خرید ملک در نیوزلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در نیوزلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در نیوزلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در نیوزلند
خرید ملک در نیوزلند

خرید ملک در نیوزلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در نیوزلند توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در نیوزلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در نیوزلند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در نیوزلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در نیوزلند را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در نیوزلند

شروط و الزامات خرید ملک در نیوزلند

مراحل خرید ملک در نیوزلند

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در نیوزلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در نیوزلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در نیوزلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک

اخذ اقامت نیوزلند از طرق متفاوتی امکان پذیر است که یکی از آنها اخذ اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک می باشد که مزایای خود را دارد. 

در کشور نیوزلند روند خرید خانه بین 3 تا 4 هفته می باشد. اگر شما کشور نیوزلند را برای خرید خانه در سال 2021 انتخاب کرده اید پس سوالات و ابهاماتی در این رابطه نیز دارید. برای پاسخ سوالات خود و رفع ابهامات می توانید با مشاوران و کارشناسان موسسه ثبتا در تماس باشید.

خرید ملک و املاک در نیوزلند

بعد از سال 2004 هزینه های خرید ملک در کشور نیوزلند افزایش چشمگیری داشته است. متقاضیان به این نکته توجه داشته باشند که هزینه های مربوط به خرید ملک در این کشور به نسبت سایر کشورها بسیار بالا می باشد.

 در منطقه اوکلند نیز هزینه های ملک سبت به سایر نقاط کشور نیوزلند بالاتر است. علت بالا بودن قیمت ملک در اوکلند این است که شهروندان این شهر حقوق بالاتری نسبت به سایر شهرها دریافت می نمایند، به همین دلیل است که تقاضای خرید ملک در این شهر زیاد می باشد. بعد از اوکلند می توان گفت شهر ولینگتون بالاترین قیمت را برای خرید ملک دارد.

افراد می توانند در سال 2021 بدون حضور در این کشور اقدام به خرید ملک نمایند، متقاضیان تنها با خرید ملک نمی توانند اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند و با خرید ملک فقط می توانند در این کشور سرمایه گذاری نمایند.

 بعد از ورود، متقاضیان می توانند با روش های دیگری اقامت دائم این کشور را به دست آورند. اگر فردی قصد داشته باشد تنها با خرید ملک اقامت دائم نیوزلند را دریافت نماید باید به مدت 3 سال مالیات های مربوطه را بپردازد و بعد از آن اقامت دائم را دریافت نماید.

 

مزایای اخذ اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک

متقاضیانی که در کشور نیوزلند ملک خریداری می نمایند از مزیت هایی برخوردار می شوند. به طور مثال می توان گفت هزینه خرید ملک در کشور نیوزلند نسبت به کشورهای آمریکایی، کشور انگلستان، کانادا و غیره کمتر می باشد. 

متقاضیان برای خرید ملک می توانند از وام های بانکی نیز استفاده نمایند. طبق قوانین مالیاتی کشور نیوزلند مالیات های در نظر گرفته شده برای ملک مناسب می باشد.

خرید ملک در نیوزلند

شرایط اخذ اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک

متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور نیوزلند را دارند باید شرایطی را داشته باشند. از جمله این شرایط ارائه گواهی عدم سوء پیشینه، ارائه گواهی پزشکی و تایید شده، ارائه گواهی تمکن مالی برای پرداخت هزینه های زندگی و ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی می باشد.

 متقاضی باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد یعنی باید بتواند بخواند، بنویسد و صحبت نمایند. سن متقاضی باید کمتر از 55 سال باشد و حداقل مدرک تحصیلی متقاضی باید مدرک دیپلم باشد.

هزینه اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک

متقاضیانی که قصد اخذ اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک دارند باید از هزینه های مربوط به اقامت نیز مطلع باشند؛ در ادامه به بررسی این هزینه ها می پردازیم. هزینه در نظر گرفت شده برای ارائه درخواست مبلغ 450$ (دلار نیوزلند) می باشد. 

برای ثبت نهایی و ارسال فرم های مربوطه متقاضی باید 2000$ (دلار نیوزلند) بپردازد. هزینه های مالیات مربوط به اخذ ویزا 300$ (دلار نیوزلند) می باشد. برای خرید ملک در این کشور متقاضی باید مدارکی را ارائه نماید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • ارائه گواهی تمکن مالی
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه اصل پاسپورت با داشتن حداقل اعتبار
  • در صورت متاهل بودن، متقاضی باید مدارک آن را ارائه دهد.
  • متقاضی باید گواهی سلامت دریافت نماید، گواهی سلامت باید توسط پزشک تایید شود

هزینه های سکونت در نیوزلند

در رابطه با هزینه های اسکان در کشور نیوزلند باید گفت که هزینه های هر منطقه با منطقه دیگر متفاوت می باشد. یکی از گران ترین شهرهای این کشور شهر اوکلند است.

 هزینه خرید هر متر مربع آپارتمان در این شهر حدودا 4000$ (دلار نیوزلند) می باشد. هزینه های ماهانه مربوط به اجاره آپارتمان یک خوابه در این شهر 1000$ (دلار نیوزلند) است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم به بررسی اخذ اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک بپردازیم. نکاتی مختصر در این رابطه در اختیار شما متقاضیان محترم قرار داده ایم. 

اگر همچنان نیاز به اخذ مشاوره های بیشتر در رابطه با مهاجرت به کشور نیوزلند، اخذ اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک و خرید ملک در این کشور دارید می توانید با موسسه ثبتا تماس گرفته و از مشاوره های در نظر گرفته شده بهره مند شوید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب