سرمایه گذاری در پاراگوئه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در پاراگوئه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در پاراگوئه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در پاراگوئه
سرمایه گذاری در پاراگوئه

سرمایه گذاری در پاراگوئه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در پاراگوئه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در پاراگوئه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در پاراگوئه فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در پاراگوئه

شروط و الزامات سرمایه گذاری در پاراگوئه

مراحل سرمایه گذاری در پاراگوئه

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در پاراگوئه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در پاراگوئه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در پاراگوئه هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در پاراگوئه

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در پاراگوئه

بسیاری از سرمایه گذاران جذب بازار املاک و مستغلات پاراگوئه شده اند. مانند شروع کار ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به طور گسترده ای برای خارجی ها انجام می شود و تقریباً هیچ محدودیتی ندارد. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را می توان به انواع شهری و روستایی تقسیم کرد. فرصت های جالب توجهی برای سرمایه گذاری در پاراگوئه در ساخت مسکن وجود دارد. می توان گفت که این یک منطقه رشد، به ویژه با آسان شدن بودجه است.

با این حال ، منطقه اصلی مورد علاقه خارجی ها بدون شک سرزمین روستایی است. این ممکن است یک زمین کشاورزی باشد یا ممکن است یک زمین خام باشد ، جایی که شما واقعاً می توانید زمینی را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. در این خصوص می توانید به سادگی راهنمایی های لازم را از کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

نقش زمین کشاورزی برای جذب سرمایه های خارجی

پاراگوئه قطعاً زمین با بهترین ارزش را در منطقه جنوبی ارائه می دهد. زمین های کشاورزی توسعه یافته که با بیشترین محصول و معمولاً سویا یا نیشکر تولید می کنند، بطور فشرده کار می شود و در نزدیکی کارخانه های فرآوری قرار دارد ، قیمتی بالاتر دارند.این نوع زمین های کشاورزی برای سرمایه گذاران نیمه فعال مناسب است که با ایمن نگه داشتن سرمایه خود به دنبال موقعیت بالا برای توسعه آینده و سرمایه گذاری در پاراگوئه هستند.

سرزمین بکر نیز توسط سرمایه گذاران خارجی که به دنبال سرمایه هایی منفعل هستند، جذاب است. این زمینی است که توسط درختان یا جنگل های بزرگی پوشیده شده و از حاصلخیزی خاک خوبی برخوردار است، بنابراین می توان آن را پاکسازی کرده و برای دامداری استفاده کرد. هنگام خرید این نوع زمین ها، تنها لازم است که آب و هوا، توپوگرافی، حاصلخیزی خاک و زیست محیطی کشاورزی فکر کنید.

مشوق های سرمایه گذاری در پاراگوئه

قانون سرمایه گذاری خارجی تأکید می کند که خارجی ها از ضمانت ها، حقوق و تعهدات یکسانی که هر سرمایه گذار پاراگوئه ای برخوردار است، دارا می باشد. یچ محدودیت و تبعیضی وجود ندارد. پاراگوئه بسیای از معاهدات حمایت از سرمایه گذاری بین المللی را امضا کرده و به طور خاص داوری بین المللی را به رسمیت می شناسد، به این معنی که در موارد اختلافات، خارجی ها می توانند در یک مجامع بین المللی درخواست جبران کنند.

مهم ترین مشوق سرمایه گذاری در پاراگوئه از سوی شهروندان خارجی قانونی است که برای ایجاد سرمایه خارجی، مشوق های مالیاتی اعطا می کند. سرمایه گذاری ها ممکن است به صورت سرمایه شامل وام ، تجهیزات، علائم تجاری، انتقال فناوری و مواردی از این دست باشد.

سرمایه گذاری در پاراگوئه

معافیت های مالیاتی برای سرمایه گذاران

به عبارت دیگر، تعریف سرمایه گذاری در پاراگوئه کاملاً گسترده است. در ازای ایجاد سرمایه ، معافیت های مناسبی اعطا می شود. بدین ترتیب کلیه هزینه های دولت برای ثبت شرکت ها حذف می شود. معافیت کلی از حقوق گمرکی و از مالیات بازپرداخت وام های بیش از 5 میلیون دلار آمریکا وجود دارد. همچنین معافیت کلی از مالیات بر سود سهام به مدت 10 سال برای سرمایه گذاری های بیش از 5 میلیون دلار آمریکا در این کشور منظور شده است.

همچنین برنامه پاراگوئه ، براساس یک برنامه مشابه در مکزیک، به یک نهاد محلی اجازه می دهد تا با یک نهاد خارجی برای تولید کالا یا ارائه خدمات فقط برای صادرات قرارداد امضا کند. این سیستم امکان واردات بدون عوارض مواد اولیه و معافیت کامل مالیاتی به استثنای 1٪ مالیات ثابت گردش مالی را فراهم می کند.

افتتاح حساب کارگزاری برای سرمایه گذاری در پاراگوئه

هرکسی که علاقه مند به شرکت در اقتصاد پاراگوئه باشد، می تواند حساب کارگزاری خود را با مبلغی معادل چند هزار دلار افتتاح کند. به راحتی می توانید پول نقد را در حساب کارگزاری نگه دارید، یا از آن برای سرمایه گذاری در پاراگوئه و در اوراق بهادار با بهره ثابت استفاده کنید که در بورس اوراق بهادار کوچک آسونسیون معامله می شود.

افراد غیر مقیم و شرکت های خارجی می توانند این حساب های کارگزاری را باز کنند. این می تواند یک روش عالی برای سرمایه گذاران در جهت سرمایه گذاری در اقتصاد پاراگوئه باشد. این نیز یک روش محتاطانه برای سرمایه گذاری به شمار می آید.

در پاراگوئه، رونق ساخت و ساز و املاک و مستغلات وجود دارد و همه در حال ساخت زمین ها هستند. هزینه ها زیاد شده است، اگرچه هنوز بسیار ارزان است. اگر به دنبال تابعیت پاراگوئه باشید، می توانید در هر نقطه از کشور، ملک خریداری کنید. سرمایه گذاری در پاراگوئه به عنوان شهروند خارجی در خرید ملک، قوانین خاص خود را دارد که می بایست پیش از هر اقدامی به آن توجه داشت.

بخش های مهم در اقتصاد پاراگوئه

پاراگوئه بزرگترین صادرکننده انرژی سبز در جهان است. انرژی آبی تقریباً 100 درصد برق در پاراگوئه را تشکیل می دهد و 90 درصد انرژی تولید شده صادر می شود. پاراگوئه تأمین کننده عمده انرژی مورد نیاز برای اداره صنعت برزیل است و همه آن از منابع تجدید پذیر تولید می شود.

ضمن آنکه نیروگاه برق، سرنخی برای چیز بسیار مهم دیگری است که ذخایر آب شیرین را منظور می کند. در بیشتر نقاط جهان به طور مداوم آب شیرین در حال اتمام است. پاراگوئه مازاد عظیمی از آن را دارد. زمین به اضافه آب برابر با فرصت کشاورزی است. ضمن آنکه گوشت گاو پاراگوئه، برای کسانی که دانش دارند، در حال حاضر یکی از بهترین گوشت گاو در جهان است. این کشور همچنین به تولید کننده اصلی سویا تبدیل شده است. زمین به حدی حاصلخیز است که کشاورزان می توانند سالانه چندین محصول بدست آورند.

شرایط سرمایه گذاری در پاراگوئه

از آنجایی که جهان به غذا و آب بیشتری نیاز دارد، پاراگوئه در موقعیت ایده آل برای رونق در این زمینه قرار دارد. این فرصت ها برای کشاورزان از برزیل یا آرژانتین که اغلب با کیف های پر از دلار برای خرید زمین حاضر می شوند، فراهم شده است.

به ویژه کشاورزان آرژانتینی توسط دولت اصلی خود سخت تحت فشار قرار گرفته اند و عاشق اقتصاد آزاد پاراگوئه هستند و هیچ محدودیت صادراتی و مالیاتی ندارند. هنوز هم ، بسیاری از پتانسیل زمین خام ارزان وجود دارد. توجه داشته باشید که خرید یک ملک در پاراگوئه کار خیلی سختی نیست. با این حال، شما باید از مقررات محلی اطلاع کافی داشته باشید. در این خصوص می توانید اطلاعات کاملی را از ثبتا دریافت کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب