خرید ملک در پاراگوئه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در پاراگوئه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در پاراگوئه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در پاراگوئه
خرید ملک در پاراگوئه

خرید ملک در پاراگوئه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در پاراگوئه توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در پاراگوئه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در پاراگوئه نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در پاراگوئه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در پاراگوئه را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در پاراگوئه

شروط و الزامات خرید ملک در پاراگوئه

مراحل خرید ملک در پاراگوئه

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در پاراگوئه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در پاراگوئه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در پاراگوئه

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک و املاک در پاراگوئه

خرید ملک در پاراگوئه یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور محسوب می شود و قیمت املاک در کشور پاراگوئه در مقایسه با سایر کشورهای آمریکای لاتین ارزان است اما خریداران باید محتاط باشند. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند سیستم حقوقی فاسد پاراگوئه از حقوق مالکیت در این کشور حمایت نمی کند و هیچ بررسی منسجمی در مورد املاک و مستغلات وجود ندارد.

 برای متقاضیان خارجی و بین المللی هیچ گونه محدودیتی برای مالکیت املاک وجود ندارد و آن ها می توانند در تجارت یا صنعت مشغول به کار شوند. علاوه بر خرید ملک دولت پاراگوئه به متقاضیان خارجی این مجوز را می دهد تا به خرید اراضی کشاورزی بپردازند.

شرایط خرید ملک در پاراگوئه

خرید ملک و مستغلات در کشور پاراگوئه کار سخت و دشواری نیست با این حال متقاضیان خارجی و بین المللی باید مراقب باشند و برای انجام اقدامات لازم با وکلای متخصص در این حوزه مشورت کنند. به افرادی که قصد خرید ملک دارند پیشنهاد می شود به سراغ املاکی بروند که در حال ساخت هستند زیرا قیمت این املاک ارزان تر از ملک های ساخته شده است همچنین فرد می تواند برای پرداخت هزینه ملک مبالغ تعیین شده را به صورت قسطی پرداخت کند. 

دقت داشته باشید که برای خرید ملک در کشور پاراگوئه قوانین و شرایطی وضع شده است اگر فردی جزء اتباع این کشور باشد می تواند در هر نقطه از کشور پاراگوئه به خرید ملک بپردازد اما اگر فرد خارجی قصد خرید ملک و زمین های کشاورزی را دارد نمی تواند در محدوده 50 کیلومتری مرزها اقدام به خرید ملک کند.

مدارک لازم برای خرید ملک در پاراگوئه

اسناد و سوابق مورد نیاز برای خرید ملک و مستغلات در کشور پاراگوئه پیچیده نیست با این حال باید توجیه قابل توجهی برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در اختیار مقامات پاراگوئه قرار دهید. 

خریدار باید با ارائه مدارک اثبات کند که بدهی ندارد و در قبال بدهی مشمول پرونده های قانونی نمی باشد. پس از عقد قرار داد فروش توافق نامه امضاء شده باشد در دفترخانه اسناد رسمی ثبت شود.

 برای خرید ملک خریداران باید مدارکی مثل: مدارک لازم جهت توانایی در پرداخت هزینه خرید ملک، گذرنامه معتبر و مدارک شناسایی، ترجمه رسمی و تایید شده مدارک و گواهی عدم سوء پیشینه را نیز ارائه دهد.

خرید ملک در پاراگوئه

پرداخت مالیات بر املاک در پاراگوئه

خریداران ملک باید علاوه بر پرداخت هزینه های املاک، مالیات بر ارزش افزوده را نیز پرداخت کنند، مالیات بر ارزش افزوده ملک بین 10% الی 33% با توجه به وضعیت ملک و منطقه برآورد می شود. خریدار باید مالیات بر ارزش افزوده را به فروشنده ارائه کند. پس از آن فروشنده موظف است این مبلغ را به خزانه داری ایالتی پرداخت کند. دقت داشته باشید که علاوه بر پرداخت مالیات باید هزینه ریجستری را نیز پرداخت کنید.

 یکی از مشکلاتی که در زمان خرید مسکن در پاراگوئه ممکن است رخ دهد این است که فروشنده، مالیات ملک را پرداخت نکرده باشد، در این صورت اگر مالک به مدت 24 ماه مالیات پرداخت نکرده باشد طبق قوانین این کشور یک روند رسمی برای بازیابی آغاز می شود.

هزینه خرید ملک در پاراگوئه

یکی از دغدغه های متقاضیانی که قصد خرید آپارتمان در این کشور را دارند در رابطه با هزینه خرید ملک است. هزینه زمین در این کشور با توجه به سن بنا، مبله بودن یا نبودن، موقعیت ملک و وضعیت خانه متفاوت است، همانطور که آگاه هستید قیمت املاک در شهرهای بزرگ بیشتر از سایر شهرها است.

 در شهرهای بزرگ پاراگوئه مثل آسونسیون، سیوداد دل استه، سن لورنزو، لوکه، کاپیاتا، لامباره، فرناندو دلا مورا، لیمپیو، نیمبی و ایتائوگوآ نیز هزینه خرید ملک بیشتر از سایر نقاط است. 

قیمت خرید هر متر مربع ملک در مرکز شهر 9287003.23PYG (گوارانی) و قیمت خرید هر متر مربع ملک در خارج از مرکز شهر 5154559.87PYG (گوارانی) برآورد شده است. 

مراحل و اسناد لازم جهت خرید ملک در پاراگوئه

جهت خرید ملک در پاراگوئه، متقاضی باید مراحلی را باید دنبال کند. در اولین مرحله سر دفتر باید اسناد رسمی برای تهیه انتقال سند گواهینامه های زیر را بدست می آورد:

  • انطباق مالیاتی از وزارت دارایی
  • عدم تحمیل و دفع رایگان دارایی ها از جهت عمومی
  • تصفیه مالیات از شهرداری
  • گواهی کاداستر یا منطقه بندی از خدمات ملی کاداستر
 

هنگامی که انتقال سند محضری شد، مالیات شهرداری برای نقل و انتقالات پرداخت می شود. اگر این ملک در آسونسیون واقع شده باشد 0.3% یا اگر در شهرهای دیگر کشور واقع شود 0.2% است. آخرین مرحله در عنوان بندی املاک، ثبت اسناد محضری در ثبت عمومی توسط سردفتر اسناد رسمی است. کل مراحل ثبت یک ملک در حدود 46 روز به پایان می رسد.

نکات خرید ملک در پاراگوئه

اگر مالک جدید نیست و ملک نیز قدیمی است، می توان اسناد لازم را از دفتر ثبت درخواست کرد. «گواهی ثبت ملی» مالک را نشان می دهد. به علاوه، این گواهی شامل اطلاعات مربوط به ملک و محل دقیق آن است. 

یک سند ضروری دیگر برای دریافت از «ثبت احوال عمومی » وجود دارد، که باز هم نشان می دهد که چه کسی املاک و مستغلات است. همچنین نشان می دهد که وام رهنی یا بدهی مشابه در پرونده وجود دارد. 

علاوه بر این، باید بررسی کنید که قرارداد شامل مالک واقعی، محل دقیق آن باشد.این قرارداد همچنین باید حاوی اطلاعات فروشنده و مشخصات و جزئیات املاک فروخته شده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان موسسه ثبتا تماس بگیرید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب