خرید ملک در مجارستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در مجارستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در مجارستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در مجارستان
خرید ملک در مجارستان

خرید ملک در مجارستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در مجارستان توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در مجارستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در مجارستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در مجارستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در مجارستان را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در مجارستان

شروط و الزامات خرید ملک در مجارستان

مراحل خرید ملک در مجارستان

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در مجارستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در مجارستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در مجارستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در مجارستان

خرید ملک در مجارستان ، شرایط خرید ملک مجارستان و اخذ اقامت مجارستان از طریق خرید ملک در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. خرید ملک در مجارستان از جهات گوناگونی قابل بررسی است که در ادامه مهم ترین و اساسی ترین نکات پیرامون خرید ملک خدمت شما عزیزان ارائه می گردد،

مجارستان با توجه به موقعیت جغرافیایی، هزینه زندگی ارزانتر نسبت به سایر کشورهای اروپایی بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران واقع شده است، اما آیا واقعا خرید ملک در مجارستان می تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت به مجارستان باشد یا خیر؟ 

اقامت مجارستان با خرید ملک

برای اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک لازم است که از طریق ثبت شرکت اقدام کنید. یعنی این که خرید ملک در این کشور با خرید ملک در دیگر کشورها فرق دارد. شما در دیگر کشورها ممکن است مستقیماً بتوانید با خرید ملک به اقامت دائم و یا از همان ابتدا به پاسپورت برسید. 

 برای ساکن شدن در مجارستان از طریق خرید خانه باید حداقل ۲۰۰ هزار دلار از پول و سرمایه خود را برای خرید خانه در نظر بگیرید. اگر کمتر از این مقدار را در نظر بگیرید، نمی‌ توانید ساکن مجارستان شوید. 

سرمایه گذاری در املاک مجارستان

خرید ملک در این کشور به دلایل گوناگونی متقاضیان کثیری دارد چراکه سرمایه گذاران خرید ملک را گزینه کم ریسک برای سرمایه گذاری خارجی می دانند، مجارستان در سال های اخیر از تغییر در جهت سرمایه گذاری مستقیم خارجی Foreign direct investment بخش های خرده فروشی مواد غذایی و صنایع غذایی به عمده فروشی، خرده فروشی و تعمیر وسایل نقلیه بهره مند شده است.

 با این حال، کاهش جمعیت شناختی کشور و پیشرفت آهسته سیستم آموزشی مانع تحولات ساختاری حیاتی می شود. مجارستان در رتبه دوم کسب و کار جهانی 2018 (48 در 2017) رتبه بندی شده است. در میان دارایی های کشور، سیستم مالی مناسب سرمایه گذاری، زیرساخت های خوب و موقعیت جغرافیایی آن به عنوان یک پل ارتباطی بین شرق و غرب اروپا است.

خرید ملک در مجارستان

واجدین شرایط خرید ملک در مجارستان

خرید ملک در این کشور در سال های اخیر بسیار ساده تر شده است و تنها محدودیت هایی در محل وجود دارد که مانع خرید خریداران بین المللی از حقوق مشابه با شهروندان مجارستانی می شود. در حال حاضر، مهاجران به دنبال خرید ملک می توانند تنها خانه هایی را که خانه های شهری یا مسکونی در نظر گرفته اند، خریداری کنند، در حالی که بازار املاک روستایی عمدتا برای شهروندان است. در حال حاضر همه چیزهایی که برای خرید ملک در مجارستان مورد نیاز است، مجوز است، که به راحتی از شورای ناحیه به دست می آید و هزینه آن حدود 200 یورو است.

 این اغلب فقط به صورت رسمی در نظر گرفته می شود و احتمالا در شش هفته تایید خواهد شد. کسانی که از یک کشور غیر اتحادیه اروپا هستند و نیاز به ویزا برای ورود به مجارستان دارند می توانند قبل از ورود، به محل اقامت خود درخواست کنند. این را می توانید در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری خود انجام دهید. پس از دریافت مجوز، خریدار آینده نگر می تواند برای اجازه خرید ملک از مقامات محلی درخواست کند. برنامه های کاربردی معمولا مورد تایید قرار می گیرند، اما برای پردازش می توانند تا سه ماه طول بکشد.

هزینه های خرید و اجاره ملک در مجارستان

خرید ملک و اجازه ملک در مجارستان دارای هزینه های متفاوتی می باشد، وضعیت اجاره در بوداپست بسیار خوب است. آپارتمان ها در بوداپست( طرف سبزتر بوداپست)، نسبتا بالاتر از 6.89٪ برای یک آپارتمان بزرگتر از 120 متر مربع است.

 با توجه به تحقیقات بازار جهانی املاک در ماه ژوئیه 2016، 7.21٪ برای یک آپارتمان کوچکتر از 80 مترمربع در مرکز تجارت و بازرگانی بوداپست، درآمد اجاره کمی پایین تر از 5.82٪ به 6.42٪ رسیده است.

اجاره ماهانه در بوداپست در حدود 11 یورو (13.16 دلار آمریکا) تا 11.60 یورو (13.87 دلار آمریکا) در هر متر مربع است. در پست (Pest) آپارتمان ها می توانند از 11.20 یورو (13.39 دلار آمریکا) به 12.61 یورو (15.19 دلار آمریکا) در هر متر مربع اجاره شود .

وکیل امور ملک مجارستان

خرید ملک در در این کشور یک پروسه حقوقی و پیچیده می باشد، برای اقدام در زمینه سرمایه گذاری و خرید ملک می بایست از وکیل امور ملک بهره برد، وکلای سرمایه گذاران برای خرید ملک در مجارستان معمولا تمام اسناد را تهیه به دادگاه ثبت احضار می کنند و مبلغی حدودا 150 فورینت (HUF) مجارستان و معادل 484 یورو می پردازند، برای مراقبت از ثبت یک گزارش سه ماهه و سالانه به مقامات مالیاتی یک حسابدار لازم می باشد، هزینه های حسابداری تقریبا برابر با 75 فورینت معادل 242 یورو در سال می باشد.

نکته مهم: به طور کلی، انتقال املاک و مستغلات مالیات 4٪ دراد، برای آپارتمان ها و خانه ها، مالیات انتقال بین نرخ های 2 تا 4 % متفاوت می باشد .

ارائه خدمات خرید ملک در کشور مجارستان

خرید ملک در مجارستان یکی از فعالیت های مؤسسه ثبتا است. در صورتیکه در مجارستان اقامت دارید و یا قصد مهاجرت به سوئد را دارید می توانید برای خرید ملک در مجارستان و همینطور سرمایه گذاری در این کشور از کارشناسان و متخصصین ما کمک بگیرید. 

تجربه و تخصص مؤسسه ثبتا در زمینه حقوق بین الملل و مهاجرت سابقه ای بسیار طولانی دارد .

فهرست مطالب

فهرست مطالب