سرمایه گذاری در کاستاریکا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در کاستاریکا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در کاستاریکا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در کاستاریکا
سرمایه گذاری در کاستاریکا

سرمایه گذاری در کاستاریکا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در کاستاریکا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در کاستاریکا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در کاستاریکا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در کاستاریکا

شروط و الزامات سرمایه گذاری در کاستاریکا

مراحل سرمایه گذاری در کاستاریکا

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در کاستاریکا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در کاستاریکا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در کاستاریکا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در کاستاریکا

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در کاستاریکا

کاستاریکا به عنوان یکی از دوستانه ترین، امن ترین و از نظر سیاسی با ثبات ترین کشورها در آمریکای لاتین است و تردیدی وجود ندارد که چرا مردم برای رفتن به کاستاریکا هجوم می آورند. این کشور نه تنها زیباست، بلکه با انواع تفریحات لازم نیز احاطه شده و از نظر اقتصادی نیز مناسب است و باعث می شود سرمایه گذاری در کاستاریکا عالی باشد.

در این کشور، مانند بسیاری از کشورهای آمریکای مرکزی هیچ ناآرامی، آشوب و اعتراضی وجود ندارد. این نه تنها کاستاریکا را به مکانی مناسب برای ایجاد سرمایه های خارجی تبدیل می کند، بلکه مکانی مناسب برای اخذ اقامت نیز می باشد. ایالات متحده به عنوان شریک اصلی تجاری کاستاریکا ، 40٪ از کل واردات کشور را تشکیل می دهد. این کشور صادرات زیادی دارد و تعداد بالای گردشگری در حال افزایش است.

سرمایه گذاری در املاک

از آنجا که این کشور برای زندگی ایده آل است و همچنین مکانی عالی برای سرمایه گذاری در کارستاریکا است، بسیاری از افراد به دنبال مقصد جدیدی برای تعطیلات و یا حتی نقل مکان برای انتخاب دائمی کاستاریکا هستند. خوشبختانه، این کشور برنامه ای را ارائه می دهد که از طریق سرمایه گذاری در خارج از کشور اقامت می دهد. شما بهترین های هر دو جهان را بدست می آورید.

با حداقل 200000 دلار سرمایه گذاری، خارجی ها می توانند به راحتی واجد شرایط اقامت شوند. محبوب ترین گزینه در برای سرمایه گذاری در کاستاریکا املاک و مستغلات است. هتل ها و اجاره های تعطیلات به راحتی دنبال می شوند و رونق خوبی دارند. زیرا کاستاریکا یکی از مهمترین مقاصد تعطیلات در آمریکای مرکزی است. با ورود تعداد گردشگران و جامعه مهاجران همواره در حال رشد است. شهرهای ساحلی به عنوان سرمایه گذاری در خارج از کشور متعلق به خارجی ها هستند.

نقش مالیات برای سرمایه گذاری در کاستاریکا

مالیات بر املاک با نرخ کم 0.25٪ از ارزش املاک ثبت شده قرار دارد. پس انداز مالیات و هزینه های پایین زندگی، شرایطی عالی را برای بازنشستگان مهاجر به دنبال ماندن در بهشت ​​ایجاد می کند. کاستاریکا در میان 10 بازار جهانگردی، در موقعیت سریعترین رشد قرار گرفته است. به دلیل تعداد بالای گردشگران، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نیز سودده و بسیار ایمن است.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کاستاریکا باعث درآمد در تمام طول سال خواهد شد. این کشور مقصدی برای تعطیلات است که برخلاف برخی از مکان های دیگر در جهان ، هر ماه و در هر فصلی بازدیدکننده دارد. در مناطق خاصی از کشور، فصل بارندگی چندان بد نیست و می توانید برای حدود 10 ماه از سال انتظار گردش درآمد را داشته باشید.

سرمایه گذاری در کاستاریکا

سرمایه گذاری در کاستاریکا در تجارت

همچنین فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در کاستاریکا و در مشاغل این کشور وجود دارد. شرکت اینتل یک نمونه از شرکت های دارای کارخانه در این کشور است. کاستاریکا به دلیل سیاست و سرمایه گذاری باز، برای سرمایه گذاران جذاب بوده است. همچنین خوب است توجه داشته باشید که خارجی ها تحت قوانینی مشابه سرمایه گذاران محلی اداره می شوند.

کاستاریکا محل برخی از صنایع پیشرفته الکترونیکی و فناوری و همچنین شرکت منطقه آزاد است. سرمايه گذاري در منطقه آزاد بالغ بر 500 ميليون دلار بوده است كه بيشتر از مشاغل آمريكايي انجام شد. می توانید برای راه اندازی کسب و کار خود در این کشور، با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

مناطق آزاد در کاستاریکا

 خارجیانی که می خواهند سرمایه گذاری در کاستاریکا را انتخاب کنند می توانند از طریق سهام و با کمتری مشکل این کار را انجام دهند. یا آنها می توانند در املاک و مستغلات مسکونی یا تجاری سرمایه گذاری کنند، جایی که فرصت های زیادی وجود دارد. اما ممکن است آنها با کمک سیاست های دولت و فرآیند دوستانه مالیات ، به فکر ایجاد یک مشاغل یا شاخه ای از تجارت در آنجا باشند.

همچنین تعدادی از مناطق آزاد جغرافیایی با تخفیف ویژه مالیاتی و مشوق های دیگر مشاغل جدید وجود دارند. کاستاریکا به دلیل ایجاد چندین منطقه آزاد، یک پیشنهاد جذاب برای سرمایه های مستقیم خارجی ارائه می دهد. این مناطق در اصل مناطق جغرافیایی بدون عوارض است که در حال حاضر در حدود 400 مشاغل خارجی و داخلی در آن فعالیت می کنند که بدون تعرفه، بدون مالیات فروش و در برخی موارد بدون مالیات بر درآمد، در ازای ایجاد شغل برای مردم کاستاریکا می باشند.

سرمایه گذاری در کاستاریکا و سهام آن

در واقع این گزینه پیچیده ترین گزینه برای سرمایه گذاری در کاستاریکا است. بورس سهام کاستاریکا Bolsa Nacional de Valores یا به اختصار Bolsa نامیده می شود. این مبادله بسیار کوچک است و فقط حدود 60 شرکت سهام را در لیست خود دارند. طیف وسیعی از صنایع با تأکید زیاد بر امور مالی نمایندگی می شوند.

سرمایه گذاران خارجی که از طریق این بازار سهام در کاستاریکا هستند ممکن است زمان سختی برای دسترسی داشته باشند، زیرا نقدینگی زیادی در مقایسه با مبادلات بزرگتر وجود ندارد. بسیاری از کشورهای دیگر دسترسی راحت تری را به سرمایه گذاران سهام خارجی یا صندوق قابل معامله در بورس ارائه می دهند.

منابعی برای انجام تجارت و سرمایه گذاری در کاستاریکا

آژانس حمایت از سرمایه گذاری در کاستاریکا (CINDE) یک منبع عالی برای سرمایه گذاران است که به دنبال هر یک از بخش های رشد کاستاریکا هستند. می توانید اطلاعات کامل تری را درباره فرصت ها در تعدادی از بخش های این کشور از طریق ثبتا بدست آورید. از جمله بخش های جذاب برای سرمایه گذاران شامل، خدمات لازم از جمله دفتر کار، دفتر منطقه ای، مرکز تماس، دفتر منابع انسانی، یا مکان های دفتر فناوری دیجیتال است.

این کشور دارای تولید پیشرفته در زمینه های فلز، خودرو، تولید الکترونیک، خدمات الکترونیکی و هوافضا دارد و در بخش علوم ، تولید تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی و داروسازی به خوبی رشد کرده است. از دیگر بخش هایی که می تواند موقعیت جذابی برای ایجاد سرمایه باشد شامل تولید شرکت های پلاستیکی، پوشاک، ساخت و ساز ، منسوجات و مواد بسته بندی و بخش غذا ، از کشاورزی گرفته تا فرآوری و توزیع می باشد که گزینه هایی عالی برای ایجاد سرمایه در این کشور است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب