خرید ملک در فرانسه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در فرانسه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در فرانسه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۵ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در فرانسه
خرید ملک در فرانسه

خرید ملک در فرانسه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در فرانسه توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در فرانسه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در فرانسه نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در فرانسه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در فرانسه را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در فرانسه

شروط و الزامات خرید ملک در فرانسه

مراحل خرید ملک در فرانسه

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در فرانسه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در فرانسه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در فرانسه

محتوای این صفحه عبارتند از:

بررسی شرایط اقامت از طریق خرید ملک در فرانسه

داشتن یک خانه در قلب فرانسه، پاریس آرزویی است هرکس یک بار در ذهنش مرور کرده است. این در حالی است که خرید ملک در فرانسه برای ساکنان اتحادیه اروپا پروسه آسان تری را دارد و امروزه آمریکایی ها و استرالیایی های زیادی با توجه به مزایای خرید ملک در فرانسه، این روش را برای اقامت در فرانسه انتخاب می کنند. 

اما سوالی که در اینجا ممکن است با آن روبرو شوید این است که چطور افراد غیر اروپایی موفق به خرید آپارتمان در فرانسه می شوند و هزینه خرید ملک در فرانسه چقدر است. همچنین در این مقاله شرایط خرید ملک در فرانسه را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد.

خرید ملک و اخذ اقامت فرانسه

مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه یکی از مواردی است که چند سال اخیر مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.

اقامت در فرانسه از طریق خرید ملک، یکی از راه های اقامت و یکی از آسان ترین و سریع ترین روش های مهاجرتی می باشد که خانواده ها بنابر شرایط خاص خود از این طریق اقدام می نمایند.

موسسه ثبتا در این پروسه به شما کمک می کند و راهنمای خرید ملک در فرانسه خواهد بود.

اولین قدم برای خرید ملک در فرانسه

شرایط خرید ملک در فرانسه زمانی که شما شهروند اتحادیه اروپا نبوده و حتی زبان این کشور را بلد نیستید پروسه ی طولانی و دشوارتری دارد. 

پس در اولین قدم مطمئن شوید که یک وکیل زبردست و نماینده خرید ملک مورد اعتماد در این پروسه به شما کمک می کنند. یک وکیل از لحاظ حقوقی و جزییات روند انتقال سند و یک مشاوره املاک برای خرید آپارتمان در فرانسه از لحاظ ارزش گذاری درست ملک به شما کمک خواهند کرد.

خرید ملک در فرانسه

الزامات خرید ملک در فرانسه

اگر چه که امروزه خرید ملک در این کشور یکی از محبوب ترین راه های مهاجرتی محسوب می شود اما نمی توان از پروسه پیچیده مهاجرتی آن چشم پوشی کرد. 

عدم آشنایی افراد با پروسه مهاجرتی باعث می شود افراد سودجو از سرمایه شما سوءاستفاده کرده و حتی در برخی از موارد یک فرد، ملکی را به چند نفر به فروش برساند.پس بهتر است تا یک وکیل مهاجرتی کار های شما را انجام دهد تا به دور از استرس و زیان مالی برای اقامت خود اقدام نمایید.

حداقل متراژ ملک در فرانسه

برای درخواست اقامت با خرید ملک حتما باید متراژ خانه در نظر گرفته شود. حداقل متراژ برای خرید آپارتمان در فرانسه برای متقاضی اصلی 14 متر و به ازای همسر و فرزندان زیر 18 سال 9 متر است که مجموع این متراژها بنابر تعداد خانواده می شود حداقل مقداری که یک فرد می تواند برای دریافت اقامت، اقدام کند.

پروسه خرید ملک در فرانسه

  1. دعوت نامه از سوی موسسه ثبتا (درصورت تمایل می توانید پروسه خرید ملک را به وکیل خود بسپارید).
  2. اخذ ویزا (درصورت نیاز می توانید پروسه خرید ملک را به وکیل خود بسپارید).
  3. سفر به فرانسه و جستجوی برای خرید آپارتمان در فرانسه (درصورت نیاز می توانید وکیل موسسه را به عنوان راهنمای خرید ملک در فرانسه در کنار خود داشته باشید).
  4. ارائه رقم پیشنهادی
  5. مذاکره با مشاور املاک و صاحب ملک
  6. باز کردن حساب بانکی و پرداخت 10% از ارزش ملک به اداره ی نوتر
  7. افتتاح حساب شخصی
  8. عقد قرارداد
  9. در خواست به سفارت جهت در خواست ویزا

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

با خرید ملک در این کشور می توانید اقامت این کشور را دریافت کنید. ابتدا یک ویزای یک ساله ی تایپ D و سپس پس از یک سال به شما کارت اقامت موقت اعطا می شود. بعد از گذشت پنج سال تمدید مجدد به شما اقامت دائم خواهند داد، که مدت آن 10 ساله است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب