خرید ملک در اوکراین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در اوکراین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در اوکراین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در اوکراین
خرید ملک در اوکراین

خرید ملک در اوکراین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در اوکراین توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در اوکراین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در اوکراین نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در اوکراین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در اوکراین را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در اوکراین

شروط و الزامات خرید ملک در اوکراین

مراحل خرید ملک در اوکراین

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در اوکراین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در اوکراین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در اوکراین

محتوای این صفحه عبارتند از:

شرایط عمومی خرید ملک در اوکراین

قبل از خرید ملک در اوکراین ، آشنایی کلی با این کشور خالی از لطف نیست. اوکراین از کشورهای اروپای شرقی بوده و از شمال با کشور بلاروس، از جنوب غربی با کشورهای رومانی و مولداوی، از شرق با کشور روسیه و از غرب با کشورهای لهستان، مجارستان و اسلواکی هم مرز است. 

پایتخت اوکراین شهر کیف و زبان رسمی این کشور اوکراینی است اما زبان روسی هم در این کشور رایج می باشد. حکومت اوکراین جمهوری است. بعد از روسیه، اوکراین بزرگ ترین ارتش اروپا را در اختیار دارد.

 مساحت اوکراین ۶۰۳،۲۶۸ کیلومترمربع و جمعیت آن بالغ بر ۴۲،۴۱۸،۲۳۵ نفر بوده و واحد پول آن گریونا است. در زمان اتحاد جماهیر شوروی  اقتصاد این کشور عالی بود اما بعد از فروپاشی روسیه، اقتصاد اوکراین تا یک دهه منفی بود. اوکراین عضو اتحادیه اروپا و حوزه شنگن نمی باشد.

 

خرید ملک در اوکراین

با توجه به قانون مهاجرت در کشور اوکراین اگر شما مبلغی در حدود حداقل ۱۰۰ هزار دلار آمریکا در ملک سرمایه گذاری کنید، می توانید اقامت اوکراین را به دست آورید. این سرمایه گذاری باید از طریق مقررات تعیین شده توسط کابینه وزرای اوکراین انجام و ثبت شود.

 افراد خارجی که به دنبال به دست آوردن کارت اقامت اوکراین هستند، ممکن است دچار این سوتفاهم شوند که خرید ملک به ارزش ۱۰۰ هزار دلار به تنهایی منجر به اخذ اقامت دائم شود. اما این باور نادرستی است و این امر شرایط خاصی دارد. 

شرایط اخذ اقامت اوکراین از طریق خرید ملک

شرایط اخذ اقامت اوکراین از طریق خرید ملک عبارتند از:

  •  1- سرمایه گذاری خارجی باید با ثبت یک شرکت در این کشور انجام شود.
  •  2- سرمایه گذاری باید حداقل ۱۰۰ هزار دلار امریکا باشد.
  •  3- سرمایه گذاری باید توسط یک ارز خارجی باشد.
  • این ارزها عبارتند از: دلار، یورو، پوند، فرانک، کرون، یوان، ین.

  •  5- منشا پول سرمایه گذاری شده باید مشخص باشد.

  • 4- سرمایه گذاری باید به صورت رسمی توسط وزارت اقتصاد اوکراین ثبت شود.

  • 6- خرید ملک به منظور رفع نیازهای شخصی مانند زندگی یا اجاره دادن آن شامل اخذ اقامت نمی شود، زیرا این کار منجر به توسعه اقتصادی کشور اوکراین نخواهد شد. به منظور سرمایه گذاری و اخذ اقامت در این کشور می باید این خرید ملک به توسعه اقتصادی کشور منجر شود.

  • 7- بهترین راه برای این کار ابتدا باز کردن یک شرکت است، که نه تنها باعث سودآوری شخص بلکه باعث کمک به اقتصاد کشور اوکراین نیز می شود.

خرید ملک در اوکراین

واجدین شرایط خرید ملک

برای خرید ملک در اوکراین هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. با هر نوع ملیتی امکان خرید ملک در این کشور برای خریداران وجود دارد. سند ملک در این کشور به نام خریدار و با هر نوع تابعیتی به صورت شش دانگ صادر خواهد شد.

 از آنجا که تنها با خرید ملک امکان اخذ اقامت این کشور وجود ندارد، سرمایه گذارخارجی بدون محدودیت و با حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار دلار امکان اخذ اقامت اوکراین را خواهد داشت.

 در ادامه به نکات مهم درباره خرید ملک و سرمایه گذاری از این طریق برای سرمایه گذاری خواهیم پرداخت. این مقاله توسط موسسه ثبتا و در ارتباط با خرید ملک در اوکراین نگارش شده است.

 

خرید ملک در اوکراین

در ابتدا شما باید گواهی سوء پیشینه از کشور خود دریافت نمایید، سپس گواهی پزشکی که ثابت کند هیچ گونه اعتیادی نداشته اید و به بیماری های عفونی یا مقاربتی مبتلا نیستید ارائه دهید.

 در مرحله بعدی باید حساب بانکی در کشور اوکراین به نام خود  افتتاح نموده و مبلغ ۱۰۰ هزار دلار را به حساب خود در اوکراین انتقال دهید. مرحله بعدی ثبت شرکت است، این شرکت باید یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) باشد. 

در ادامه باید گواهی از بانک خود در اوکراین بگیرید که سرمایه گذاری و انتقال پول شما را به اوکراین تایید نماید. پس از این می توانید برای اقامت خود و خانواده درخواست دهید. این اقامت از ابتدا به صورت اقامت دائم به سرمایه گذار اعطا می شود.

وکیل امور ملک در اوکراین

از آن جا که خرید ملک به تنهایی منجر به اخذ اقامت اوکراین نمی شود و باید در ابتدا شرکتی در اوکراین ثبت نموده و امور حقوقی ثبت شرکت را انجام داد، حضور وکیل متخصص و آشنا به مسائل حقوقی به همراه فرد متخصص در امور املاک در این کشور برای اطمینان از اینکه ملک را به ارزش واقعی آن خریداری می کنید و مورد کلاه برداری قرار نمی گیرید ضروری به نظر می رسد.

 حتما در این زمینه با وکیل متخصص در زمینه سرمایه گذاری مشورت بفرمایید. وکیل مجرب در زمینه سرمایه گذاری با توجه به سرمایه شما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهد.

 

ارائه خدمات خرید ملک در اوکراین

موسسه ثبتا با تجربه و تخصص کافی در زمینه سرمایه گذاری و خرید ملک می تواند کلیه خدمات را در این زمینه به شما ارائه نماید.

 شما می توانید با خرید ملک در اروپا علاوه بر سرمایه گذاری، اقامت اروپا را برای خود و خانواده مهیا نمایید.

 شما می توانید در بهترین کشورهای اروپا با ریسک خیلی کم سرمایه گذاری کنید. کشورهای اسپانیا، پرتغال، یونان در اروپا با خرید ملک امکان اخذ دائم و پاسپورت اروپایی را برای متقاضیان در سراسر جهان مهیا نموده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب