خرید ملک در ازبکستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در ازبکستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در ازبکستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در ازبکستان
خرید ملک در ازبکستان

خرید ملک در ازبکستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در ازبکستان توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در ازبکستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در ازبکستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در ازبکستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در ازبکستان را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در ازبکستان

شروط و الزامات خرید ملک در ازبکستان

مراحل خرید ملک در ازبکستان

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در ازبکستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در ازبکستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در ازبکستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در ازبکستان

دولت به ساکنان استانها، شهروندان خارجی و افرادی که جایگاه ‌شهروندی ندارند و نیز تا کنون اجازه اقامت در تاشکند نداشته اند به طور  رسمی اجازه خرید ملک در ازبکستان داده است که در بناهای جدید پایتخت این کشور خانه بخرند.

بر اساس این تصمیم، ساکنان دیگر استانهای ازبکستان، که در بناهای جدید شهر تاشکند خانه می خرند اجازه اقامت رسمی را در پایتخت ازبکستان پیدا خواهند کرد.

 آن عدّه از اتباع خارجی و افرادی که ‌شهروند ازبکستان نیستند اما اجازه اقامت در تاشکند را دارند نیز برای بهره مندی از این مزایا می توانند در بناهای جدید پایتخت ازبکستان خانه ای را به قیمت دستکم 150 هزار دلار بخرند.

گفته می‌شود در این زمینه همه شرط نامه‌های مالی مربوط به قرارداد خرید و فروش منزل باید از طریق بانک صورت گیرد.

قانون مالکیت زمین در ازبکستان

قانون مالکیت و بویژه مالکیت زمین در ازبکستان از جمله قوانین مهمی است که تجار ایرانی پیش از هر گونه سرمایه گذاری و یا اقدامی‌برای خرید ملک در این کشور لازم است ابعاد مختلف آن را مورد توجه قرار دهند.

در این راستا گزارش خلاصه ذیل زوایای مهم قانون مالکیت زمین در ازبکستان و همچنین تغییرات و اصلاحات صورت گرفته در طی یکسال اخیر را مورد کنکاش قرار می دهد که امید است راهنمای فعالین اقتصادی کشورمان که در نظر دارند در این کشور به فعالیت سرمایه گذاری و یا تجاری جدید بپردازند قرار گیرد .

مهمترین قانون مرتبط با زمین در ازبکستان قانون زمین مصوب سال 1998 می‌باشد که به موجب ماده 16 این قانون ، زمین تحت مالکیت دولت و ثروت و دارایی ملی محسوب می‌شود و بر اساس ماده 42 همین قانون موارد استفاده از زمین و نحوه بهره برداری از آن به اشکال مختلف محدود شده است . 

اگرچه در مواد 17 و ماده 19 قانون مذکور اجازه بهره برداری اشخاص حقیقی و حقوقی ازبکستان برای بهره برداری از زمین تحت شرایطی معین داده شده است.

مهاجرت به ازبکستان از طریق خرید ملک و املاک

میزان مهاجرپذیری کشور ازبکستان بیش از 54 درصد است و جزء کشورهایی محسوب می شد ایرانیان بسیاری آن را برای مهاجرت انتخاب می کنند.

وضعیت جذب مهاجران به این کشور به دلیل فضای بسیار عالی برای کسب و کار بسیار آسان تر از قبل شده است. وضعیت اقتصادی ازبکستان به شکلی در حال اداره است که قسمتی از اهداف کشور بر پایه جذب سرمایه گذار خارجی بنا نهاده شده است.

خرید ملک در ازبکستان

اقامت در ازبکستان و هزینه های زندگی

یکی از مزایای مهاجرت به ازبکستان هزینه های پایین زندگی و تحصیل در این کشور است. البته هزینه زندگی در هر کشوری بسته به سبک زندگی خود شخص دارد. 

در ادامه یک مرور کلی بر میزان هزینه زندگی در پایتخت کشور ازبکستان برای یک خانواده 4 نفره و همچنین برای یک شخص مجرد به شما عزیزان ارائه می شود.

خلاصه هزینه های زندگی در تاشکند، ازبکستان:

  • هزینه یک ماهه تخمین زده شده برای خانواده چهار نفره در حدود 1370 دلار بدون اجاره است.
  • تخمین زده می شود هزینه های ماهانه یک نفر در حدود 384 دلار بدون اجاره باشد.
  • شاخص هزینه زندگی در تاشکند 29.74 درصد کمتر از تهران است.
  • اجاره در تاشکند به طور متوسط 63.26 درصد کمتر از تهران است.

کلیات زندگی در تاشکند ازبکستان

در این قسمت به بررسی کلیات هزینه زندگی و قیمت اجناس در تاشکند ازبکستان می پردازیم.

این هزینه های اولیه هر فردی برای زندگی در شهر تاشکند ازبکستان می باشد.

  • هزینه اجاره یک آپارتمان  در داخل شهر حدوداً 238.33 دلار می شود.
  • هزینه خرید مایحتاج منزل به صورت کلی تقریباً 28.6 دلار می شود .
  • هزینه خرید لباس در تاشکند تقریباً برابر 247.97 دلار است.
  • حمل و نقل با اتوبوس و مترو در مرکز شهر برای هر نفر 15 دلار است.

این هزینه ها برای یک نفر نوشته شده است و بر اساس سبک زندگی افراد تغییر می کند.

اجاره آپارتمان و خانه در تاشکند ازبکستان

یکی دیگر از موارد مهم که برای بسیاری از افراد همچون کسانی که ویزای کاری ازبکستان را دارند و یا برای تحصیل به این کشور مهاجرت کرده اند اجاره خانه می باشد.

برای اجاره آپارتمان در تاشکند ازبکستان نرخ های متفاوتی وجود دارد ولی نرخ ها به صورت کلی تقریبا به شرح زیر است :

  • آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر : 238.33 دلار است.
  • آپارتمان یک خوابه در حاشیه شهر : 146.98 دلار می باشد.
  • آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر : 488.89 دلار است.
  • آپارتمان سه خوابه در حاشیه شهر : 274.45 دلار می باشد.

ارائه خدمات خرید ملک در ازبکستان

کشور زیبا و آرام ازبکستان به ویژه در سال های اخیر با تغییر خط مشی های سیاسی، توانسته چهره دیگری از خود را به جهانیان نشان دهد. 

سفر به این کشور شاید مهم‌ترین راه برای شناخت تغییرات بنیادین در این کشور باشد. وجود مردمان مهمان دوست، نرخ جرم پایین و نگاه بلند پروازانۀ این کشور، از ازبکستان کشوری متفاوت ساخته است. 

برای ایرانیانی که به هر شکل به دنبال خرید ملک در ازبکستان و یا مهاجرت به مکانی مناسب هستند، ازبکستان می تواند یکی از گزینه ها در لیست شما باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب