خرید ملک در ارمنستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در ارمنستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در ارمنستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در ارمنستان
خرید ملک در ارمنستان

خرید ملک در ارمنستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در ارمنستان توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در ارمنستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در ارمنستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در ارمنستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در ارمنستان را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در ارمنستان

شروط و الزامات خرید ملک در ارمنستان

مراحل خرید ملک در ارمنستان

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در ارمنستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در ارمنستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در ارمنستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در ارمنستان

ارمنستان یک کشور کوچک مسیحی است ( اولین کشور در جهان بود که مسیحیت را به‌عنوان دین رسمی خود پذیرفت) که در کوه‌های آرارات واقع‌شده است و بیشتر در محاصره همسایگان مسلمان است (بین 1 میلیون تا 1.5 میلیون نفر از ارمنی‌های ترکیه در نسل‌کشی ارمنیان از سال 1715 کشته شد).

بازار املاک و مستغلات ارمنستان بین سال‌های 2002 و 2008 با 570٪ افزایش قیمت، به‌طور نمایی رشد کرد. در سال 2009 اقتصاد این کشور در معرض بحران مالی جهانی قرار گرفت و قیمت املاک و مستغلات به‌تدریج طی چند سال آینده کاهش یافت.

خرید ملک و املاک در ارمنستان

متقاضیان خارجی می‌توانند با سرمایه‌گذاری در بخش ملک و مستغلات در ارمنستان به کسب‌وکار خود دامن بزنند. سرمایه گذاری با خرید خانه در ارمنستان و شرایط اخذ اقامت برای افراد خارجی به سه حالت زیر امکان‌پذیر است:

  • مجوز اقامت به مدت یک سال که به‌صورت یک کارت صادر می‌گردد.
  • مجوز اقامت به مدت 5 سال که در قالب یک کارت صادر می‌شود.
  • مجوز اقامت ویژه و خاص که به‌صورت پاسپورت طی مدت 10 سال اعتبار دارد.

 با خرید ملک در ارمنستان می‌توانید اقامت و تابعیت این مملکت را کسب کنید خرید ملک در ارمنستان، به سه حالت زیر برای شهروندان بیگانه امکان‌پذیر است:

  • اجازه ماندن خاص: در قالب گذرنامه برای اتباع صادر شده و به مدت 10 سال اعتبار دارد.
  • اجازه ماندن همش: در قالب یک کارت صادر می‌شود و به مدت 5 سال اعتبار دارد.
  • اجازه اقامت موقت: در قالب یک کارت صادر می‌شود و به مدت 1 سال اعتبار دارد.

شرایط خرید خانه در ارمنستان

  • املاک برای فروش اکثراً مبله هستند.
  • برای تائید سند باید در دفتر اسناد رسمی مرکزی ارمنستان استعلام شود
  • بدون اقامت هم می‌توان ملک خریداری نمود
  • فقط با اصل پاسپورت می‌توانید ملک خریداری کنید (پاسپورت ایرانی)
  • متراژ ملک و نوع ملک مسکونی به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شود (۱- ملک نوساز و تازه ساخت ۲۰% و ۲- ملک قدیمی ساز سبک شوروی سابق ۸۰%)
  • املاک قابل انحصار وراثت هستند

فروش زمین در صورتی انجام خواهد شد که زمین مجوز ساخت داشته باشد

  • قیمت خانه‌ها در ارمنستان، مثل همه جا بستگی به موقعیت، کیفیت داخل خانه و غیره دارد.
  • اتباع خارجی می‌توانند در ارمنستان از مالکیت صد در صد ملک برخوردار شوند.
  • برای خرید ملک در ارمنستان احتیاجی به حضور خریدار نیست و این امکان وجود دارد که نماینده شما در آنجا مقدمات خرید را فراهم آورد.
خرید ملک در ارمنستان

برنامه ملک برای زوج‌های ارمنستان

این برنامه که در ژانویه سال 2010 به وجود آمد مختص خانواده‌های جوانی است که قصد دارند در ارمنستان اقدام به خرید ملک کنند. این برنامه به آنها کمک خواهد کرد که بتوانند ملک مورد نظر خود را خریداری کنند و تقریبا 300 خانواده از این برنامه بهره‌مند شدند.

 علاوه بر این وام‌هایی به آنها داده شده است که تقریبا برای هر خانواده 111.7 میلیون دلار بوده است. قیمت ملک در این برنامه از 16 میلیون AMD ( 33.712 دلار آمریکا ) به 25 میلیون دلار ( 52.675 دلار آمریکا ) در هر متر مربع رسیده است.

به علت افزایش قیمت ملک وام‌ها نیز به جای 11 میلیون دلار به 17 میلیون دلار تغییر یافتند. تا زوج‌های جواب بتوانند ملک خود را به راحتی خریداری کنند.

خرید زمین در ارمنستان

ارمنستان جز کشورهای بسیار مدرن است و از طرفی دارای فرهنگ و سنتی دیرینه است. این کشور طبیعتی بکر و زیبا دارد. درصد مالیات و هم‌چنین هزینه زندگی و رفت و آمد در این کشور بسیار پایین است.

زمین در این کشور به علت رشد اقتصادی که داشته 5/34 درصد افزایش یافته است. افراد مهاجری که قصد خریدن زمین و مستغلات دارند به راحتی می‌توانند مراحل آن را پشت سر بگذارند و صاحب زمین مورد دلخواه خود شوند. 

ارمنستان جز کشورهایی است که برای زمین، مالیاتی نمی‌گیرد. همچنین اگر کسی قصد دارد در این کشور تابعیت یا اقامت بگیرد، با خریدن زمین کار خود را بسیار راحت‌تر کرده‌ است. بنابراین هر کس قصد خرید زمین در ارمنستان را دارد می‌تواند با یک وکیل مجرب و کارآمد در این زمینه گفتگو کند تا او درصد احتمالی مشکلات، خطرات و حوادث را کاهش دهد.

نکات خرید زمین و املاک در ارمنستان

همانطور که قبلا ذکر شد شرایط خریداری زمین در این کشور بسیار آسان‌تر از سایر کشورهای جهان است. اما موقعیت زمین و ملک در هر شرایطی قابل تغییر است. برای مثال آیا مهاجران قصد دارند زمین خریداری شده را برای زندگی خود انتخاب کنند؟ یا می‌خواهند هر چند مدت یک بار از آن بازدید کرده و سال‌ها ان را ثابت نگه دارند؟ 

قصدشان از خریداری زمین موقعیت تجاری است یا مسکونی؟ وضعیت زمین خریداری شده در هر گزینه‌ای متفاوت خواهد بود. اما ارمنستان برای هرنوع هدفی شرایط ویژه‌ای مهیا می‌کند. باید به یاد داشت افراد ممکن است خانه خود را تغییر دهند اما تغییر دادن زمین خریداری شده شاید کمی وقت گیر و حتی دردسر ساز باشد بنابراین محل و مکانی که زمین خریداری می‌شود بسیار حائز اهمیت است.

ارائه خدمات خرید ملک و املاک در ارمنستان

جهت مهاجرت به ارمنستان و کسب اطلاعات بیشتر برای شرایط و روند آن لازم است که حتماً از یک متخصص کمک بگیرید تا در انجام همه‌ی مراحل به درست‌ترین روش ممکن عمل کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر خواهان مهاجرت تجاری هستید و یا هرگونه سؤال در همین رابطه دارید با مشاورین ما در ثبتا تماس بگیرید تا بعد از بررسی تخصصی شرایط شما، بهترین راهنمایی‌ها را در اختیارتان قرار دهند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب