خرید ملک در امارات

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در امارات را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در امارات را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در امارات
خرید ملک در امارات

خرید ملک در امارات

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در امارات توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در امارات را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در امارات نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در امارات میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در امارات را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در امارات

شروط و الزامات خرید ملک در امارات

مراحل خرید ملک در امارات

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در امارات میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در امارات را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در امارات

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در امارات

امارات متحده عربی (UAE)، کشوری زیبا، ثروتمند و با کیفیت است که از تمام کشور های دنیا شهروندان ثروتمند را به خود جذب میکند. داشتن ذخایر نفتی بی شمار، امارات را به کشوری کوچک اما با ثروتی هنگفت تبدیل کرده است.

 اخذ اقامت از امارات ساده نیست اما غیر ممکن هم نیست و روش هایی برای اقامت این کشور وجود دارد. در این مقاله به بررسی اخذ اقامت از طریق خرید ملک در دبی و امارات و سایر جزئیات اصلی این روش خواهیم پرداخت.

 خرید ملک از روش های سرمایه گذاری محسوب می شود که چندین کشور در قاره های مختلف، با خرید ملک به متقاضیان اقامت می دهند. 

موسسه ثبتا در زمینه سرمایه گذاری از تمام روش های ممکن در این روش، تخصص و تجربه ای 20 ساله دارد. شما عزیزان می توانید برای به روز شدن اطلاعات خود در مورد اخذ اقامت دبی با خرید ملک و قیمت خانه در امارات، با مشاورین تخصصی مجموعه ارتباط بگیرید تا به صورت کاملا رایگان شرایط ابتدایی خرید ملک در دبی و امارات و روش های مختلف مهاجرتی را مطلع شوید. در ادامه مقاله به بررسی تخصصی تر این موضوع می پردازیم.

 

خرید ملک در دبی و اقامت امارات

اگر مایل به اسکان و خرید ملکی در امارات متحده عربی هستید می توانید برای ویزای اقامت Estate Investor اقدام کنید. شما باید حداقل 1،000،000 AED (درهم امارات) در املاک و مستغلات یک منطقه تعیین شده و تأیید شده توسط دولت سرمایه گذاری کنید.

 پس از خرید ملک می توانید برای ویزای اقامتی امارات اقدام کنید. این ویزا حداکثر تا 2 سال قابل تمدید خواهد بود تا زمانی که مالکیت آن ملک را داشته باشید و حداقل هر 180 روز یک بار به کشور سفر کند. 

غیبت برای مدت طولانی تر ممکن است منجر به لغو ویزا شود. تمام امور مربوط به دولت باید در ایالتی که ویزای اقامت شما در امارات متحده عربی صادر شده انجام شود.

 توجه داشته باشید که این ویزا به شما اجازه کار نمی دهد. ویزای اقامت دائم وجود ندارد، به این معنی که هر دو سال یکبار باید ویزا را تمدید کنید. این ویزا شما را به سمت تابعیت سوق نمی دهد.

مقایسه خرید ملک و اقامت در امارات

خرید ملک در امارات در هیچ مقطعی منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت نخواهد شد. اما در کشور هایی که خرید ملک را به عنوان روشی جهت اخذ اقامت به متقاضیان ارائه می دهند، پس از گذشت 5 الی 7 سال متقاضی می تواند در خواست تابعیت و اخذ پاسپورت را دهد.

 در خرید ملک در دبی و امارات، متقاضی اجازه کار را هم در هیچ مقطعی نخواهد داشت. در عوض در خرید ملک کشور های اروپایی متقاضی اجازه راه اندازی بیزنس، ثبت شرکت، خرید سهام، اجاره ملک را دارد و می تواند کسب در آمد کند. 

خرید ملک در امارات

مراحل خرید ملک در دبی و امارات

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد مهاجرت به دبی از طریق خرید ملک، با خریداری هر ملکی امکان پذیر نمی باشد و می بایست فقط از بین املاکی که مشخص شده است اقدام به خرید نمایید خرید خانه در دبی و گرفتن اقامت امارات از این طریق دارای یکسری مراحل قانونی می باشد که در زیر به آن اشاره می کنیم.

  • نوشتن قرارداد: پس از آنکه مسیر مهاجرت به دبی از طریق خرید ملک را انتخاب کردید می بایست ابتدا ملکی را که مد نظرتان می باشد را پیدا نمایید. پس از پیدا کردن می بایست با فروشنده به توافق برسید و قراردادی را امضا نمایید.

  • پیش پرداخت: در گام بعدی خرید خانه در امارات می بایست پیش پرداختی را به فروشنده بپردازید. قانون خرید خانه در دبی و گرفتن اقامت، 10 درصد از قیمت ملک را به عنوان پیش پرداخت تصویب کرده است.

  • انتقال مالکیت: در آخرین مرحله خرید ملک دبی می بایست ابتدا فروشنده و خریدار در دفتر شرکت سازنده پروژه حاضر و گواهی عدم شکایت NOC را درخواست نمایند. پس از اخذ این گواهی می بایست دو طرف قرارداد به دفتر دپارتمان دبی بروند. در این دفتر ابتدا خریدار کل مبلغ ملک را به فروشنده تحویل می دهد سپس سند جدید به اسم خریدار صادر خواهد شد.

مزایای خرید ملک در دبی و امارات

  • سیاست های مناسب تجاری
  • امنیت بسیار بالا
  • مدرن و قابل زندگی
  • کیفیت بالای زندگی و کیفیت بسیار بالا
  • پایین بودن نرخ جرم و جنایت
  • فرودگاه بین المللی و متصل به تمام خطوط هوایی در دنیا
  • مالیات بر درآمد برای سرمایه گذار وجود ندارد

نکات مهم درباره خرید ملک در امارات

خرید ملک و به طور کلی سرمایه گذاری در همه کشور ها نیازمند استفاده از وکیل امور مهاجرتی و متخصص حقوق بین الملل می باشد. خرید ملک در امارات برای کسی که قصد اقامت بلند مدت دارد مناسب نیست. 

امارات به طور کلی کشور گرانی محسوب می شود و برای افراد سرمایه گذار مناسب است که قصد بیزنس در این کشور را دارند. برای کسب اقامت دو ساله در امارات حداقل ارزش ملک باید 1،000،000 درهم (AUD) تا 5،000،000 درهم باشد. برای اقامت 5 ساله ملک باید بین 5،000،000 درهم تا 10،000،000 درهم باشد و برای اقامت 10 ساله ملک باید بالای 10 میلیون درهم باشد. 

نکته مهم در خصوص خرید ملک در دبی و امارات این است که خرید خانه های ارزان در دبی نیز هزینه های جانبی بالایی دارد، اجازه کار وجود ندارد و مبالغ برای خرید ملک به نسبت سایر کشور ها بسیار بالاتر است.

 

ارائه خدمات خرید ملک و املاک در امارات

جهت مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف اروپای و آسیایی از طریق خرید ملک همانند خرید ملک در امارات می توانید از تجربیات مشاورین ما در موسسه حقوقی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید و از آخرین اطلاعات آگاه شوید. راه های ارتباطی با این موسسه در بخش تماس با ما قابل مشاهده است.

 

فهرست مطالب

فهرست مطالب