سرمایه گذاری در هلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در هلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در هلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در هلند
سرمایه گذاری در هلند

سرمایه گذاری در هلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در هلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در هلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در هلند فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در هلند

شروط و الزامات سرمایه گذاری در هلند

مراحل سرمایه گذاری در هلند

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در هلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در هلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در هلند هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در هلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در هلند

اگر تصمیم دارید در هلند زندگی کنید و سرمایه گذاری در هلند را انتخاب کرده اید، لازم است که با شرایط آن نیز آشنا شوید. برای این کار شرایط خاصی وجود دارد که برای همه اعمال می شود. باید حداقل یک میلیون و 250 هزار یورو در شرکتی که در هلند مستقر است یا در صندوقی ایجاد سرمایه کنید که طبق گفته وزارت امور اقتصادی، در چارچوب مقررات SEED ، صندوق مشارکت است و در شرکتی در این کشور سرمایه گذاری می کند.

ورود سرمایه در املاک و مستغلات در هلند برای کسب و کارهایی که به صورت شخصی صورت گیرد، استثنا خواهد داشت. مبلغی را که باید سرمایه گذاری کنید به حساب بانکی هلندی یا بانکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا با شعبه ای در هلند واریز می کنید. این شعبه توسط Nederlandsche Bank (DNB) نظارت می شود. بانک های تحت نظارت از مجوز واحد اروپا استفاده می کنند.

جنبه های مختلف سرمایه گذاری در هلند

سرمایه های خارجی، ارزش افزوده برای اقتصاد هلند خواهد داشت که توسط آژانس تصدی هلند مورد ارزیابی واقع خواهد شد. این بخش، با استفاده از سیستم امتیاز عمل می  کند. اگر ایجاد سرمایه دارای 2 مورد از 3 معیار زیر باشد، ارزش افزوده وجود دارد. نخست آنکه طی 5 سال حداقل 10 شغل ایجاد شود و سهمی در افزایش نوآوری شرکت هلندی ایجاد می شود.

این ممکن است از طریق اختراع ثبت شده، ایجاد سرمایه در نوآوری های فنآوری و غیر فناوری یا ایجاد سرمایه در شرکتی که به یک بخش برتر تعلق دارد، اثبات شود. ارزش افزوده غیر مالی دیگری نیز وجود دارد، مانند دانش خاص، شبکه ها، مشتری ها و مشارکت فعال سرمایه گذار در سرمایه گذاری در هلند که می تواند مورد توجه قرار گیرد.

تاثیر نرخ تورم در اقتصاد هلند

طیف وسیعی از محصولات در بازار هلند و در جهت سرمایه گذاری در هلند برای سرمایه گذاران خارجی موجود است که از آن جمله سهام، اوراق قرضه، صندوق های سرمایه مشترک و محصولات ساختاری را می توان نام برد. از سویی دیگر، بانک مرکزی اروپا (ECB) به شدت متعهد به ثبات قیمت است، یعنی تورم باید در بلند مدت کمتر از 2٪ باشد. در عمل، بانک مرکزی اروپا تنها به فکر تورم در کل منطقه یورو است که مجموع آن بسیار ناچیز است.

هلند به طور سنتی یک کشور با تورم پایین بوده و نرخ تورم آن معمولاً بین 1 تا 3 درصد است. یعنی به طور قابل توجهی بالاتر از کل منطقه یورو می باشد. در صورتی که برای ورود سرمایه در این کشور، نیاز به مشاوره و راهنمایی های لازم دارید، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

سرمایه گذاری در هلند

حساب پس انداز کوتاه و مدت دار

در هلند نیازی به درخواست سپرده مدت دار نیست. دسترسی به حساب پس انداز کافی و آسان خواهد بود. مقایسه موارد موجود در بازار می تواند تاثیر خوبی در انتخاب سرمایه گذاری در هلند باشد، اما شما معمولاً چیزی بیش از 1٪ ، یعنی زیر 1.2٪ مالیات بر ثروت سرمایه گذاری خالص پیدا نمی کنید.

بانک های هلندی به طور کلی صندوق های سرمایه گذاری ارائه می دهند. معمولاً استراتژی سرمایه گذاری صندوق در همان ابتدا مشخص خواهد شد، به عنوان مثال کم خطر یا کم بازده، درآمد ثابت، پرخطر، بازارهای نوظهور و غیره. این سرویس هزینه هایی در بر دارد.

سرمایه گذاری در هلند با اوراق بهادار

ممکن است بخواهید سرمایه های خود را مدیریت کنید. بیشتر بانک های سنتی خدمات سرمایه های سهام را برای سرمایه گذاران خرده فروشی ارائه می دهند. در هلند ، Binckbank پیشگام مفهوم کارگزار سهام آنلاین است که یکی از اهداف آن ارائه هزینه های رقابتی برای سرمایه گذاران است.

به طور کلی، اوراق بهادار گزینه ایجاد سرمایه جالبی نیست مگر اینکه مبلغ زیادی سرمایه گذاری کنید، یعنی مبلغ سرمایه گذاری در هلند از 10.000 یورو کمتر باشد. معامله کمتر از 2000 یورو در هر نوبت به احتمال زیاد شاهد از بین رفتن بازده آن خواهد بود. هنگام تجارت اوراق بهادار هلند، هزینه های اصلی وجود دارد که باید از آنها مطلع باشید.

سهام هلندی

سهام هلند تمایل زیادی به نوسانات قیمت نشان می دهد، اما آنها تمایل دارند که روند معینی را برای چندین سال دنبال کنند تا اینکه شرایط وارونه اتفاق بیفتد. در شرایط فعلی بازار، سهام با سود بالا عموماً بیش از 3 درصد بازده دارند. این ممکن است کم به نظر برسد، اما با توجه به شرایط نرخ بهره بسیار پایین در منطقه یورو تعجب آور نیست.

لازم به ذکر است که در هلند بعید است اوراق بهادار با درآمد ثابت، از پس اندازهای دسترسی آسان به شمار آید. مگر اینکه شما در اوراق قرضه شرکتی پرخطر سرمایه گذاری کنید و یا برای پرداخت هزینه های کمیسیون مبالغ هنگفتی مانند هربار 10 هزار یورو سرمایه گذاری در هلند را انتخاب نمایید. بازده بدهی دولت هلند طی سال گذشته به شدت کاهش یافته است.از این لحاظ، هلند یکی از کمترین بازده ها را در سراسر منطقه یورو دارد.

اوراق قرضه دولتی برای سرمایه گذاری در هلند

اوراق قرضه دولتی در معرض تغییرات بازار هستند. قیمت های اوراق قرضه زمانی افزایش می یابد که بازار بازده کمتری را طلب می کند و هنگامی که بازار بازده بالاتر را بخواهد کاهش می یابد. طی سال گذشته، سرمایه گذاران خارجی که در اوراق قرضه هلندی سرمایه گذاری کرده بودند، سود قابل توجهی کسب کرده اند. زیرا نرخ بهره به سمت پایین رفته است.

از آنجا که منطقه یورو در معرض خطرهای تورم زیادی است، بانک مرکزی اروپا یک برنامه قوی را برای آزاد شدن بیشتر پول دارد. البته نرخ بهره در بازار، فضای کمی برای کاهش بیشتر دارد. مانند هر کشور، مهاجران برای حفظ ارزش واقعی پس اندازهای خود باید تورم و مالیات را در نظر گیرند. در هلند، کلیه مقیم ها با احتساب برخی معافیت ها ، با نرخ 1.2٪ سرمایه خود مالیات می پردازند.

 با این حال، این مالیات 1.2٪ به شدت شهروندان خارجی را به سرمایه گذاری در هلند و در دارایی های خطرناک مانند سهام یا اوراق قرضه شرکتی تشویق می کند. در غیر این صورت، مالیات به سرعت پس اندازها و سرمایه اصلی سرمایه گذاران خارجی را از بین می برد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب