خرید ملک در انگلستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در انگلستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در انگلستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در انگلستان
خرید ملک در انگلستان

خرید ملک در انگلستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در انگلستان توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در انگلستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در انگلستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در انگلستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در انگلستان را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در انگلستان

شروط و الزامات خرید ملک در انگلستان

مراحل خرید ملک در انگلستان

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در انگلستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در انگلستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در انگلستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در انگلستان

خرید ملک در انگلستان برای خود دنیایی دارد. بسیاری از افرادی که به انگلستان نقل مکان می­ کنند، به جای اجاره، گزینۀ خرید را انتخاب می ­کنند. 

بسیاری از خریداران ملک در انگلیس هم اصلا قصدی برای زندگی در انگلیس ندارند و صرفا ترجیح می‌دهند که ملکی برای خود در انگلیس به عنوان نوعی از سرمایه گذاری داشته باشند. 

مالکیت خانه در انگلستان

طبق آخرین آمار، 8/52٪ از خانواده­ ها در انگلستان خانه­ های شخصی خودشان را دارند. 2/28٪ املاک مستقل از وام هستند و 6/24٪ وام دارند. این رقم کمتر از میانگین اتحادیۀ اروپاست اما از برخی کشورهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه و سوئیس بالاتر است.

 مالکیت خانه در انگلستان در اواخر قرن بیستم به دلیل طرح حقّ خرید که در دهۀ هشتاد ارائه شد، افزایش یافت تا جایی که به مستأجران این فرصت داده شد تا خانه های خود را با قیمتِ تخفیف­ خورده خریداری کنند. 

آیا باید در انگلستان ملک بخرید یا اجاره کنید؟

اگر قصد دارید مدتی طولانی در انگلستان بمانید یا از انتخاب یک منطقۀ خاص در این کشور مطمئنید، خرید خانه در انگلیس می تواند راه حلی کاربردی باشد، به ویژه با در نظر گرفتن نرخ بهرۀ کم روی وام­ های مسکن در سال­ های اخیر.

با این حال، اجاره در انگلستان برای خارجی­ هایی که قصد دارند فقط چند ماهی آنجا اقامت داشته باشند، می­ تواند انتخاب بهتری باشد.

 بازپرداخت عوارض، ابطال تمبر و سایر هزینه ­ها در کوتاه  مدت و همچنین مالیات بر سود سرمایه که 18-28٪ خود، دشواری بزرگی است برای فردی که فقط چند سال در این کشور صاحب خانه بوده است.

خرید ملک در انگلستان

شرایط خرید ملک در انگلستان

برای مهاجران از نظر قانونی هیچ محدودیتی برای خرید ملک در انگلیس وجود ندارد. افراد خارجی و غیر مقیم نیز می توانند در انگلستان وام مسکن بگیرند. 

با این حال، کسانی که کمتر از دو سال در انگلستان اقامت دارند و شغلی هم ندارند، ممکن است با شرایط سخت تر و سپردۀ بیشتری روبه ­رو شوند. برای خرید خانه در انگلیس، شما باید یک مشاور حقوقی یا دفتردار منصوب کنید تا به کاغذبازی­ های قانونی و حقوقی لازم رسیدگی کند.

به طور کلی، مالیات بر املاک و مستغلات و درآمد حاصل از رهن و اجارۀ ملک برای افراد غیر مقیم و شهروندان انگلستان یکسان است. ابطال تمبر با همان نرخ یکسان و مالیات بر سود سرمایه نیز با همان نرخ یکسان پرداخت می­ شود.

بازار ملک در انگلستان

از زمان رأی برگزیت در سال 2016، عدم قطعیت مشهودی در رابطه با بازار املاک انگلستان پدید آمده، اگرچه متوسط قیمت خانه در انگلستان ثابت مانده و در حال حاضر حدود 228،000 پوند است. 

قیمت خانه­ ها در انگلستان گران­ تر از هرجای دیگری در اتحادیۀ اروپاست. هزینه­ های متوسط هر متر مربع 9/323 یورو است. این رقم تقریباً دو برابر بالاترین سطح بعدی یعنی فرانسه با مترمربعی ۵/12 یورو است.

 قیمت­ ها در لندن به نسبت سایر کلان­ شهرهای مهم و اصلی گرانتر است و در حال به طور متوسط 473،822 پوند است (912،343 پوند برای یک عمارت، 411،950 پوند برای یک آپارتمان).

یافتن ملک در انگلستان

خانه­ های فروشی انگلستان معمولاً نزد مشاوران املاک و در وبسایت­شان، در وبسایت ­های املاک آنلاین و در نیازمندی­ های شهری جراید کثیرالانتشار آگهی می ­شوند. 

 صرف نظر از اینکه لیست را چگونه پیدا می­ کنید، معمولاً جزئیات تماس با خود مالک یا بنگاه املاک وی قید شده است.

ثبتا اما این فرآیند را برای شما ساده کرده است و از طریق بخش املاک می‌توانید در شهرهای مختلف املاک مختلفی را بررسی کنید.

انتخاب ملک در انگلستان

شما می ­توانید بازدید از خانۀ موردنظرتان را مستقیماً با فروشنده یا از طریق یک مشاور مسکن هماهنگ کنید. این قدم با تعیین وقت قبلی امکان­پذیر است و اگر با یک مشاور مسکن کار می­ کنید، معمولاً باید آنها را در آدرس ملک یا در دفتر بنگاه شان ملاقات کنید. 

بهتر است ملک موردنظر را در ساعات مختلف هم در نور روز و هم شب­ هنگام ببینید. بعضی از بنگاه ­های خدمات بازدید از راه دور را به صورت آنلاین دارند که بسیار برای کسانی که در خارج از کشور زندگی می ­کنند یا برنامۀ شلوغی دارند مفید است.

 هرچند بازدید آنلاین ابداً عمق و شفافیت بازدید حضوری را ندارد. اگر نمی­ توانید حضوری از جایی بازدید کنید، تلاش کنید دوست یا همکارتان را به نمایندگی خود بفرستید تا از نزدیک از خانه بازدیدکند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب