اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان
اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان

اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان

از جمله نکات مهمی که در ابتدا و هنگام بررسی شرایط اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان باید به آن توجه نمود این است که کارفرمایان در ازبکستان فقط پس از گرفتن مجوز برای جذب پرسنل خارجی می توانند شهروندان خارجی را استخدام کنند. هر کارمند خارجی باید اجازه کار داشته باشد تا بتواند در ازبکستان کار کند.

بنابراین ساده سازی روش استخدام برای متخصصان خارجی با صلاحیت، در برنامه کار دولت ازبکستان است. کارفرمایان ازبکستانی حق خواهند داشت بدون نیاز به گرفتن مجوز، چنین متخصصانی را جذب کنند. به نوبه خود، متخصصان خارجی با صلاحیت و واجد شرایط هنوز نیاز به گرفتن اجازه کار دارند.

مجوزهای دولت برای اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان

در گذشته مدت مجوزهای کار برای متخصصان با صلاحیت و واجد شرایط، برای 3 سال صادر می شد که اکنون تنها برای اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان ، این مدت به یکسال کاهش یافته است. بنابراین اگر یک متخصص خارجی بخواهد علاوه بر شغل تمام وقت خود در ازبکستان، شغل نیمه وقت نیز داشته باشد، لازم نیست مجوز کار جداگانه برای چنین شغل پاره وقتی دریافت کند.

برای سایر کارمندان خارجی که در گروه متخصصان واجد شرایط قرار نمی گیرند، کارفرمایان ازبکستانی همچنان نیاز به درخواست مجوز دارند. برای اینکه یک شهروند خارجی به عنوان یک متخصص با صلاحیت در نظر گرفته شود، لازم است که شرایط مشخصی را داشته باشد که بر اساس آن ها کار استخدام وی در ازبکستان اجرایی شود.

شرایط لازم برای متخصصان در ازبکستان

برای اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان ،  اگر یک تبعه خارجی باشید که از یکی از 1000 دانشگاه برتر فارغ التحصیل شده باشید و یا حداقل پنج سال سابقه کار در حرفه گفته شده داشته و دستمزد سالانه حداقل 60 هزار دلار داشته باشید، می توانید برای کار در این کشور اقدام کنید.

بنابراین یک شهروند خارجی با تحصیلات عالی که حداقل پنج سال سابقه کار در حرفه اعلام شده داشته باشد و دستمزد سالانه حداقل 30 هزار دلار را در کارنامه خود داشته باشد، می تواند در این برنامه قرار گیرد.علاوه بر این، برخی از مشوق ها برای متخصصان با صلاحیت بالا فراهم شده است. آنها و اعضای خانواده شان حق دارند برای دوره قرارداد کار خود اجازه اقامت بگیرند و تنها 50 درصد مالیات بر درآمد شخصی را پرداخت می کنند.

اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان

برنامه استخدام دولت در ازبکستان

شهروندان خارجی که در ازبکستان و در موسسات تجاری محلی یا با ایجاد یک شرکت خارجی سرمایه گذاری کرده اند، حق کار در بدون داشتن هرگونه مجوز کار، در هر موقعیتی دارند. بنابراین، برنامه ریزی شده است که آیین نامه جدیدی در مورد استخدام نیروی کار خارجی در ازبکستان تصویب شود.

لازم به ذکر است که ازبکستان از زمان استقلال از اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 ، تعهد خود را برای انتقال تدریجی به اقتصاد مبتنی بر بازار اعلام کرده است. البته پیشرفت کند بوده است، اما دولت این کشور دستاوردهایی دارد. بنابراین برای اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان می توانید به خوبی برنامه ریزی کنید، برای این کار می توانید از خدمات موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

بخش های مهم اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان

مهم ترین بخش های اقتصاد ازبکستان بخش هایی است که در اطراف منابع طبیعی این کشور ساخته شده است. به ویژه مواد معدنی و پنبه از جمله بخش های مهم در اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان است. ضمن آنکه این کشور از ذخایر مهمی از گاز طبیعی بهره می برد که می تواند هم در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفته و در کنار آن صادرات این انرژی مهم نیز صورت گیرد. نفت مورد مصرف در داخل کشور به همراه میزان بالایی از فلزاتی همچون اورانیوم، روی، سرب، مس و تنگستن می تواند شرایط مساعدی برای ایجاد فضای کاری در داخل این کشور ایجاد کند.

کشاورزی بخش مهم دیگری از اقتصاد ازبکستان است که می تواند نقش مهمی از اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان را در برگیرد. این منطقه 25٪ از نیروی کار کشور را استخدام می کند و 18٪ از تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می دهد. تقریباً 10٪ از کل سطح ازبکستان به کشاورزی اختصاص دارد که پنبه محصول عمده نقدی این کشور است.

مجوزهای کار برای ازبکستان

نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که به طور معمول مهاجرانی که برای کار به این کشور وارد می شوند و دارای تخصص بالا و حساسی هستند، عمدتا در بخش انرژی به عنوان مدیران ارشد منصوب می شوند. بنابراین می توان گفت که روش مهاجرت ازبکستان را می توان به مراحل مختلفی تقسیم کرد و اولین گام این است که شرکتی که برای آن کار خواهید کرد، نیاز به گرفتن مجوز کار شرکت دارد.

این اجازه می دهد تا یک شرکت، تعداد مشخصی از اتباع خارجی را برای اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان به کار گیرد. مجوزهای صادر شده، به طور معمول برای شش ماه تا یک سال صادر می شود و می تواند بیشتر به صورت سالانه تمدید شود. پروانه کار نیز تنها پس از تأیید اینکه هیچ نامزد محلی برای این شغل نمی تواند جای خالی مورد نظر را پر کند، برای شخص خارجی صادر می شود.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در ازبکستان

مهاجراني كه قصد كار در ازبكستان را دارند، مي توانند درخواست مجوز كار خود را به وزارت كار ارائه دهند. آنها همچنین نیاز به دریافت دعوت نامه برای ویزای کار از شرکت میزبان دارند که باید توسط مقامات رسمی تأیید شود. بر اساس چنین تصویبی، خارجی ها می توانند درخواست ویزا را ارائه دهند.

می توانید برای ویزای کار خود در کنسولگری ازبکستان در کشور خود یا کشور محل اقامت خود اقدام کنید. ویزا برای یک دوره حداکثر 30 روزه و برای یک بار ورود صادر می شود. پس از ورود، باید ظرف سه روز آدرس خود را در پلیس محلی ثبت کنید و برای مدت ویزای اولیه صادر می شود.

توجه داشته باشید که اینکه پروانه کار شما صادر شود یا خیر به ویزا ، قرارداد کاری امضا شده و آزمایش اچ آی وی بستگی دارد. به طور معمول می توانید ویزای خود را برای مدت اعتبار مجوز کار تمدید کنید و به همین ترتیب لازم است ثبت نام آدرس خود را تمدید کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب