اشتغال به کار و استخدام در استرالیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در استرالیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در استرالیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: [wikiwordpress]
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در استرالیا
اشتغال به کار و استخدام در استرالیا

اشتغال به کار و استخدام در استرالیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در استرالیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در استرالیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در استرالیا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در استرالیا

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در استرالیا

مراحل اشتغال به کار و استخدام در استرالیا

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در استرالیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در استرالیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در استرالیا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در استرالیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در استرالیا

اگر تصمیم به اشتغال به کار و استخدام در استرالیا داشته باشید، باید گفت که انتخاب و شرایط خوبی خواهید داشت. این کشور یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجران در جهان است و مشتاق جذب نیروهای ماهر در بخش های مختلف است. خبر عالی برای فارغ التحصیلان و متخصصان واجد شرایط است که می توانند فرصت های زیادی را انتظار داشته باشند.

البته باید اشاره کنیم که تهیه ویزا همیشه آسان نیست، اما اگر چنین کاری کنید می توانید در یکی از مطلوب ترین شهرهای جهان زندگی کنید. بر اساس رتبه بندی کیفیت زندگی Mercers 2019 ، سیدنی و ملبورن هر دو در 20 لیست برتر قرار دارند و بهترین شرایط را برای فرصت های شغلی و زندگی فراهم می کنند. برای استخدام در استرالیا می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در استرالیا

با بیش از 25 میلیون جمعیت بیکاری در 5٪ کم ، استرالیا همچنین بالاترین حقوق فارغ التحصیلان را در جهان ارائه می دهدو شرایط اشتغال به کار و استخدام در استرالیا برای ایشان بسیار عالی است. اقتصاد استرالیا تحت سلطه بخش خدمات و پس از آن صنعت و کشاورزی قرار دارد. گردشگری نیز تجارت ویژه ای است، خصوصاً در شهرهای بزرگ قابل مشاهده می باشد.

پیدا کردن شغل برای فارغ التحصیلان در شهرهای بزرگ استرالیا بسیار بالاتر است. اما شرایط در مناطق روستایی می تواند همراه با تخفیف های بیشتر باشد. در صورتی که دارای مهارت های خاصی هستید، می توانید در شهرهایی مانند ملبورن، آدلاید، سیدنی یا بریزبن شانس بیشتری را برای خود فراهم کنید و امنیت شغلی بالایی را رقم بزنید. فارغ التحصیلان در همه مقاطع معمولاً از نرخ بیکاری پایینی برخوردار هستند و نتایج و حقوق بازار کار بهتری نسبت به دیگر مهاجران دارند.

بخش های مهم اقتصاد در استخدام در استرالیا

برای دریافت اطلاعات به روز بازار اشتغال به کار و استخدام در استرالیا ، لازم است تا به بخش استخدام دولت استرالیا مراجعه کنید. صنایع رشد یافته و رو به رشد این کشور که می تواند بستری مناسب برای استخدام مهاجران باشد شامل، ساخت و ساز، مهندسی، مراقبت های بهداشتی، استخراج و انرژی و علم و تکنولوژی است.

بهترین کارفرمایان فارغ التحصیل ، طبق 100 کارفرمای برتر فارغ التحصیل استرالیا ، شامل مواردی همچون Google Australia، PwC، CSIRO، KPMG و  مایکروسافت است. اگر به دنبال دریافت ویزای کار و مهاجرت کاری به استرالیا هستید، باید اشاره کنیم که می توانید از طریق سایت های آنلاین، فرصت های شغلی مناسبی را در این کشور بیابید، سایت هایی همچون GradAustralia یا GradConnection می توانند موثر باشند.

اشتغال به کار و استخدام در استرالیا

کمبود مهارت ها در کشور استرالیا

این کشور کمبود مهارت های خود را در وب سایت وزارت مشاغل دولت استرالیا ذکر کرده است. در حال حاضر، اکثر کمبود مهارت ها در دارایی، مالی، رادیوگرافی های تشخیصی، مهندسین عمران، مهندسان مکانیک، پرستار و اپتومتریست ها می باشد. برای اطلاعات بیشتر و دستیابی به لیست کامل مشاغل می توانید از کارشناسان ثبتا یاری بگیرید.

لازم به ذکر است که برای مشاغل فارغ التحصیلان، بهتر است قبل از درخواست برای اشتغال به کار و استخدام در استرالیا ، ویزای صحیح داشته باشید و در کشور اقامت داشته باشید. اگر بین 18 تا 30 سال داشته باشید، می توانید در استرالیا کار عادی ، فصلی یا موقت انجام دهید. گردشگری تجارت بزرگی در استرالیا می باشد. بخش کشاورزی همچنین تعدادی فرصت را فراهم می کند.

مشاغل تدریس در استرالیا

هنگام بررسی اشتغال به کار و استخدام در استرالیا و برای تدریس در مدارس این کشور، معمولاً به وضعیت معلم واجد شرایط ، مدرک تحصیلی و یا گواهی تحصیلات تکمیلی و حداقل برخی از تجربیات تدریس نیاز دارید. از آنجا که انگلیسی زبان اصلی این کشور است، فرصت های آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی محدود است.

با این حال، استرالیا تعداد زیادی دانشجو و مهاجر بین المللی دارد که همه می خواهند این زبان را یاد بگیرند. بنابراین مشاغل TEFL در مدارس دولتی و آکادمی های زبان خصوصی وجود دارد. برای تدریس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی شما به یک مدرک و یک صلاحیت TEFL شناخته شده نیاز دارید.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در استرالیا

پس از اشتغال به کار و استخدام در استرالیا ، میانگین ساعات کار 38 ساعت در هفته و از روز دوشنبه تا جمعه است و به یک کارمند تمام وقت به چهار هفته مرخصی سالانه و همچنین تعطیلات رسمی تعلق می گیرد. تعطیلات رسمی استرالیا شامل موارد روز سال نو، روز استرالیا، جمعه خوب، دوشنبه عید پاک، روز ملی استرالیا و نیوزلند، روز کریسمس و روز بوکس است.

به خاطر داشته باشید که تعداد تعطیلات رسمی که به شما تعلق می گیرد، بسته به محل اقامت خود در کشور متفاوت است. تعطیلات رسمی دیگر مانند تولد ملکه و روز کارگر توسط دولت های ایالتی و سرزمینی اعلام می شود. توجه داشته باشید که به عنوان یک فرد غیر مقیم، مالیات قابل توجهی بیشتر از ساکنان استرالیا خواهید پرداخت. در این خصوص از ثبتا راهنمایی دریافت کنید.

چگونگی شرایط بازار کار استرالیا

بازار کار استرالیا بسیار رقابتی است. به خصوص برای خارجی ها ، همه مشاغل و مهارت ها تقاضای یکسانی ندارند. به عنوان یک خارجی، بیشترین تقاضای بخش ها درمهمان نوازی ، ساخت و ساز و آموزش است. اما نگران نباشید ، این بدان معنا نیست که در بخش های دیگر شغلی پیدا نخواهید کرد.

 

به طور کلی، چند نکته در اشتغال به کار و استخدام در استرالیا وجود دارد که روند شغلی شما را در استرالیا آسان می کند. سعی نکنید دائما تغییر شغلی ایجاد کنید. پیدا کردن شغلی که قبلاً با آن تجربه زیادی داشته اید، بسیار آسان تر خواهد بود. مهم است که به دنبال صنایعی باشید که با آنچه در گذشته انجام داده اید، همسو باشند. از قبل ویزای خود را به خوبی دریافت کنید. استخدام کنندگان در استرالیا برای استخدام افرادی که از قبل ویزا ندارند بسیار مردد هستند.

از آنجا که ویزای شما به شغل شما گره خورده است، نمی توانید آن شغل را ترک کنید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که قبل از پذیرفتن مکان شغلی، تحقیق خود را انجام دهید. زیرا اگر در نهایت با آن حس خوبی نداشته باشید، با مشکلی روبرو خواهید شد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب