی در این کشور داشته باشید، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

سرمایه گذاری با استفاده از ETF

در خصوص سرمایه گذاری در مصر ، بورس سهام مصر همچنین با بیش از 600 شرکت بورسی و 6 میلیارد دلار گردش مالی سالانه یکی از پیشرفته ترین بازارهای سهام در منطقه است. در حالی که پس از سقوط حسنی مبارک، بازارها برای مدتی خاموش بودند، آنها دوباره شروع شده و اقتصاد نشان از بهبود یافته است.

در حالی که مصر ممکن است یکی از بزرگترین اقتصادهای منطقه باشد، بازارهای این کشور خطرات قابل توجهی را به دنبال دارد. سرمایه گذاران که به دنبال موقعیت های گسترده در سهام مصر هستند، ممکن است مشکل عدم تنوع ارائه شده توسط بازارها را پیدا کنند. تنها چهار شرکت وجود دارد که سهم عمده ای از اقتصاد کشور را تشکیل می دهند، در حالی که صنعت مالی نیز نمایندگی بیش از حد داشته است.

مزیت های سرمایه گذاری در مصر

سرمایه گذاران باید این ریسک ها را قبل از سرمایه گذاری در مصر، به ویژه در دوره های آشفتگی سیاسی در کشورهای مجاور، به دقت بررسی کنند. اما به طور کلی می توان نقاط قوت این کشور را که می تواند سرمایه گذاران زیادی را از کشورهای دیگر به سوی خود جذب کند را چنین برشمرد. موقعیت جغرافیایی استراتژیک و نیروی کار کم هزینه و نسبتاً واجد شرایط می تواند نکات مهمی برای سرمایه گذاران باشد.

از سویی دیگر، مصر دارای جمعیت در حال رشد است که مصر را به یک بازار استراتژیک در منطقه تبدیل می کند و از پتانسیل گردشگری بالایی برخوردار بوده و دارای منابع مهم انرژی، به ویژه گاز طبیعی است.  همچنین مطابق با سیاست عمومی دولت، فرصت های سرمایه گذاری زیادی را به شرکت های خارجی ارائه می دهد. این باعث اقتصادی متنوع در زمینه های انرژی، گردشگری، درآمد کانال سوئز، پایگاه صنعتی و غیره است که می تواند بر بهبود فضای کسب و کار کمک نماید.

سرمایه گذاری در مصر

نکات مهم برای سرمایه گذاری در مصر

باید اشاره کنیم که هنگام سرمایه گذاری در مصر ، لازم است که تمامی جوانب کار مورد بررسی قرار گیرد. این نکته را در نظر داشته باشید که این کشور دارای وضعیت سیاسی است که همچنان متشنج بود و عدم اطمینان سرمایه گذاران خارجی را برمی انگیزد.

وضعیت امنیتی منطقه ای تخریب شده و بخش بانکی شکننده است. ضمن آنکه زیر ساخت های کافی وجود نداشته و نرخ فقر بالا و بیکاری مداوم است. این باعث شده است تا نیروی کار ماهر کم بوده و رویه های دست و پاگیر گمرکی و موانع تجاری غیر تعرفه ای، زمینه هایی را ایجاد کرده است که شاید در مسیر سرمایه گذاران موانعی را ایجاد کند.

اقدامات دولت برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی

اداره کل سرمایه گذاری و مناطق آزاد در مصر (GAFI) یک برنامه اقتصادی برای جذب سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده است که همراه با کاهش متوسط ​​35٪ حقوق گمرکی و ساده سازی تعرفه ها می باشد. علاوه بر این، مصر برای اجرای اصلاحات اقتصادی در جهت نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده، کاهش یارانه های سوخت و برق و غیره اقدامات مناسبی را در جهت حمایت از سرمایه گذاری در مصر انجام داده است.

این نشان دهنده تمایل دولت برای بهبود فضای کسب و کار است که همچنان پیچیده می باشد. آنچه که نشان می دهد، پس از انقلاب، مصر محدودیت هایی را برای انتقال سرمایه ایجاد کرده است که سرمایه گذاران ادعا می کنند در این شرایط، تصویب نقل و انتقالات چند هفته طول می کشد.

بخش های جذاب برای سرمایه گذاری در مصر

چندین پروژه بزرگ ممکن است در سال های آینده سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب کند. زیمنس در حال حاضر بزرگترین نیروگاه تولید گاز در جهان را توسعه داده است، مصر همچنین قصد دارد یک بستر بزرگ لجستیکی و صنعتی در اطراف کانال سوئز، یک پایتخت اداری جدید و پروژه های بزرگ کشاورزی و استخراج معدن توسعه دهد.

در اکثر بخش ها ، خارجی ها از رفتار مشابه با شهروندان بهره مند می شوند. برای سرمایه گذاری در مصر و فعالیت در بخش های خاص، یعنی هیدروکربن ها و املاک و مستغلات ، به ایجاد سرمایه مشترک نیاز است. قانون واردات و صادرات اصلاح شده تا به شرکت ها اجازه دهد مجوز واردات 51٪ را داشته باشند.

اصلاحات سازنده برای سرمایه گذاران

کشور مصر تعدادی از اصلاحات نظارتی، یعنی یک قانون جدید سرمایه گذاری در مصر را اجرا کرده است. یک قانون جدید شرکت ها و یک قانون ورشکستگی ایجاد شده است که تماما انگیزه مناسبی برای ورود سرمایه خواهد بود. همچنین قانون جدید گمرکی در سال 2020 بر  این اساس است که اگر تاسیس شرکت ، تحت مقررات قانون جدید سرمایه گذاری باشد، از 2٪ مالیات سفارشی برای کلیه ماشین آلات، تجهیزات و دستگاه های وارداتی مورد نیاز برای راه اندازی شرکت بهره مند خواهد شد.

کنوانسیون های سرمایه گذاری دوجانبه توسط مصر با بیش از صد کشور از جمله اکثر کشورهای اتحادیه اروپا ، ایالات متحده و چندین کشور آفریقایی، خاورمیانه و آسیا، توافق نامه هایی را امضا کرده است. در حوزه دریای مدیترانه ، مصر کنوانسیون های دوجانبه ای را با الجزایر ، اسپانیا ، فرانسه ، یونان ، ایتالیا ، لیبی ، لبنان ، مالت ، مراکش ، پرتغال ، تونس و ترکیه امضا کرده است که تماما نقش موثری در رشد سریع اقتصاد در مصر داشته و می تواند برای سرمایه گذاران مهم باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب