اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی
اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی

اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی

مراحل اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی

برای کار فصلی یا دائمی در اسلواکی، باید مراحل مختلفی را طی کنید. درست مانند سایر کشورهای اروپایی، اسلواکی شهروندان خود و شهروندان اتحادیه اروپا را در اولویت قرار می دهد. این بدان معنی است که اولین قدم گرفتن مجوز از اداره استخدام اسلواکی برای اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی است.

طبق قانون ممکن است کار فصلی در اسلواکی بیش از 6 ماه طول نکشد. شغل شما نیز باید در لیست بخش های فصلی ذکر شود. این لیست، توسط وزارت کار تهیه شده و شامل حوزه هایی همچون کشاورزی ، جنگلداری و شیلات، تولید، ساخت و ساز و خدمات هتل و پذیرایی است. برای دریافت اطلاعاتی کامل تر درباره استخدام در اسلواکی، بهتر است با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

مجوزهای اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی

برای دریافت مجوز اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی از اداره استخدام، یک کارفرما باید موقعیت موجود را در آن ثبت کند. طی 15 روز ، دفتر به دنبال یک کاندیدای واجد شرایط که شهروند اسلواکی یا اتحادیه اروپا باشد، خواهد گشت. در صورت عدم یافتن مورد، یک خارجی حق دارد جای خالی را پر کند.

 شما همچنین باید یک توافق نامه کاری یا تعهد کتبی کارفرما برای استخدام در جایی داشته باشید که حداقل 480 یورو در ماه و محل اقامت برای دوره اشتغال شما تضمین شده است. پس از داشتن این اسناد، می توانید ویزا یا مجوز اقامت موقت را درخواست کنید. لازم به ذکر است که یک مجوز به صورت جداگانه به هر متقاضی اعطا می شود و به موقعیت خالی مربوطه اشاره دارد. اگر قصد تغییر شغل خود را دارید، باید مجوز را نیز تغییر دهید.

شرایط استخدام در اسلواکی

تنها در صورت تأیید دفتر استخدام، می توان برای مدت طولانی تری محل کار را در اسلواکی دریافت کرد. فقط در این حالت، موقعیتی که در اداره استخدام ثبت شده است باید 20 روز بدون درخواست بماند. جریان اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی نیز با استفاده از سهمیه های سالانه تنظیم می شود.

آنها برای یک شغل خاص 200 نفر را در نظر می گیرند.متأسفانه، سهمیه برای هر کسی که می خواهد در اینجا کار کند کافی نیست و موقعیت ها در محبوب ترین مناطق طی یک یا دو ماه گرفته می شود. اسلواکی اشتغال به کار خارجی ها را راحت می کند و در صورت عدم شغل در مناطق خاصی از کشور مجبور به اعمال سهمیه یا ثبت موقعیت در اداره استخدام نمی شود، به شرط آنکه نرخ بیکاری بیش از 5٪ نباشد. البته اسلواکی قصد دارد تعداد سهمیه ها را با توجه به نیاز به نیروی کار خارجی افزایش دهد.

اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی

مشاغل مهم برای اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی

اشتغال فصلی در کشاورزی به داوطلبان پیشنهاد می شود که در مزارع پرورش دام و طیور کار کنند. کشت گیاهان بیشتر به جمع کننده های میوه و سبزیجات ارتباط دارد. همچنین اشتغال در جهانگردی موقعیت هایی را در هتل ها و رستوران ها ارائه می دهد. اگر می خواهید برای اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی در این شاخه اقدام کرده و با مردم کار کنید، باید به یک زبان خارجی از قبیل اسلواکی، انگلیسی، آلمانی صحبت کنید.

اشتغال در ساخت و ساز گزینه های گسترده ای برای انواع متخصصان مهاجر ارائه می دهد. سن و تجربه فعال تنها نیاز است. ضمن آن که اسلواکی صحبت کردن یک امتیاز بزرگ است. اشتغال در تولید، موقعیت های خالی کارگران غیر ماهر را در کارگاه ها و خطوط مونتاژ مختلف ارائه می دهد. اگر شما یک جوشکار یا متخصص فنی واجد شرایط هستید، کارفرمایان به اشتغال طولانی مدت شما علاقه مند می شوند.

فرصت های شغلی مناسب در اسلواکی

در صورت رعایت کلیه الزامات سیاست مهاجرت ملی، کلیه مناطق فوق بجز کشاورزی و جهانگردی نیز به اشتغال طولانی مدت علاقه مند هستند. متخصصان واجد شرایط که می خواهند با اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی فعالیت کنند و به طور شایسته ای حقوق دریافت کنند، باید مدرک خود را تقویت کرده و دانش زبان دولتی را تأیید کنند.

ضمن آنکه شرکت های بزرگ باربری، اغلب برای مدت طولانی، به رانندگان واجد شرایط با تجربه بالای یک سال نیاز دارند. به این نکته توجه داشته باشید که بازار اشتغال اسلواکی نسبتاً کوچک است و نرخ بیکاری آن نیز بالاتر از اتحادیه اروپا است. هر چند هنوز هم ، اسلواکی می تواند فرصت های شغلی جالب بسیاری را برای خارجی ها فراهم کند.

مجوز اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی

جهت کسانی که برای اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی اقدام کرده اند، اجازه کار حداکثر برای مدت 2 سال اعطا می شود. برای کار فصلی حداکثر 6 ماه است و بین دو شغل حداقل 6 ماه باید فاصله باشد. باید توجه داشت که اجازه کار قابل انتقال نیست.

این بدان معناست که فقط برای شغل با کارفرمای خاص قابل اعطا است و همچنین از نظر نوع و محل کار نیز لازم الاجرا است. اگر می خواهید کارفرمایان را تغییر دهید، باید یک برنامه جدید ارسال کنید. اجازه کار توسط اداره کار، امور اجتماعی و خانواده با صلاحیت محلی در محل کار آینده اعطا می شود. مهلت قانونی برای بررسی درخواست استخدام 30 روز است.

قوانین کار برای استخدام در اسلواکی

درخواست مجوز کار همیشه با مدرکی از سطح تحصیلات همراه است. ضمن آنکه اداره کار به گواهی پزشکی نیاز ندارد. اما اگر مشاغلی است که طبق قانون چنین مدارکی لازم است، آن را از کارفرمای آینده بخواهید. اگر فرد خارجی پس از مراحل اشتغال به کار و استخدام در اسلواکی ، وارد شغل نشود، یا اگر شغل وی قبل از انقضا مدت تعیین شده در اجازه نامه پایان یابد، کارفرما موظف است این واقعیت را ظرف 7 روز کاری به مرجع صالح گزارش دهد.

اجازه کار ممکن است حتی به طور مکرر تمدید شود. اما همیشه برای حداکثر مدت 2 سال می باشد. درخواست تمدید اجازه کار باید حداکثر 30 روز قبل از انقضا ثبت شود. درخواست تمدید اجازه کار اظهارات کارفرمای است که ادامه استخدام فرد خارجی را می دهد. شرط تمدید مجوز کار این است که کارمند با همان کارفرما کار کند. اگر یک خارجی بخواهد با کارفرمای دیگری همراه شود، باید درخواست جدیدی برای اجازه کار ارائه دهد.َ

فهرست مطالب

فهرست مطالب