خرید ملک در پاکستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در پاکستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در پاکستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در پاکستان
خرید ملک در پاکستان

خرید ملک در پاکستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در پاکستان توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در پاکستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در پاکستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در پاکستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در پاکستان را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در پاکستان

شروط و الزامات خرید ملک در پاکستان

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در پاکستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در پاکستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در پاکستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در پاکستان

پاکستان در جنوب آسیا قرار گرفته و پایتخت این کشور، اسلام آباد است. این کشور با چین، ایران، هندوستان و افغانستان هم مرز می باشد. 

دین رسمی این کشور اسلام است. در این مقاله که توسط کارشناسان مجرب ثبتا تهیه شده است، به بررسی خرید ملک در این کشور پرداخته شده است.

هزینه زندگی در پاکستان

پاکستان کشوری بزرگ در آسیای جنوبی و مرکزی است. در چهار راه آسیای میانه، آسیای شرقی و آسیای جنوبی قرار گرفته است و بخشی از خاورمیانه بزرگ می باشد.

به طور کلی، هزینه زندگی در پاکستان در تمام شهرهای آن یکسان است، به جزء اسلام آباد، که نسبت به سایر شهرها کمی گرانتر است. هزینه های زندگی به شیوه و سبک زندگی شما بستگی دارد.به عنوان مثال، بسیاری از خانواده ها حدود 300 دلار در ماه در پاکستان برای زندگی نیاز دارند و بسیاری از آنها نمی توانند هزینه های خود را با 1500 دلار در ماه نیز انجام دهند.

اجاره ماهانه ملک در پاکستان

با رشد اقتصادی و مکان های بیشتری مانند شهرک برهیا که ساخته می شود و به قانون اساسی عمومی پاکستان اضافه می شود، این امر باعث می شود اجاره بالا برود.

 می توانید یک آپارتمان یک خوابه زیبا در مرکز شهر با قیمت حدود 130 دلار دریافت کنید. زندگی در مکان های متوسط یا دور تر از مرکز شهر ، می تواند بسیار ارزانتر باشد.

خرید ملک در پاکستان

خرید ملک در پاکستان

برای خرید خانه در کشور پاکستان دو راه دارید ، روش اول این است که خودتان دست به کار شوید و با مشاوران املاک ارتباط بگیرید ارتباطی که گرفته می شود باید به صورتی باشد که بتوانید از صحت حرف آنها به درستی مطمئن باشید. 

روش دوم این است که یک شخص دیگر به عنوان نماینده این روال را برای شما پیش ببرد. خرید ملک در کشور پاکستان به طور کلی دسته بندی مرکز شهر و حومه شهر بوده و برخی از ساختمان ها نیز در وضعیت نیمه ساخته هستند.

در نظر داشته باشید که اگر هدف شما مهاجرت به کشور پاکستان از طریق خرید ملک است و بودجه شما در وضعیت کافی قرار ندارد می‌توانید به سراغ ساختمان های نیمه آماده بروید و با خریداری آن پروسه مهاجرت خود را آسانتر نمایید. دولت این کشور یک سری وام ها نیز از سوی بانک های مشخص و با درصد و سود متنوع در نظر گرفته است تا روال کاری برای شما آسانتر باشد. 

گرانترین شهرهای پاکستان برای خرید ملک

هزینه زندگی در پاکستان نسبتا ارزان است. پایتخت شهر اسلام آباد در سال 2016 در بررسی هزینه زندگی مرسر جزء 209 شهر رتبه بندی شده است.

در مقایسه با این کراچی، بزرگترین شهر پاکستان و بیشتر ساکنان مهاجران، در رتبه 201 قرار گرفت. هزینه زندگی در هر دو شهر برای مهاجران بسیار مقرون به صرفه است.

گران ترین شهرهای بزرگ کدامند؟ طیف وسیعی از هزینه های زندگی در پاکستان وجود دارد، گرچه بسیاری از مهاجران تصمیم می گیرند که در مناطق پرجمعیت و شهری ساکن شوند.

 پنج شهر گران قیمت که در پاکستان زندگی وجود دارد، عبارتند از:

  • آببتاباد
  • تورات
  • فیصل آباد
  • جوان
  • کراچی

وضعیت ملک در پاکستان

در حال حاضر ۱۰ میلیون واحد مسکونی نیمه‌تمام در پاکستان وجود دارد. تقاضا برای خانه به‌ویژه آپارتمان در شهرهای بزرگ مانند کراچی رو به افزایش است و وجود ساختمان‌های نیمه‌تمام به این تقاضا دامن زده است.

بنابر آمار سازمان ملل متحد، پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۰ بیش از نیمی از مردم پاکستان در شهرها زندگی کنند که این آمار اکنون ۳۶ درصد است.

ارائه خدمات خرید ملک در پاکستان

امیدواریم پس از مطالعه این مطلب پاسخ سوالات خود را در رابطه با شرایط خرید ملک در پاکستان را کسب کرده باشید، اگر قصد سفر به این کشور را دارید می توانید با مطالعه مقاله جاذبه های گردشگری پاکستان اطلاعات کافی در رابطه با مناطق گردشگری این کشور کسب کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط خرید ملک در کشور پاکستان و یا سایر کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلای موسسه ثبتا در تماس باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب