خرید ملک در دومینیکن

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در دومینیکن را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در دومینیکن را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در دومینیکن
خرید ملک در دومینیکن

خرید ملک در دومینیکن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در دومینیکن توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در دومینیکن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در دومینیکن نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در دومینیکن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در دومینیکن را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در دومینیکن

شروط و الزامات خرید ملک در دومینیکن

مراحل خرید ملک در دومینیکن

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در دومینیکن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در دومینیکن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در دومینیکن

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک و املاک در دومینیکن

جمهوری دومینیکن را با دومینیکا اشتباه نگیرید! جمهوری دومینیکن یک کشور در بخش شرقی جزیره هیسپانیولا است این جمهوری به طور کلی به پایتختی سانتو دومینگو قرار دارد و زبان رسمی مردم این کشور نیز اسپانیایی است، مردم این کشور از پول رایج پزوی استفاده می‌کنند. 

جمهوری دومینیکن دارای 10 میلیون نفر جمعیت است و مساحت آن در حدود 48445 کیلومتر مربع است پس از کوبا این کشور دومین کشور بزرگ در حوزه کارائیب محسوب می‌شود.

خرید ملک در دومینیکن

به واسطه موقعیت ملکی که خریداری می‌کنید می‌توانید بهترین فضای اقتصادی را بررسی کنید در واقع شما با خرید ملک در جمهوری دومینیکن و گرفتن اقامت هم سرمایه خوبی را وارد این کشور کرده‌اید و هم در تلاش هستید که بتوانید به واسطه رویکرد دقیق اقتصادی شرایط دقیق تری را بررسی کنید. 

در جمهوری دومینیکن افراد باید در ابتدای امر بتوانند موقعیت تابعیت بهتری را ارزیابی کنند یعنی نیاز است وضعیت خرید ملک برایشان به منظور ورود سرمایه باشد و البته که دولت وام هایی مشخص در این زمینه را بررسی می‌کند.

 در زمینه خرید ملک در خاک این کشور باید بتوانید در ابتدا استعلام لازم از ملک مورد نظر را بررسی کرده باشید در غیر این صورت کار برای شما کمی دشوار می‌شود.

  • قیمت هر فوت مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 5،899.29 
  •  قیمت هر فوت مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز 3،313.69 RD $

اجاره ملک در دومینیکن

در صورتی که قصد دارید اجاره خانه در جمهوری دومینیکن را دنبال کنید بهتر است در یک رویکرد بررسی‌هایی داشته باشید. برخی از آپارتمان ها قیمت بالاتری دارد و موقعیت منطقه ای آن سبب شده است که افراد بیشتری از آن استفاده نمایند از سوی دیگر در این کشور یک سری موقعیت های شهری نیز برای اجاره خانه دیده می‌شود.

 اجاره خانه در وضعیت دقیق و درست اقتصادی به واسطه صنف املاک و یا از سوی شهرداری مشخص می‌شود و البته که تعرفه ها تغییر پذیر هستند. در زیر لیستی برای شما آماده شده که موقعیت آپارتمان در داخل و خارج از شهر را بر اساس قیمت در اختیارتان قرار می‌دهد:

  • آپارتمان (1 اتاق خواب) در مرکز شهر  19،118.15 RD $
  • آپارتمان (1 اتاق خواب) خارج از مرکز  10،741.43 RD $
  • آپارتمان (3 اتاق خواب) در مرکز شهر  35،445.27 RD $
  • آپارتمان (3 اتاق خواب) خارج از مرکز  18،831.47 RD $
خرید ملک در دومینیکن

تشابهات فرهنگی دومینیکن با ایران برای زندگی

یک وضعیت فرهنگی مشابه در جمهوری دومینیکن و ایران دیده می‌شود اینطور که مشخص است مردم این کشور در زمینه فضای هنری به خصوص خیاطی بسیار رشد کرده‌اند در ایران نیز این رویکرد بسیار دیده می‌شود مردم خیاطی را دوست دارند سعی می‌کنند خیاطی را به صورت دقیق و رسمی یاد بگیرند موقعیت خیاطی به شکل کاربردی ارزیابی می‌شود و مردم سعی می‌کنند این مورد را به عنوان یک شغل در نظر داشته باشند.

در فرهنگ شهرنشینی در جمهوری دومینیکن مردم علاقه زیادی به رانندگی دارند این رویکرد در بین بانوان نیز دیده می‌شود بانوان تلاش خود را می‌کنند که در این راستا بهبود خوبی برای خودشان ایجاد نمایند رویکرد دقیق فرهنگی در نظام رانندگی در جمهوری دومینیکن بهبود زیادی داشته است.

خدمات بانکی و مالی در دومینیکن

نظام بانکی در جمهوری دومینیکن به این صورت است که سپرده‌های واحد برای یک کارت وابسته به چندین حساب بانکی افتتاح می‌شود در نظام بانکی جمهوری دومینیکن مشخص است که موقعیت مالی و بانکی ارزیابی شده است.

حداقل حقوق در جمهوری دومینیکن

شخصی که در جمهوری دومینیکن زندگی می‌کند در ماه در حدود 20.024 DOP درآمد دارد این شخص به واسطه موقعیت کاری خود باید ارزیابی‌هایی داشته باشد البته که سهم لازم در زمینه مسکن به صورت جداگانه در اختیار وی قرار می‌گیرد.

 وضعیت دستمزدهای ساعتی در این کشور مشخص کرده است که یک فرد شاغل برای هر ساعت کار باید در حدود 116 DOP  درآمد داشته باشد مشخص است که این درآمد در سال‌های اخیر بسیار بیشتر شده است و افراد برای اینکه موقعیت درآمدی خوبی داشته باشند می‌بایست یک سری مبالغ را نیز در زمینه مالیات در نظر بگیرند. 

نکته پایانی خرید ملک و املاک در دمینیکن

جهت مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف اروپای و آسیایی از طریق خرید ملک همانند خرید ملک در دومینیکن می توانید از تجربیات مشاورین ما در موسسه حقوقی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید و از آخرین اطلاعات آگاه شوید. راه های ارتباطی با این موسسه در بخش تماس با ما قابل مشاهده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب