خرید ملک در پرتغال

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در پرتغال را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در پرتغال را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در پرتغال
خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در پرتغال

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در پرتغال توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در پرتغال را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در پرتغال نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در پرتغال میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در پرتغال را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در پرتغال

شروط و الزامات خرید ملک در پرتغال

مراحل خرید ملک در پرتغال

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در پرتغال میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در پرتغال را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در پرتغال

محتوای این صفحه عبارتند از:

شرایط خرید ملک پرتغال

افرادی که قصد مهاجرت از طریق خرید ملک پرتغال را دارند، نیازمند آگاهی از شرایط عمومی کشور پرتغال هستند. جمهوری پرتغال، کشوری در جنوب غربی اروپا است. پایتخت آن، شهر  لیسبون و زبان رسمی آن پرتغالی می باشد. 

 از جمله مزایای بزرگ سرمایه گذاری در بخش املاک پرتغال می توان به اخذ سود به میزان قابل توجه (از طریق اجاره ملک)، تضمین بازگشت اصل پول بعد از اتمام زمان 5 ساله و همچنین امکان اخذ اقامت برای همسر، فرزندان تا 24 سال و همچنین والدین متقاضی اشاره نمود.

اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک

برنامه خرید ملک پرتغال و دریافت گلدن ویزای این کشور، از محبوب ترین طرح ها در اروپا برای سرمایه گذارانی است که قصد اقامت در کشوری اروپایی به همراه خانواده خود دارند. 

برنامه ویزای سرمایه گذار در سال 2012 به طور فعال توسط دولت پرتغال به صورت بین المللی مورد حمایت قرار گرفته و جهت اجرا ارائه شده است. 

متقاضیان می بایست سرمایه گذاری از 350 تا 500 هزار یورو در املاک و مستغلات پرتغال را انجام دهند و از این طریق اجازه اقامت برای خانواده و فرزندان خود دریافت کنند. 

ملک خریداری شده توسط مشتری پس از 5 سال قابلیت فروش به غیر دارد که در بسیاری از موارد فروش ملک بصورت تضمینی انجام خواهد شد.

شرایط خرید ملک در پرتغال

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، یکی از روش های اخذ اقامت کشور پرتغال، خرید ملک می باشد. در این بخش، به بررسی افراد واجد شرایط جهت خرید ملک دراین کشور می پردازیم. افرادی که قصد خرید ملک در پرتغال دارند دو راه پیش رو دارند:

  • یک ملک نوساز را به ارزش بالای 500 هزار یورو خریداری کنند. (یا خرید ملک در مناطق کم جمعیت با مبلغ 400 هزار یورو)
  • در نوسازی املاک قدیمی به ارزش 350 هزار یورو مشارکت نمایند. (یا نوسازی املاک مناطق کم جمعیت به مبلغ 280 هزار یورو)
 

 دولت پرتغال به افرادی اجازه این خرید ملک را می دهد که سوء پیشینه نداشته باشند و منابع مالی فرد هم باید در خارج از پرتغال باشد. و بعد از شش سال اقامت از طریق خرید ملک پرتغال برای فرد فراهم آمده، شخص می تواند درخواست اقامت دائم و پاسپورت کشور پرتغال را داشته باشد. 

افرادی که از طریق خرید ملک پرتغال اقدام می کنند، می توانند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را در پرونده خود داشته باشند و به صورت خانوادگی به این کشور زیبا مهاجرت نمایند.

خرید ملک در پرتغال

مراحل قانونی خرید ملک در پرتغال

به منظور خرید ملک پرتغال، افراد در ابتدای امر می بایست با یک ویزای توریستی به پرتغال سفر کرده و ملکی که قصد خریداری آن را دارند، مشاهده و انتخاب نمایند. افراد در این مرحله و با ویزای توریستی، حق خرید ملک و افتتاح حساب بانکی در کشور پرتغال را ندارند.

 بنابراین پروسه کار بدین صورت خواهد بود که از طریق واسطه و اعطای وکالت به وکیل پرتغالی، ملک مورد نظر خریداری می شود و پس از اینکه این ملک خریداری و فرد متقاضی از این طریق وارد کشور پرتغال شد، سند مالکیت این ملک به موکل انتقال پیدا می کند. 

با سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات کشور پرتغال می توان بعد از 5 سال موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شد و به تبع آن بعد از 6 سال درخواست دریافت تابعیت و پاسپورت پرتغال را اعلام نمود. 

علاوه بر خرید ملک پرتغال، برخی دیگر از کشورهای اروپایی مانند اسپانیا و یونان نیز شرایط مناسبی را برای متقاضیان خرید ملک و کسب اقامت از طریق خرید ملک فراهم نموده اند که می توانید جهت مقایسه شرایط آن با شرایط خرید ملک پرتغال به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

هزینه های خرید و اجاره ملک در پرتغال

میزان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای ویزای طلایی در پرتغال، 500 هزار یورو است. علاوه بر این، دولت پرتغال یک سطح سرمایه گذاری جدید را با 350 هزار یورو برای مقوله های خاص مثل خرید و نوسازی املاک با بافت های فرسوده معرفی کرده است. 

این گزینه فقط مربوط به اموالیست که بیش از 30 سال قدمت دارند یا در منطقه بازسازی شهری قرار دارند. این هزینه شامل اجرای امور بازسازی می باشد. مشتریان بازدیدکننده ای که 500000 یورو را در یک مکان مانند لیسبون سرمایه گذاری می کنند، معمولاً ظرف چند روز، مراحل اداری را به اتمام می رسانند. 

سرمایه گذاری جایگزین 350000 یورویی، به زمان بیشتر و مدیریت بیشتری در این زمینه نیاز دارد. با خرید ملک، امکان اجاره املاک نیز وجود دارد. هزینه اجاره ملک در این کشور به طور میانگین ماهیانه از 500 الی 1200 یورو متغیر است. هزینه های خرید ملک به ازای هر متر مربع نیز 1300 تا 2400 یورو می باشد.

وکیل امور ملک در پرتغال

اگر قصد خرید ملک پرتغال را دارید، نیاز به وکیلی دارید که اطلاعات کامل و کافی داشته و در این زمینه پر تجربه باشد. حتی اگر در زمینه سرمایه گذاری و خرید ملک ماهر هستید باز هم پیشنهاد می کنیم در در زمینه خرید ملک پرتغال با یک وکیل مجرب و معتبر همکاری داشته باشید چرا که شرایط و قوانین خرید ملک و سرمایه گذاری در هر کشور متفاوت هست.

 شما جهت خرید ملک به وکیل خود وکالت می دهید، بنابرای باید این وکیل اعتبار بالایی داشته باشد. با انتخاب وکیل مطمئن می توانید از به هدر رفتن سرمایه خود به موجب کلاهبرداری توسط سودجویان جلوگیری کرده و سرمایه گذاری موفقی را تجربه کنید.

خرید ملک پرتغال

مهاجرت از طریق خرید ملک پرتغال پیچیدگی های خاص خود را داشته و شامل سختی هایی از جهت انجام کار برای وکلا می باشد. به همین دلیل است که به افرادی که قصد خرید ملک پرتغال را دارند، پیشنهاد می کنیم که از وکلای متخصص در زمینه مهاجرت بهره مند شوند که موجبات مهاجرت و سرمایه گذاری امن برای خود و خانواده خود را فراهم آورند. 

موسسه ثبتا با بیش از نیم قرن سابقه و بکارگیری وکلای مجرب بین المللی در قاره اروپا و آمریکا و تیم های حقوقی پر سابقه، در کل زمان انجام این پروسه در کنار متقاضیان و موکلان خود قرار دارد و هر روزه با متقاضیان در ارتباط هستند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب