خرید ملک در سوئد

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در سوئد را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در سوئد را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در سوئد
خرید ملک در سوئد

خرید ملک در سوئد

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در سوئد توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در سوئد را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در سوئد نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در سوئد میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در سوئد را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در سوئد

شروط و الزامات خرید ملک در سوئد

مراحل خرید ملک در سوئد

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در سوئد میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در سوئد را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در سوئد

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در سوئد

برای خرید ملک در سوئد محدودیتی برای خارجیان وجود ندارد و روند خرید ملک بسیار سریع و آسان است.  در صورتیکه متقاضی خرید ملک یک شهروند اروپایی باشد به راحتی می تواند فرایند خرید ملک را آغاز کند اما اگر متقاضی شهروند غیر اروپایی باشد برای خرید ملک باید تا زمان تضمین اقامت خود (کسب و کار یا استخدام) صبر کند. 

در واقع زمانی اطمینان قطعی به خریدار وجود دارد که منبع درآمد و اقامت قانونی وی در کشور سوئد مشخص باشد. سؤال بسیاری از علاقمندان مهاجرت به سوئد این است که آیا می توان با خرید خانه در سوئد اقامت این کشور را دریافت نمود؟

اخذ اقامت سوئد از طریق خرید ملک

خرید ملک در سوئد به خودی خود منجر به اعطای اقامت سوئد نمی شود و افرادی که مایل به اخذ اقامت سوئد از طریق سرمایه گذاری هستند تنها از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی قادر به دریافت اقامت سوئد خواهند بود.

 با وجود اینکه مهاجرین غیر اروپایی محدودیتی برای خرید ملک در سوئد ندارند باز هم ملیت آنها و نوع اقامت آنها در فرایند خرید خانه در سوئد مؤثر است و در صورت خرید ملک نیز پروسه اخذ اقامت دائم سوئد برای مهاجرین تسهیل نمی گردد. 

دانشجویان با توجه به درآمد پایین کار دانشجویی و عدم پرداخت مالیات اغلب امکان خرید ملک را ندارند و حتی مهاجرین در صورت استخدام و یا کسب و کار در مشاغل پر درآمد می توانند املاک و مستغلات خریداری کنند.

 

سرمایه گذاری در املاک کشور سوئد

خرید ملک در سوئد نگرانی برای مهاجرین دارد و آن استانداردهای سرمایه گذاری در سوئد و ارزش گذاری بر سرمایه گذاری خارجی است و با توجه آمار ها و شاخص های اقتصادی کشور سوئد که در بخش بعدی به صورت دقیق این شاخص ها را خواهید دانست کنترل فساد در کشور سوئد بسیار دقیق است و دولت به طور کامل از سرمایه گذاری خارجی حمایت می کند.

 لذا در صورت سرمایه گذاری در سوئد و یا خرید خانه در سوئد نگران امنیت سرمایه خود نباشید و تمامی مجوزهای و حمایت های سرمایه گذاری برای شهروندان سوئدی در مورد سرمایه گذاری خارجی نیز اعمال می شود.

 
خرید ملک در سوئد

واجدین شرایط خرید ملک در سوئد

خرید ملک در سوئد برای شهروندان سوئدی و همچنین مهاجرین غیر اروپایی امکانپذیر است. خرید ملک در سوئد و فرایند و زمان آن بر اساس ملیت مهاجرین متفاوت است. همچنین مهاجرین اجازه درخواست وام بانکی برای خرید ملک را دارند و وام بانکی تا 85% ارزش ملک را پوشش می دهد. برای دریافت وام بانکی باید در اداره مالیات سوئد ثبت نام کنید و در واقع اسنادی مبنی بر درآمد ثابت و پرداخت منظم مالیات را به بانک ارائه دهید. 

در صورتیکه برای دریافت وام واجد شرایط باشید بانک به شما یک تضمین می دهد که در واقع نشان می دهد بانک مقدار معینی از قیمت ملک را در زمان مشخص پرداخت می کند. شهروندان اتحادیه اروپا بدون نیاز به مجوز اقامت اجازه تحصیل و کار در سوئد را دارند و در صورتیکه در کشور متبوع خود و یا در سوئد شغل مشخص و درآمد قابل قبولی برای پرداخت مالیات داشته باشند می توانند املاک و مستغلات سوئد را خریداری کنند.

مراحل قانونی خرید ملک در سوئد

 برای خرید ملک در سوئد ابتدا باید ملک مناسبی با راهنمایی نماینده املاک و یا وکیل خود بابید. پس از انتخاب ملک در ابتدا مذاکرات برای عقد قرارداد خرید انجام می شود. پس از بررسی املاک و مجوزهای لازم قرارداد خرید (Kapeavtal) توسط خریدار و فروشنده امضا می شود و در زمان عقد قرارداد اولیه حدود 2 تا 10 درصد قیمت ملک توسط خریدار پرداخت می شود.

 در مرحله بعد طرفین قرارداد یا نمایندگان آنها هزینه خدمات، اجاره وحق بیمه ملک را پرداخت می کنند. فروشنده لایحه فروش (Kapebrev) را صادر می کند و بیان می کند قیمت ملک به طور کامل توسط خریدار پرداخت شده است. در پایان خریدار صورت حساب را به اداره ثبت ارسال و انتقال ملک توسط دولت تأیید می شود. ثبت مالکیت در سوئد به طور متوسط 14 روز زمان می برد.

هزینه های خرید ملک در سوئد

قیمت مسکن در سوئد چقدر است؟ برای خرید ملک در سوئد در اولین قدم باید تفاوت قیمت خانه در سوئد در مناطق مختلف را در نظر بگیرید. 

به طور مثال قیمت یک آپارتمان متوسط در استکهلم حدود 300.000 یورو است در حالیکه قیمت آپارتمانی با همان شرایط در یک منطقه روستایی حدود 100.000 یورو است. قیمت ملک در شهرهای بزرگ به طور قابل توجهی گرانتر از مناطق کم جمعیت است. 

مناطق جنوبی سوئد مانند Falsterbo، شهرهای اطراف مالمو و لند هدف رایج برای اشخاصی است که مهاجرت به سوئد را انتخاب می کنند. یک خانه سه خوابه حدود 350.000 یورو قیمت دارد. شهرهایی همچون استکهلم، گوتنبرگ، مالمو به ترتیب گرانتر از سایر شهرهای سوئد هستند.

 

ارائه خدمات ملک در کشور سوئد

خرید ملک در سوئد یکی از فعالیت های مؤسسه ثبتا است. در صورتیکه در سوئد اقامت دارید و یا قصد مهاجرت به سوئد را دارید می توانید برای خرید ملک در سوئد و همینطور سرمایه گذاری در سوئد از کارشناسان و متخصصین ما کمک بگیرید. 

تجربه و تخصص مؤسسه ثبتا در زمینه حقوق بین الملل و مهاجرت سابقه ای بسیار طولانی دارد .

فهرست مطالب

فهرست مطالب