سرمایه گذاری در گرجستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در گرجستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در گرجستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در گرجستان
سرمایه گذاری در گرجستان

سرمایه گذاری در گرجستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در گرجستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در گرجستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در گرجستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در گرجستان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در گرجستان

مراحل سرمایه گذاری در گرجستان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در گرجستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در گرجستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در گرجستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در گرجستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در گرجستان

پس از انقلاب سرخ ، گرجستان شروع به توسعه اقتصاد خود کرد و میراث شوروی خود را با بوروکراسی آن زمان ترک گفت. این روند در مدت زمان کمی صورت نگرفت. با این حال، گرجستان از زمان انقلاب تاکنون به موفقیت های زیادی دست یافته است، از جمله توسعه آموزش، تبدیل خدمات دولتی به خدمات دولت الکترونیک، مبارزه با فساد، گشودن کشور به روی سرمایه گذاران خارجی و کسب رتبه بالایی در شاخص انجام سهولت تجارت و ایمنی، که می تواند تماما عواملی برای سرمایه گذاری در گرجستان باشد.

گرجستان، یک سرزمین با فرهنگ غنی، شهرهای کوچک زیبا، کوه های قفقاز، شهروندان صمیمی و مهمان نواز است  که خارجی ها را عاشق این کشور می کند. اما در مورد ظرفیت های این کشور در کسب درآمد و سرمایه گذاری های خارجی، لازم است که اطلاعات بیشتری را داشته باشید. در این خصوص با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید.

شرایط خاص گرجستان در سرمایه گذاری

گرجستان با توجه به داشتن یک شیوه زندگی مقرون به صرفه، ایمنی بالا و یک محیط دوستانه برای افراد محلی و شهروندان خارجی در رتبه دوم لیست همه کشورها است. این کشور در میان مقاصد توریستی با رشد سریعی همراه بوده و در جهان پنجم است و مکانی مناسب برای سرمایه گذاری در گرجستان می باشد. افزایش تعداد گردشگران در گرجستان امری خارق العاده است. با توجه به این واقعیت که جمعیت گرجستان تنها 3.7 میلیون نفر است، بدیهی است که این کشور یک مقصد گردشگری بسیار جذاب است. می توان گفت که رشد اقتصادی منطقه از جهانگردی به بیش از 4 درصد می رسد.

همچنین این کشور، یک مرکز منطقه ای است که در کوتاه ترین مسیر بین اروپا و آسیا واقع شده است. بازدید کنندگان بین المللی از سه فرودگاه بین المللی تفلیس، باتومی و کوتایسی و راه آهن مدرن و سیستم آزادسازی ویزا از دسترسی آسان برخوردار هستند.

خرید ملک برای سرمایه گذاری در گرجستان

ثابت شده است که گرجستان مکان بسیار مطلوبی برای بخش های املاک و مستغلات است. در حال حاضر، صنعت املاک و مستغلات عامل اصلی اقتصاد گرجستان هستند و شما می توانید انواع مختلفی از فرصت ها را در این بخش ها پیدا کنید. محدودیت مالکیت املاک و مستغلات وجود ندارد و پتانسیل قابل توجهی برای توسعه مقاصد تفریحی، مقاصد پزشکی و سلامتی، استراحتگاه های اسکی زمستانی، استراحتگاه های ساحلی، مقاصد چهار فصل و امکانات بازی فراهم می کند.

بنابراین، در مورد سرمایه گذاری در این کشور و در املاک و مستغلات ، باید گفت که بسیار امیدوار کننده بوده و در عین حال کم خطرترین دستورالعمل ها و محدودیت ها را در سرمایه گذاری در گرجستان دارد و بیش از هر بخش دیگری استقبال سرمایه گذاران در این بخش انجام می شود.

سرمایه گذاری در گرجستان

دلایل خرید ملک در تفلیس برای سرمایه گذاری

لازم به ذکر است که حجم سرمایه گذاری در گرجستان و در املاک و مستغلات 31 درصد نسبت به سال سال های پیشین افزایش یافته است. در کنار افزایش حجم معاملات، قیمت هر متر مربع نیز افزایش یافت و در مورد املاک و مستغلات مسکونی به طور متوسط ​​6 درصد افزایش داشته است. همچنین، مقررات جدید ساخت و ساز با هدف بهبود کیفیت ساخت و ساز در شهر تفلیس به اجرا درآمد.

در نتیجه تعداد پروانه های ساختمانی صادر شده به میزان قابل توجهی 47 درصد کاهش یافته است که این امر باعث کاهش عرضه املاک و مستغلات در بازار در آینده و افزایش قیمت می شود. عامل دیگری که باعث افزایش قیمت ها می شود، گردشگری است. ادغام گرجستان در سیستم عامل های بین المللی املاک و مستغلات به صاحبان خانه ها این امکان را داده است که املاک و مستغلات را به منبع درآمد تبدیل کنند و درآمد بیشتری نسبت به درآمد خود با اجاره در بازار داخلی کسب کنند.

خرید ملک برای سرمایه گذاری در گرجستان

قابل ذکر است که در سالهای اخیر روندی وجود داشته است که شهروندان کشورهای همسایه برای اقامت دائم یا طولانی مدت به گرجستان نقل مکان می کنند. با رشد گردشگری، انتظار می رود که افراد بیشتری تصمیم بگیرند که در این فعالیت ها شرکت کنند که این امر تقاضای املاک و مستغلات را افزایش می دهد.

همچنین ، چندین پروژه بزرگ سرمایه گذاری در گرجستان در حال اجرا است. علاوه بر این، نرخ پایین رشد شهری، به طور قابل توجهی پتانسیل سرمایه گذاری املاک و مستغلات را افزایش می دهد. مجموعه این عوامل، به سرمایه گذاران خارجی این امکان را می دهد تا رشد پایدار قیمت املاک و مستغلات را در آینده پیش بینی کنند. در حال حاضر جذاب ترین منطقه در گرجستان برای ایجاد سرمایه در بخش املاک، تفلیس می باشد.

مزیت های جذب سرمایه گذاری خارجی

به دلیل آن که این کشور توانست مقاومت خوبی در برابر بحران اقتصادی منطقه داشته باشد و از پتانسیل کشاورزی، معدنی، برق آبی و گردشگری برخوردار است، به سادگی می تواند به عنوان یک منطقه جذاب برای سرمایه گذاری در گرجستان باشد.

از دیگر مزیت های آن می توان به پشتیبانی بین المللی، از جمله توسط اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول اشاره نمود. ضمن آن که موقعیت جغرافیایی استراتژیک و نقطه عبور نفت و گاز خزر به همراه یک سیستم سیاسی دموکراتیک می تواند در این امر موثر باشد. گرجستان دارای محیط دوستانه تجارت با مالیات کم شرکت ها است.

نکات مهم در سرمایه گذاری در گرجستان

اما باید در نظر داشت که تنوع کم و ارزیابی صادرات به همراه فقر زیاد به دلیل بیکاری، کم کاری و آموزش ناکافی و بهره وری پایین کشاورزی باعث شده است که در سرمایه گذاری ها نقش داشته باشد. عدم زیرساخت های مناسب حمل و نقل و نقاط ضعف سیستم آموزشی و سیاست های نوآوری از دیگر عواملی است که لازم است هنگام سرمایه گذاری در گرجستان مورد توجه قرار گیرد.

از سویی دیگر، روابط با روسیه ضعیف شده است. اما این کشور از لحاظ سهولت انجام تجارت در مکان 9 از رتبه 190 اقتصاد قرار دارد. دولت گرجستان اقدامات مختلفی را به منظور توسعه اقتصاد کشور ایجاد کرده است که شامل خصوصی سازی شرکت های دولتی، مبارزه با فساد، کاهش مالیات شرکت ها، کاهش شدید روش های تشکیل شرکت و ایجاد اصل عدم تبعیض بین تجار گرجی و خارجی از طریق قانون است که در مورد ارتقاء و تضمین فعالیت های سرمایه گذاری و حمایت دولت از سرمایه گذاری در گرجستان صورت گرفته است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب