خرید ملک در ژاپن

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در ژاپن را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در ژاپن را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در ژاپن
خرید ملک در ژاپن

خرید ملک در ژاپن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در ژاپن توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در ژاپن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در ژاپن نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در ژاپن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در ژاپن را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در ژاپن

شروط و الزامات خرید ملک در ژاپن

مراحل خرید ملک در ژاپن

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در ژاپن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در ژاپن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در ژاپن

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در ژاپن

برای خرید ملک در ژاپن ابتدا باید قوانین را بررسی نمود. چرا که در خصوص خرید ملک غیرمنقول توسط خارجی ها، هر کدام از کشورها از جمله ژاپن، رویه مخصوصی دارند. ژاپن کشوری فوق العاده صنعتی و توسعه یافته است که به دلیل امکانات رفاهی و آموزشی متعدد و فرصت های شغلی زیاد طرفداران بسیاری دارد. 

منتهی این کشور جزیره ای کوچک در شرق آسیا قوانین مهاجرپذیرانه ای ندارد. جمعیت ژاپن در حال حاضر حدودا 126 میلیون نفر است در نتیجه با وجود نیروی جوان و متخصص ژاپنی، برخلاف کشورهایی مثل کانادا و آلمان، ژاپن دلیلی برای جذب نیروی خارجی نمی بیند. 

در این مقاله که از سوی تیم ثبتا تهیه شده در خصوص خرید ملک در ژاپن توضیحاتی ارائه گردیده است.

خرید ملک در ژاپن از سوی خارجی ها

در حالی که در کشوری مثل ایران خارجی ها اجازه خرید ملک غیرمنقول ندارند یا در کشور دیگری مثل رومانی تنها خارجی هایی که اجازه دارند ملک خریداری کنند، شهروندان سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند، ژاپن اجازه خرید ملک را به خارجی ها می دهد. 

همانطور که پیش تر اشاره شد هر کدام از کشورهای دنیا در خصوص اجازه یا عدم اجازه خرید ملک از سوی خارجی ها قوانین خاصی در نظر گرفته اند مثلا در حالی که در آلمان خارجی ها، حتی آن هایی که اقامت این کشور را ندارند، بدون هیچ محدودیتی می توانند ملک بخرند، اسلوونی محدودیت هایی وضع نموده است. 

به عبارت دقیق تر برخلاف آلمان، قوانین اسلوونی تنها خرید ملک خارجی هایی را اجازه می دهند که در کشور آن ها نیز شهروندان اسلوونی اجازه خرید ملک داشته باشند.

قیمت خرید ملک در ژاپن

با توجه به بالا بودن نرخ اجاره مسکن برخی از دانشجویان خارجی که قصد دارند پس از تحصیل در ژاپن نیز در این کشور بمانند، ترجیح می دهند ملکی خریداری کنند. متوسط قیمت مسکن 40 متری در این کشور 300 هزار دلار است. 

 البته همانطور که مشاهده شده بازسازی خانه های قدیمی در ژاپن غالبا پرهزینه است. به همین دلیل است بسیاری تمایل دارند آپارتمان های نوسازی در ژاپن خریداری کنند. حتی برخی افراد پس از خرید آپارتمان در ژاپن آن را اجاره می دهند.

خرید ملک در ژاپن

مقایسه خرید ملک در ژاپن و پرتغال

همان طور که پیش تر اشاره کوتاهی شد در کشورهای مختلفی از جمله پرتغال علاوه بر این که خارجی ها قانونا اجازه دارند ملک خریداری کنند، به این واسطه به آن ها اجازه اقامت نیز داده می شود. 

در پرتغال به ویزایی که به واسطه خرید ملک به دست آید ویزای طلایی (Golden Visa) گفته می شود. منتهی باید توجه داشت که ملک خریداری شده در پرتغال به منظور این که برای فرد خریدار، همسر و فرزندان زیر 18 سال وی اقامت پرتغال را به همراه بیاورد باید به ارزش های ذکر شده در ادامه باشد:

  • €250000 (یورو)
  • €350000 (یورو)
  • €500000 (یورو)
 

ملک در ژاپن

خرید ملک در ژاپن یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند مدت طولانی در این کشور باشند. زیرا زمین می تواند ذخیره ارزش خوبی داشته باشد. 

در مقایسه با یک آپارتمان، با یک خانه شما کنترل کامل ملک را در اختیار دارید، اما همچنین باید تمام هزینه های تعمیر و نگهداری را تقبل کنید. مزیت خرید خانه از قبل ساخته شده در مقابل یک قطعه زمین خالی این است که می توانید مستقیما به خانه بروید و از پرداخت «2 برابر» اجاره کنید.

خانه های چوبی ارزان ساخت این کشور معمولا بیش از 30 سال ساخته می شوند قبل از اینکه فقط به ارزش زمین کاهش پیدا کنند. اما روش های اخیر ساخت و ساز و گزینه های گران قیمت باعث می شود که خانه ها عمر طولانی تری داشته باشند.

هزینه خرید ملک در پایتخت ژاپن

وقتی به خرید ملک در ژاپن در مرکز توکیو نگاه می کنید، خانه به طور کلی تقریبا 30% از قیمت را تشکیل می دهد. در حالی که زمین 70% باقی مانده را تشکیل می دهد. 

در حومه بیرونی و منطقه ای این رقم ممکن است به دلیل ارزان بودن قیمت زمین معکوس شود. این یک قانون نیست، بلکه یک راهنمای کلی است. 

اگر خانه قدیمی و فرسوده باشد، ممکن است ملک فقط به ارزش زمین یا حتی اندکی کمتر از ارزش زمین قیمت داشته باشد. زیرا تخریب ساختار موجود هزینه زیادی دارد. انتظار این است که خریدار خانه را خراب کند و خانه جدیدی بسازد.

مرحله نهایی خرید ملک در ژاپن

 طبق قانون ژاپن ، سند ملک یک سند کتبی است که باید قبل از اجرای خریدار توافقنامه خرید، به خریدار تحویل داده شود و همچنین به صورت شفاهی توضیح داده شود. 

دلیل توضیح این است که اطمینان حاصل شود که خریداران از اطلاعات کافی قبل از اجرای توافق نامه خرید الزاماً قانونی، تعداد اختلافات بین خریداران و فروشندگان را کاهش دهند. هنگامی که از محتوای توضیحات مطالب مهم اطلاع کسب کردید، زمان آن است که توافقنامه خرید را امضا کنید.

شما باید مطمئن باشید که قرارداد خرید شامل کلیه مواردی است که با فروشنده توافق کرده اید. علاوه بر این، اگر خرید شما در اواسط سال صورت می گیرد، باید مطمئن شوید که فروشنده مالیات دارایی های ثابت و مالیات شهرسازی را پرداخت کرده باشید. 

برای امضای توافق نامه ژاپن با اثر حقوقی ، باید یک تمبر یا مهر ساخته شده با نام خود را با کاراکترهای ژاپنی تهیه کنید ، به همراه مدارکی مبنی بر اینکه شما تمبر را بطور قانونی به نام خود در دفتر محلی ثبت کرده اید. در نهایت با ارائه مبلغ می توانید به کار پایان دهید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب