خرید ملک در عمان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در عمان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در عمان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در عمان
خرید ملک در عمان

خرید ملک در عمان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در عمان توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در عمان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در عمان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در عمان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در عمان را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در عمان

شروط و الزامات خرید ملک در عمان

مراحل خرید ملک در عمان

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در عمان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در عمان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در عمان

محتوای این صفحه عبارتند از:

شرایط و قیمت آپارتمان در عمان

خارجی ها مجاز به خرید ملک در عمان هستند، در صورتی که کشور عمان اقامت خریدار یک رابطه متقابل دارند و تصویب کابینه (شورای وزیران) به دست می آید. خارجی ها می توانند این ملک را تنها بعد از پنج سال خرید بدست آورند. 

املاک بسیاری برای اجاره و فروش در مسقط، پایتخت عمان یافت می شود. هنگام خرید اموال در اردن یک نماینده املاک و مستغلات نیاز است.

 

اجاره ملک در کشور عمان

برای اجاره ملک با کاربری های مختلف در کشور عمان، نیاز به عقد اجاره نامه می باشد. نحوه اجاره فقط به شکل پرداخت ماهیانه می باشد و مدت زمان قرار داد اجاره حداقل ۱ سال می باشد و چیزی به معنای رهن ملک در کشور عمان وجود ندارد.

همچنین برای اجاره هر ملک به جز ۱۲ فقره چک مربوط به اجاره ماهیانه، ۱ فقره چک به منظور ضمانت پرداخت هزینه های ملک (قبض آب، قبض برق و …) از مستاجر گرفته می شود که در انتهای قرار داد عودت داده می‌شود. 

طبق قوانین کشور عمان، برای اجاره ملک جهت دفتر کار حتما باید طبقه همکف ساختمان به شکل تجاری ساخته شده باشد و یا سند ملک اداری باشد. لازم به ذکر است یکی از مزایای اجاره ملک مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی در کشور عمان، ثابت بودن اجاره بها به مدت ۷ سال می باشد.

 

قیمت اجاره ملک در عمان

میانگین اجاره ملک در کشور عمان با کاربری های مختلف به شرح ذیل می باشد:

مسکونی: حداقل متراژ ۶۰ متر، ماهیانه  ۱۰۰ ریال عمانی می باشد.

اداری: حداقل متراژ ۴۰ متر، ماهیانه  ۱۵۰ ریال عمانی می باشد.

تجاری: حداقل متراژ ۱۲ متر، ماهیانه  ۳۰۰  ریال عمانی می باشد

خرید ملک در عمان

الزامات و شرایط خرید خانه در عمان

هنگامی که اموال در عمان خریداری شود، صاحب خانه و خانواده وی به طور خودکار اقامت کشور را دریافت می کنند و باید ویزای لازم را درخواست کنند. آنها مجاز می باشند که ملک را به شخص دیگری واگذار کنند، یک صاحب آینده نگر باید همیشه دارای یک اراده باشد و اگر مالک می میرد و هیچ وارثی ندارد، اموال توسط وزارت گردشگری اداره می شود و بعد از 15 سال به مالکیت دولت می رسد.

اگر مالک از کشور اخراج شده باشد، حق فروش ملک را دارد. همچنین ممکن است یک مهاجر برای خرید یک ملک فرد دیگری را بفرستد و بسیاری از مردم این را انتخاب می کنند زیرا کشور در دوران اولیه فروش خانه به خارجیان است و فرصت های زیادی وجود دارد.

هزینه ملک و املاک در عمان

خریدار هر ملک در عمان باید هزینه ثبت نام 3٪ و هزینه درخواست که پایین است را هنگام خرید ملک پرداخت کند. 

همچنین هزینه یک تمبر مالیاتی را خریدار باید پرداخت کند، اما در عمان هزینه هایی که توسط فروشنده پرداخت می شود، صفر می باشد. هنگام خرید ملک، باید از مشاوره قانونی در طول فرآیند نیز بهره مند شوید و هزینه هایی برای این امر نیز وجود دارد.

قیمت املاک در عمان

قیمت آپارتمان در عمان کاملاً منطقی می باشد و هزینه یک آپارتمان یک خوابه در حدود 90،000 پوند و یک ویلای سه خوابه با استخر هزینه ای حدود 300،000 پوند را به همراه دارد. 

ارائه خدمات خرید ملک در عمان

جهت خرید ملک در عمان و کسب اطلاعات بیشتر برای شرایط و روند آن لازم است که حتماً از یک متخصص کمک بگیرید تا در انجام همه‌ی مراحل به درست‌ترین روش ممکن عمل کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر خواهان مهاجرت تجاری هستید و یا هرگونه سؤال در همین رابطه دارید با مشاورین ما در ثبتا تماس بگیرید تا بعد از بررسی تخصصی شرایط شما، بهترین راهنمایی‌ها را در اختیارتان قرار دهند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب