سرمایه گذاری در نروژ

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در نروژ را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در نروژ را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در نروژ
سرمایه گذاری در نروژ

سرمایه گذاری در نروژ

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در نروژ را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در نروژ میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در نروژ فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در نروژ

شروط و الزامات سرمایه گذاری در نروژ

مراحل سرمایه گذاری در نروژ

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در نروژ میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در نروژ را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در نروژ هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در نروژ

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در نروژ

کشور نروژ با زیبایی های بی نظیری که دارد از سوی بسیاری از شهروندان خارجی در سرتاسر دنیا مورد توجه است. اما آنچه که توجه سرمایه گذاران بین المللی را جلب نموده است، نرخ رشد این کشور است که در مقایسه با نرخ رشد در سایر مناطق یورو مطلوب است. از زمان رشد صنعت در اتحادیه اروپا، اقتصاد نروژ دارای نرخ رشد بالایی بوده است که به طور مداوم بهتر از بسیاری از همسایگان اروپایی آن ، به ویژه در دوره رکود اقتصادی عمل کرده است. این باعث می شود که سرمایه گذاری در نروژ برای بسیاری از شهروندان خارجی، جذابیت خاصی داشته باشد.

نروژ برای تأمین مالی  و ایجاد سیستم رفاهی گسترده و رشد اقتصادی بهتر ، به شدت به نفت دریای شمال خود اعتماد کرده است. البته باید توجه داشت که افزایش صنعت نفت از دهه 1970 منجر به کندی در بسیاری از بخش های اقتصادی دیگر شده است. برای دریافت اطلاعاتی کامل تر می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

تاثیر صنعت نفت در اقتصاد نروژ

در خصوص سرمایه گذاری در نروژ باید گفت که رشد روزافزون صنعت نفت از زمان صنعت تاکنون، کشور نروژ  را در برابر بسیاری از رکودهای اقتصادی محافظت کرده است. اما همین روند، نروژ را به یکی از گران ترین کشورها در جهان برای زندگی تبدیل کرده است و باعث نگرانی هایی شده است که بیش از حد نیروی کار آن به نفت مرتبط است. افت در بازار نفت می تواند مشکلات قابل توجهی برای کشور ایجاد کند.

از سویی دیگر، اقتصاد مقاوم نروژ راهی عالی برای متنوع سازی اوراق بهادار سرمایه گذاران بین المللی است. اما با قرار گرفتن در معرض صنعت نفت و گاز ، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که کاهش قیمت نفت خام یا سطح تولید ممکن است منجر به چرخش نزولی اقتصاد نروژ شود.

حمایت دولت از سرمایه گذاری در نروژ

دولت نروژ از سرمایه گذاری در نروژ از سوی شهروندان خارجی استقبال می کند. سیستم مالیاتی نسبت به سرمایه گذاری های خارجی و داخلی یکسان است. ایجاد سرمایه در تأسیسات تولید صنعتی که در منطقه ای کمتر توسعه یافته قرار می گیرد، مورد علاقه نهادهای دولتی محلی و مرکزی قرار گیرد.

همچنین دولت از تجارت آزاد و عدم مداخله در آن حمایت می کند. برخی از محدودیت ها وجود دارد اما فقط در مناطق حفاظت شده مانند شیلات و کشاورزی و براساس ملاحظات زیست محیطی اعمال می شود. در کل می توان گفت که دولت نروژ به طور کلی نسبت به کلیه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی مثبت است. به همین دلیل، نهاد رسیمی سرمایه گذاری در این کشور برای جذب سرمایه های خارجی تأسیس شد.

سرمایه گذاری در نروژ

توسعه تجارت در نروژ

برای توسعه تجارت سودآور و رشد اقتصادی در سراسر کشور و جذب سرمایه گذاری در نروژ ، این امر به توسعه محصول، راه اندازی تأسیسات جدید و همچنین گسترش صنایع کمک خواهد کرد. از سویی دیگر نروژ کنترل ارز را اعمال نمی کند و هیچ الزامی برای صدور مجوز وجود ندارد. تنها شرط کنترل مبادله ، نیاز گزارش دهی برای پرداخت های بین المللی و معاملات مالی است. این گزارش به طور کلی توسط بانک معاملات مراقبت می شود.

برای راه اندازی اشکال مختلف تجاری در این کشور می توانید برای تاسیس شکرت با مسئولیت محدود و یا عمومی اقدام کنید یا یک شعبه از شرکت خارجی باشید. توجه به این نکته مهم است که صندوق توسعه صنعتی و منطقه ای نروژ SND نقش مهمی در روند ارزش آفرینی تجارت و صنعت نروژ دارد که با یافتن، پالایش، تامین بودجه و پیگیری پروژه ها و شرکت های جالب ، توسعه تجارت جدید و نوآورانه را ارتقا می دهد.

شرایط سرمایه گذاری در نروژ

سوئد و هلند تقریباً به طور مداوم به عنوان دو سرمایه گذار برتر در نروژ رتبه بندی می شوند و بیش از 30٪ از ورودی ها را به خود اختصاص می دهند. در حالی که استخراج و معادن ، تولید و خدمات مالی بخش های اصلی از نظر سهام سرمایه گذاری مستقیم خارجی هستند. اما حقیقت این است که اقتصاد نروژ عمدتاً مبتنی بر بخش نفت و گاز است.

در نتیجه، کاهش قیمت هیدروکربن ها منجر به افت سرمایه گذاری در نروژ از سوی شرکت های نفتی در سال های اخیر شده است. دولت نروژ، برنامه غربالگری سرمایه گذاری جدیدی را ایجاد کرد که به مقامات نروژی اجازه می دهد تا سرمایه گذاری مستقیم خارجی را به دلایل امنیت ملی، ثبات مالی ملی و خودمختاری بررسی و مسدود کنند. این تصمیم به طور یکسان در مورد سرمایه گذاری های اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا اعمال می شود.

بخش های مهم در سرمایه گذاری در نروژ

در حالی که نروژ دارای یک بازار داخلی کوچک است، این کشور دارایی های زیادی از جمله موقعیت جغرافیایی آن در یک منطقه حاصل خیز، روابط مطلوب آن با ایالات متحده، جمعیت ماهر و چند زبانه ، اقتصاد مدرن و منابع انرژی غنی را در اختیار دارد. نروژ از شرایط تجاری ویژه و مطلوبی برخوردار است. این کشور از بین 190 کشور در رتبه هشتم قرار دارد. و دارای اقتصادی بسیار قوی و چشم انداز دلگرم کننده برای توسعه است.

به عنوان مثال در فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار خوب توسعه یافته است. همچنین بخش دولتی به خوبی سازمان یافته و کشور دارای زیرساخت هایی با کیفیت بالا است. از سویی دیگر، نیروی کار بسیار ماهر و چند زبانه داشته و یکی از بالاترین قدرت خرید در جهان را دارد.

تنوع اقتصادی کم در نروژ

با وجود جایگاه نروژ در رتبه بندی بانک جهانی،  فضای کسب و کار در نروژ بسیار مثبت و پایدار است که این در کشورهایی با این ثبات اقتصادی ممکن بوده و انجام تجارت و سرمایه گذاری در نروژ را آسان تر می کند. همچنین بخش های بانکی و مالی و همچنین چارچوب مالی و قانونی نیز بسیار قوی هستند. ضمن آنکه این عوامل باعث شده است تا فضای سیاسی کشور دموکراتیک، سالم و شفاف باشد.

از سویی دیگر باید توجه داشته که اقتصاد نروژ به طور کلی تنوع چندانی ندارد و بنابراین به قیمت نفت بسیار وابسته است و این کشور در حال حاضر از اوج تولید خود فراتر رفته است. مانند هر اقتصاد بین المللی باز ، این کشور در برابر وضعیت اقتصادی شرکای اصلی خود نیز بسیار آسیب پذیر است. همچنین به دلیل انزوای جغرافیایی مناطق خاص کشور ، هزینه در زمینه های حمل و نقل، تدارکات و زیرساخت های مخابراتی بسیار زیاد است. ضمن آن که این کشور قوانین کار نسبتاً سختگیرانه ای وضع کرده است که هزینه های فوق العاده بالای دستمزد در این کشور را برجسته می کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب