خرید ملک در کانادا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در کانادا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در کانادا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در کانادا
خرید ملک در کانادا

خرید ملک در کانادا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در کانادا توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در کانادا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در کانادا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در کانادا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در کانادا را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در کانادا

شروط و الزامات خرید ملک در کانادا

مراحل خرید ملک در کانادا

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در کانادا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در کانادا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در کانادا

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در کانادا

خرید خانه در کشوری خارجی بدون شک بسیار استرس بر انگیز است. با توجه به تعداد زیاد ایرانیان دارای اقامت کانادا، یکی از دغدغه‌های مهم، بحث خرید ملک است. برخی از مهاجران در بدو ورود به کانادا و برخی نیز پس از گذشت چند سال تصمیم به خرید خانه می‌گیرند اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارند.

برای بسیاری از مهاجران این سوال مطرح می‌شود که آیا از حق خرید ملک در کانادا برخوردارند یا خیر؟ و این که اگر این امکان از لحاظ قانونی برای آن‌ها وجود دارد از کجا باید شروع کنند و روند خرید را چگونه باید پشت سر بگذارند؟ در این مقاله قصد داریم به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم و به بهترین شکل مهاجران را برای خرید منزل در کانادا راهنمایی کنیم. در ادامه با تیم ثبتا همراه باشید.

شرایط خرید ملک و املاک در کانادا

در کانادا، باید 20 درصد از مبلغ خانه را به عنوان پیش‌پرداخت به فروشنده پرداخت کنید. بابت مابقی مبلغ، می‌توانید از بانک وام بگیرید. اگر پول کافی برای پرداخت درصد اولیه را ندارید باید بدهی خود را نزد فرشنده بیمه کنید.

 وکیل، قراردادهای قبلی خرید و فروش خانه را مورد بررسی قرار داده و در صورت نبود مشکل قانونی، خرید .خانه را به خریدار توصیه می‌کند.

اگر بابت خرید خانه قصد دارید از بانک کانادایی وام بگیرید ممکن است بانک از شما بخواهد که بابت بازپرداخت اقساط وام، خانه را وثیقه قرار دهید که در این صورت باید خانه مورد نظر از پوشش بیمه برخوردار باشد. بدین معنا که بابت خسارات احتمالی بالقوه مانند آتش سوزی، سرقت یا هر خسارت دیگری باید دارای پوشش بیمه باشد.

پرداخت هزینه مربوط به انتقال و ثبت آن معمولا یک و نیم درصد از مبلغ خرید خانه است که از خریدار دریافت می‌شود.

شرایط خرید خانه در کانادا 2 (نکات)

اگر خانه‌ای که خریداری می‌کنید نوساز باشد باید مبلغی را تحت عنوان GST یا HST به سازنده بپردازید. البته برخی از سازندگان، این مبلغ را در قیمت کلی خانه محاسبه می‌کنند و مبلغ جداگانه‌ای با عناوین مذکور دریافت نمی‌کنند.

ممکن است بانک برای اعطای وام برای خرید خانه، هزینه‌ای بابت ارزیابی ارزش خانه بخواهد؛ هزینه ارزیابی معمولا بین 250 تا 300 دلار است

اگر مقیم کانادا نباشید فقط از بانک‌های کانادایی می‌توانید وام دریافت کنید. در واقع بانک‌های خارجی تسهیلاتی نمی‌دهند

خرید ملک در کانادا

نکاتی در مورد خرید خانه در کانادا

اکثر متقاضیان خرید خانه در کانادا با استفاده از وام‌های بانکی و تسهیلات مشابه اقدام به این کار می‌کنند. دریافت کنندگان وام از بانک‌ها باید اقساط را براساس دوره‌ای که بانک تعیین کرده بپردازند. در نتیجه بخشی از درآمد شما صرف پس دادن بدهی به بانک می‌شود. بهتر است که در میزان وام دریافتی دقت داشته باشید تا بیش از 30 درصد از درآمد ماهیانه صرف بازپرداخت آن نشود در غیر این صورت برای پرداخت سایر هزینه‌ها با مشکل روبرو خواهید شد.

اکثر کارفرمایان در کانادا حقوق کارکنان را به حساب بانکی  واریز می‌کنند پس بهتر است از این روش پرداخت به عنوان موقعیتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در بانک و پس انداز برای دریافت وام  و خرید خانه استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود که پول خود را در حساب‌های  TFSAپس انداز کنید چون دارندگان این نوع از حساب‌های بانکی اگر قصد خرید خانه برای اولین بار را داشته باشند از پرداخت مالیات، معاف می‌شوند

برای دریافت وام، در مورد این که کدام موسسه یا بانک سود کمتری دریافت می‌کند تحقیق کنید. بدین منظور می‌توانید از واسطه‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید. این واسطه‌ها شما را به موسسات پرداخت‌کننده وام معرفی می‌کنند و موسسه نیز اجرت وساطت آن‌ها را پرداخت می‌کند. این موسسات مبلغ وام را .به حساب فروشنده واریز می‌کنند

پیشنهاد می‌شود که در زمان خرید خانه با پرداخت مبلغی به کارشناس از او بخواهید که خانه مورد نظر را بررسی کرده تا از سالم بودن بخش‌های مختلف آن مطمئن شوید.در کانادا معمولا در مراحل پایانی خرید خانه از وکیل استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌شود که برای انجام معاملات حتما از وکیل مشاوره بگیرید

اولین خرید ملک در کانادا

شرایط خرید خانه در کانادا برای شهروندان کانادایی و تازه واردها یکسان است. تنها تمایزی که دولت کانادا بین این دو گروه قائل شده قیمت مسکن است که برای اشخاص غیر مقیم و غیر شهروند، گران‌تر محاسبه می‌شود. طبق تصمیم دولت کانادا در سال 2017، متقاضی غیربومی خرید خانه در مناطقی از شهر تورنتو، باید املاک را 15 درصد گران‌تر بخرند

به تازه واردها پیشنهاد می‌شود که در بدو ورود به کانادا اقدام به خرید خانه نکنید. بهتر است در چند سال اول زندگی از منزل استیجاری استفاده کرده و بعد از آشنایی با محله‌ها و کسب تجربه اقدام به خرید ملک کنند.

قرارداد خرید ملک و خانه در کانادا

  • تعیین قیمت مورد نظر شما برای پرداخت به فروشنده
  • تعیین مبلغی که می‌توانید به عنوان پیش پرداخت به حساب فروشنده واریز کنید
  • تعیین مبلغ وثیقه
  • تعیین مبلغی که قرار است به عنوان وام از بانک دریافت کنید
  • توافق در مورد تاریخ انعقاد قرارداد به طور رسمی که معمولا بین 60 تا 90 روز از توافق اولیه خواهد بود
  • مدت زمان اعتبار پیشنهاد برای خرید

نحوه پرداخت هزینه در خرید ملک کانادا

اگر در کانادا ملکی خریداری کردید باید در ابتدای توافق با فروشنده 20 درصد از مبلغ کل را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب فروشنده واریز کنید. مابقی مبلغ را باید در تاریخ مقرر پرداخت کنید البته می‌توانید 10 درصد از قیمت خانه را با توافق فروشنده در تاریخ دیگری به او بپردازید. بابت 10 درصد پرداخت نشده باید به فروشنده وثیقه بدهید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب