خرید ملک در کره جنوبی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در کره جنوبی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در کره جنوبی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۱ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در کره جنوبی
خرید ملک در کره جنوبی

خرید ملک در کره جنوبی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در کره جنوبی توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در کره جنوبی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در کره جنوبی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در کره جنوبی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در کره جنوبی را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در کره جنوبی

شروط و الزامات خرید ملک در کره جنوبی

مراحل خرید ملک در کره جنوبی

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در کره جنوبی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در کره جنوبی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در کره جنوبی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اقامت کره جنوبی از طریق خرید ملک

اخذ اقامت کره جنوبی از طریق خرید ملک یکی از روش هایی است که این روزها مورد توجه برخی از افراد قرار گرفته است تا با این روش بتوانند به کره جنوبی مهاجرت نمایند. 

ممکن است در مسیر خرید خانه در کره ی جنوبی سوالاتی همچون، قیمت خانه در سئول کره جنوبی چقدر است؟ آیا با اجاره خانه در کره جنوبی می توان اقامت گرفت؟ رو به رو شوید. 

اگر قصد خرید ملک در کره جنوبی و اخذ اقامت از این طریق را دارید باید بدانید که در حال حاضر قیمت خرید ملک در کره جنوبی با توجه به متراژ آن و همچنین منطقه ای که ملک در آن واقع شده است متفاوت می باشد.

 اما نکته مهمی که باید به آن اشاره شود این است که صرف خرید ملک در کره جنوبی برای شخص متقاضی منجر به اخذ اقامت نخواهد شد و در صورتی که در اندیشه اخذ اقامت این کشور هستید باید از روش های دیگر مانند انواع روش های سرمایه گذاری و حتی ویزای کار اقدام به اخذ اقامت نمایید.

شرایط خرید ملک در کره جنوبی

همانطور که می دانید خرید ملک در کره جنوبی یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور محسوب می شود اما شاید بهتر باشد که قبل از پرداختن به موضوع خرید ملک در کره جنوبی کمی در مورد این کشور اطلاعات داشته باشید و سپس برای مهاجرت و یا سرمایه گذاری در این کشور اقدام نمایید.

کره جنوبی کشوری است که در بخش جنوبی شبه جزیره کره در شرق آسیا قرار گرفته است. این کشور با نام رسمی جمهوری کره شناخته می شود. شهر سئول پایتخت کره جنوبی می باشد که یک شهر صنعتی و مدرن محسوب می شود. 

شهر سئول در سال 1948 میلادی به عنوان پایتخت کره جنوبی انتخابی شد. شهر سئول حدودا 10 میلیون نفر جمعیت دارد و یکی از بزرگترین شهرهای کره جنوبی محسوب می شود همچنین جالب است بدانید که سئول یکی از بزرگترین شهرهای دنیا نیز شناخته می شود. 

بهتر است بدانید که تنش مداوم با کره شمالی باعث شده که این کشور 2.6% از تولید ناخالص داخلی خود را به نگهداری و بهبود ارتش این کشور اختصاص دهد به همین دلیل ارتش کره جنوبی یکی از برترین قدرت نظامی جهان می باشد.

اجاره خانه یا آپارتمان در کره جنوبی

بازار اجاره بسیار سریع است و پس از فرود در فرودگاه، می توانید در طی یک یا دو هفته جایی را در اینجا پیدا کنید.

قیمت اجاره کره جنوبی نیز گران نیست ، خصوصاً وقتی با برخی از کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی مقایسه می شود ،

اما انتظار می رود که بیشترین هزینه ها را مهاجران بعد از مهاجرت به سئول برای اجاره خانه و آپارتمان در کره جنوبی بپردازند.

خرید ملک در کره جنوبی

خرید ملک و املاک در کره جنوبی

همانطور که قبل تر توضیح داده شد خرید ملک در کره جنوبی برای بسیاری از افراد امکان پذیر است و اشخاص متقاضی غیر مقیم می توانند در کره جنوبی ملک مورد نظر خود را اخذ نمایند اما اگر به دنبال اخذ اقامت کره جنوبی از طریق خرید ملک هستید باید گفت که این روش منجر به اخذ اقامت این کشور نخواهد شد و برای دریافت اقامت کره جنوبی بهتر است از روش های دیگری استفاده نمایید.

پیش از اقدام برای مهاجرت پیشنهاد می نماییم برای اینکه بتوانید از قوانین کشورهای مختلف برای مهاجرت و اخذ اقامت اطلاع داشته باشید. شما می توانید با مشاوران ما در موسسه ثبتا تماس حاصل فرمایید

 

قرارداد خرید املاک در کره جنوبی

پس از ارائه پیشنهاد یک ملک، قرارداد یا توافق نامه فروش باید توسط وکیل تنظیم و توسط خریدار و فروشنده امضاء شود. اگرچه اجباری نیست، اما فروشنده معمولا در این زمان ودیعه که حدود 10% از قیمت خرید است را درخواست می کند. شرایط دقیق نحوه پرداخت در قرارداد ذکر شده است. اما معمولا به 2 یا 3 معامله تقسیم می شود. در صورت وجود 3 یا بیشتر پرداخت، پس از انجام انتقال پرداخت دوم، نمی توان فروش را لغو کرد.

پس از انعقاد، یک قرارداد فروش ملک باید توسط فرد خارجی برای رئیس شی، کان، کو (شهر، شهرستان، بخش) ثبت شود. اگر این ملک در مناطق حفاظت از تاسیسات نظامی، دارایی های فرهنگی تعیین شده و مناطق حفاظت از اکوسیستم واقع شده باشد، خارجیان قبل از انعقاد قرارداد از رئیس اجازه می گیرند.

انتقال پول یا سود حاصل از دارایی در کره مجاز نیست. یک خارجی که می خواهد از درآمد اجاره لذت ببرد، 2 گزینه دارد. یکی ایجاد یک شرکت یا سهام (Joosik hoesa)، که همان شرکت سهام ایالات متحده است.

 یک فرد خارجی می تواند ملک را از طریق شرکت سهام خریداری کند و سپس درآمد خود را به صورت سود سهام از کشور خارج کند. حداقل سرمایه مورد نیاز برای «شرکت سهام» 50 میلیون₩ (وون) است. هر سهم باید حداقل ارزش 5000₩ (وون) داشته باشد تا بدون تأیید دادگاه فروخته شود.

هزینه خرید ملک در کره جنوبی

بازار مسکن کره همچنان تقویت می شود و این باعث کاهش نرخ بهره می شود. طبق گزارش بانک کوکمین، شاخص کامپوزیت قیمت خرید مسکن در سراسر کشور 7.26% در طول سال تا نوامبر 2020 افزایش یافته است که بزرگ ترین رشد سالیانه خود از اکتبر 2007 است. 

با توجه به نرخ تورم، قیمت خانه 6.6% افزایش یافت. در سال های اخیر خارجی ها در کره املاک بیشتری خریداری کرده اند. اگرچه شهرت این کشور برای سهولت در شهرت دارد. بازار مسکن با سپرده های کلیدی پول (سیستم چونسی) و مداخله قابل توجه دولت غیر معمول است.

نتیجه گیری خرید خانه در کره جنوبی

اگر به دنبال مهاجرت و اقامت در کشور کره جنوبی هستید می توان گفت تصمیم درستی گرفته اید، اما به طور کل می توان گفت هزینه زندگی در کشور کره بسیار سنگین می باشد.

این هزینه ها شامل اجاره خانه ، خرید ، خورد و خوراک می باشد. پس بعد از کسب آگهی نسبت به شرایط خود اقدام به مهاجرت ، خرید یا اجاره خانه در کره جنوبی کنید.

لطفاً در صورت داشتن هرگونه سوال درباره زندگی در کره در بخش کامنت ها اقدام به پرسش سوال خود کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب