خرید ملک در نیجریه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در نیجریه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در نیجریه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در نیجریه
خرید ملک در نیجریه

خرید ملک در نیجریه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در نیجریه توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در نیجریه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در نیجریه نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در نیجریه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در نیجریه را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در نیجریه

شروط و الزامات خرید ملک در نیجریه

مراحل خرید ملک در نیجریه

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در نیجریه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در نیجریه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در نیجریه

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در نیجریه

در این مطلب می خواهیم به موضوع خرید ملک در نیجریه بپردازیم. هزینه زندگی در این کشور مقرون به صرفه است و اینطور که مشخص است دولت کنترل خوبی بر روی وضعیت هزینه زندگی در نیجریه داشته است. میزان تولید ناخالص داخلی در این کشور به 397.30 میلیارد دلار می‌رسد. 69542.90 نفر در کشور نیجریه مشغول به کار هستند البته که بیشترین فضای کاری که برای بومیان کشور نیجریه دیده می‌شود در زمینه کشاورزی است.

 نرخ تورم در نیجریه 11.08 درصد اعلام شده است. هزینه‌ی تاکسی به ازای هر ساعت انتظار در این کشور 1.500.00 نایرا براورد شده است و هزینه ی تاکسی به ازای هر کیلومتر حرکت در این کشور 120.00 نایرا است.

هزینه خرید ملک و زندگی در نیجریه

هزینه زندگی در کشور نیجریه از ایران ارزانتر است. شما برای صرف 1 وعذه غذا در یک رستوران ارزان قیمت در کشور نیجریه باید 500.00 نایرا هزینه کنید؛ این هزینه نسبت به رستوران های ایران بسیار ارزان و مناسب است. شما برای اینکه یک وعده مک دونالد میل کنید به 1.800.00 نایرا هزینه نیاز دارید.

حال اگر بخواهید یک رستوران متوسط برای دو نفر، سه وعده غذا را در نظر داشته باشید، هزینه شما به 6.500.00 نایرا می‌رسد. هزینه زندگی در نیجریه مقرون به صرفه است و اینطور که مشخص است دولت کنترل خوبی بر روی وضعیت هزینه زندگی در کشور نیجریه داشته است. .

هزینه‌ی بلیط یک‌طرفه در کشور نیجریه 200.00 نایرا است. شما برای عبور ماهانه در این کشور باید 7.000.00 نایرا بپردازید.

هزینه‌ی تاکسی به ازای هر ساعت انتظار در این کشور 1.500.00 نایرا براورد شده است و هزینه ی تاکسی به ازای هر کیلومتر حرکت در این کشور 120.00 نایرا است.

خرید ملک در نیجریه

خرید خانه در کشور نیجریه در صورتی که بودجه کامل داشته باشید بسیار آسان است اما اگر فکر می‌کنید که می‌توانید مبلغ مشخصی را ابتدا برای خرید خانه پرداخت کنید و مابقی را قسطی بدهید، باید بدانید که صاحبخانه در این زمینه با شما راه نخواهد آمد و دچار مشکل می‌شوید. 

در نظر داشته باشید که خرید خانه در کشور نیجریه نیاز به بررسی شهرداری در خصوص ارزش ملک دارد و بهتر است که وضعیت آزاد بودن سند به صورت قانونی از سوی دادگستری کشور نیجریه ارزیابی شود.

تا سال های گذشته چیزی به عنوان خرید خانه در کشور نیجریه و گرفتن اقامت دیده نمی‌شد اما امروزه مسیر خرید خانه در کشور نیجریه بهتر از سال های گذشته است. وضعیت نرخ گذاری خانه ها در کشور نیجریه بر اساس نوع ملک ارزیابی می‌شود یعنی برخی از خانه ها کمی گرانتر از سایر خانه ها هستند و این موضوع از روی ارزش ملک ارزیابی می‌شود.

 

خرید ملک در نیجریه

خرید ملک در نیجریه با استفاده از وام مسکن

برای خرید ملک در صورتی که بودجه شما کم است می‌توانید پول خود را به مدت یک سال ثابت به بانک مورد نظر ارائه دهید، بانک مورد نظر پس از یک دوره کارکرد در کشور نیجریه به شما اجازه استفاده از وام های مشخصی را می‌دهد و این موضوع می‌تواند در خرید ملک در کشور نیجریه به شما کمک کند.

هزینه اجاره آپارتمان در شهر لاگوس نیجریه

برای اجاره آپارتمان نرخ های متفاوتی وجود داره ولی نرخ ها به صورت کل تقریبا به شرح زیر است :

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر : 1011.63 دلار
آپارتمان یک خوابه در حاشیه شهر : 642.25 دلار
آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر : 3094.69 دلار
آپارتمان سه خوابه در حاشیه شهر : 1793.64 دلار

میانگین درآمد در نیجریه

درآمدزایی در کشور نیجریه کار آسانی نیست. در این کشور شغل های خوب و درآمد بالا بسیار کم دیده می‌شود و به طور کلی کسانی در اولویت کاری کشور نیجریه قرار دارند که تخصص کاری قوی دارند. حقیقت این است که افرادی که تحصیل کرده هستند و می‌توانند ورود به کار داشته باشند از نظر حقوقی در وضعیت خوبی قرار می‌گیرند. 

کمبود شغل در نیجریه به مراتب بیشتر از سایر کشورها رویت شده است بنابراین بیشتر تمرکز در نیجریه بر روی کارآفرینی است یعنی فردی با ایده کاری خود اقدام به زندگی در نیجریه داشته باشد. رشته های مهندسی در نیجریه به طور کلی از رتبه بهتری برخوردار هستند اما مهارت کاری در شغل های مهندسی اهمیت بسیار زیادی دارد.

ارائه خدمات خرید ملک در نیجریه

موسسه ثبتا با تجربه و تخصص کافی در زمینه سرمایه گذاری و خرید ملک می تواند کلیه خدمات را در این زمینه به شما ارائه نماید.

 شما می توانید با خرید ملک در اروپا علاوه بر سرمایه گذاری، اقامت اروپا را برای خود و خانواده مهیا نمایید.

 شما می توانید در بهترین کشورهای اروپا با ریسک خیلی کم سرمایه گذاری کنید. کشورهای اسپانیا، پرتغال، یونان در اروپا با خرید ملک امکان اخذ دائم و پاسپورت اروپایی را برای متقاضیان در سراسر جهان مهیا نموده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب