خرید ملک در پرو

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در پرو را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در پرو را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در پرو
خرید ملک در پرو

خرید ملک در پرو

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در پرو توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در پرو را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در پرو نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در پرو میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در پرو را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در پرو

شروط و الزامات خرید ملک در پرو

مراحل خرید ملک در پرو

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در پرو میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در پرو را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در پرو

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در پرو

در جغرافیای کشور پرو می‌توان به دره‌های پر آب و همین‌طور فضای بیابانی باریک اشاره کرد که بخشی از زیبایی‌های کشور پرو است. در این مقاله می خواهیم در مورد خرید ملک در پرو با شما عزیزان صحبت کنیم.

 در بررسی جمعیت ایرانی در پرو آمار مشخصی به دست ما نرسیده است، اما اینطور که شرایط نشان می‌دهد رشد جمعیت ایرانی در پرو بر اساس روال ثبت شرکت بررسی می‌شود.

مزایای زندگی در پرو

دریافت ویزای اقامت پرو بسیار راحت است. اگر قصد مهاجرت به کشور پرو را دارید، راه های زیادی برای انجام دادن ان وجود دارد. حتی با داشتن ویزای توریستی، اجازه ی ماندن در این کشور را برای مدت 183 روز در سال خواهید داشت. بنابراین اگر قصد دارید تنها شش ماه در سال در این کشور بمانید، ویزای توریستی کفایت می کند اما در شرایط دیگر نیز انتخاب های متنوعی برای دریافت ویزا خواهید داشت.

برای خرید ملک در پرو توسط افراد خارجی احتیاجی به داشتن مجوز اقامت ندارید. اگر پول نقد داشته باشید و یک ملک را ببینید که از آن خوشتان بیاید می توانید هنگامی که با استفاده از ویزای توریستی در این کشور هستید ملک خریداری کنید.

مزایای زندگی در پرو (نکات)

زندگی در پرو ارزان است، یک زوج می توانند در اکثر نواحی کشور پرو با هزینه های پایین زندگی کنند. با مقداری تحقیقات می توانید خانه و یا آپارتمان هایی پیدا کنید که حدود 330 دلار در ماه هزینه داشته باشند. علاوه بر آن میوه ها و سبزیهای تازه در مارکت ها و بازارهای بیشمار شهر های مختلف پرو با قیمت بسیار کم به طور فراوان یافت می شود.

 بسیاری از شرکت ها بیمه ی سلامت و پزشکی خصوصی به مردم ارائه میدهند. باید گفت که کلینیک هاو بیمارستان های خصوصی این کشور کیفیت عالی و قیمت معقولی دارند.

خرید ملک در پرو

خرید ملک و املاک در پرو

قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر  ۵،۸۵۵ سول قیمت هر متر مربع آپارتمان در حومه شهر ۳،۸۷۲ سول در صورتی که بخواهید یک ملک مشخص در کشور پرو خریداری کنید نیاز است که سه مجوز از شهرداری اخذ کنید. هر یک از مجوزهایی که اخذ می‌کنید به شما این امکان را می‌دهد که در انتخاب منطقه مورد نظر خود دقت بیشتری داشته باشید. 

برخی از مناطق در کشور پرو هستند که برای خارجیان در خرید ملک مشکل ساز می‌شوند. به این ترتیب افراد باید ملک شخصی در این بخش‌ها راحت خریداری نکنند، از سوی دیگر برخی دیگر از خانه‌ها هستند که به دلیل کهولت سن و همین‌طور عدم امنیت اجازه‌ی فروش ندارند و مسکونی محسوب نمی‌شود.

 این املاک معمولا نرخ ارزانی دارند و افراد برای خرید آن‌ها باید دقت داشته باشند، شما برای اینکه یک ملک شخصی در کشور پرو خریداری کنید باید متراژ ملک را به صورت حرفه‌ای در نظر بگیرید و بدانید که ملک در وضعیت کلی یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کشور پرو محسوب می‌شود، کسانی که به دنبال راه‌های آسان و سریع هستند خرید ملک در کشور پرو گزینه خوبی برایشان خواهد بود. از نظر حقوقی اگر کسی بخواهد از طریق خرید خانه در کشور پرو اقامت داشته باشد باید دو دوره‌ی سرمایه‌گذاری را به‌طور دقیق پشت سر بگذارد و فرم‌های مخصوص را پر کند.

اجاره ملک در پرو

اجاره آپارتمان ۱ خوابه در مرکز شهر ۱،۵۴۲ سول اجاره آپارتمان ۱ خوابه در حومه شهر ۹۸۰ سول اجاره آپارتمان ۳ خوابه در مرکز شهر ۲،۸۸۶ سول اجاره آپارتمان ۳ خوابه در حومه شهر ۱،۸۴۸ سول پیش از اجازه خانه در شهر لیما کشور پرو دو نکته‌ی مهم را در نظر بگیرید:

 اول اینکه شما باید منزل را از یک بنگاه و مشاور املاک اجاره کنید، اینکه شخصی به عنوان صاحب خانه و یا وکیل وی بخواهد بدون مراجعه به مشاور املاک منزل مورد نظر را برای شما اجاره کند قطعا دچار مشکل شده و احتمال اینکه هزینه زیادی پرداخت کنید بسیار زیاد است. 

از سوی دیگر در قوانین این کشور باید قوانین اجاره ملک رعایت شود، شما به عنوان یک خارجی باید سه ماه اجاره بها را در ابتدای اجاره پرداخت کنید و همین‌طور باید نامه تمکن مالی و یا فیش حقوقی با گردش حساب بالایی داشته باشید که مشخص کند میزان هزینه‌ای که برای اجاره آپارتمان شما در نظر گرفته می‌شود چقدر است. 

چگونه در پرو ملک اجاره کنیم؟

باید بدانید که میزان اجاره بها در این کشور بر اساس میزان تحقیقات صورت گرفته با تعرفه‌های خاصی همراه است. اجاره بها در کشور پرو بر اساس نوع منزل و موقعیت مکانی آن بررسی می‌شود و شانس پذیرش را چند برابر می‌کند. 

برخی از خانه‌ها در شرایط اشتراکی اجاره داده می‌شود. بهتر است به سراغ خانه‌هایی بروید که تنها به یک شخص اجاره داده می‌شود و خود را درگیر هزینه‌های زیاد نکنید. سامانه‌های رهن و اجاره خانه در این کشور وجود دارد که هر یک به شما این امکان را می‌دهد که از ساده‌ترین شرایط استفاده کنید و به صورت هوشمندانه اقدام کنید.

ارائه خدمات خرید ملک در اکوادور

افرادی که قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پرو را دارند باید حتما از مشاوری آگاه کمک بگیرند. این مشاور باید به تمامی جنبه های حقوقی خرید املاک و مستغلات در پرو آگاه باشد و اطلاعات مورد نیاز برای خرید خانه در پرو را داشته باشد.

 مثلا به قیمت خانه های لوکس در پرو، قیمت خانه معمولی در پرو آگاه باشد و بتواند به موکل خود اطلاعات درست را منتقل نماید

فهرست مطالب

فهرست مطالب