اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا
اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا

اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا

مراحل اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا

چگونگی یافتن شغل و اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا به عنوان یک خارجی یک روند ساده نیست. به طور کلی، اگر به اسپانیایی صحبت کنید، ادغام در بازار کار اسپانیا آسان تر است، اما انگلیسی صحبت کردن نیز به طور کلی یک مزیت خوب به شمار می آید.اگر قصد مهاجرت به اسپانیا را دارید، مطمئن شوید که از قبل جستجوی کار خود را انجام داده اید.

پس از ورود به کشور ، به سرعت خواهید فهمید که مفهوم معروف روز کاری در اسپانیا معمول نیست. هفته های کار 40 ساعته طبیعی است، اما کارگران اسپانیایی تمایل دارند از ساعت 9 شروع کرده و تا ساعت  کار کنند که با وقفه ای دو یا سه ساعته در ساعت ناهار انجام می شود. همچنین متوسط ​​حقوق سالانه در اسپانیا خیلی زیاد نیست. کارگران به طور متوسط ​​23000 یورو درآمد کسب می کنند و این برای یک شغل پردرآمد است.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا

اتباع اتحادیه اروپا بدون محدودیت قادر به اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا و زندگی در این کشور هستند. اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا باشید، برای کار در این کشور به ویزای کار و اقامت نیاز دارید. شرایط این قرارداد شامل قرارداد کار با کارفرمای اسپانیایی و همچنین سایر مدارک لازم است.

برای کار در اسپانیا به عنوان یک خارجی، باید شرایط مشخصی را داشته باشید. شما باید به طور قانونی در اسپانیا اقامت داشته و در در اسپانیا و کشوری که قبلاً در آن اقامت داشته اید، سابقه کیفری ندارید. همچنین بدون اجازه ورود یا اخراج از کشور به طور قانونی وارد اسپانیا شده اید. ضمن آنکه یک قرارداد کاری دارید که توسط شما و کارفرمای خود امضا کرده اید. می توانید  اطلاعات کامل تر را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

مجوزهای کار در اسپانیا

به سختی می توان اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا و فرصت های شغلی در اسپانیا را برای خارجی ها به دست آورد. در صورتی که در لیست مشاغل، کمبود ذکر شده باشد، یک فرد خارجی در اسپانیا استخدام می شود که به شکل فصلی از طریق بخش استخدام عمومی این کشور انتشار می یابد. اداره مهاجرت همچنین باید تأیید کند که پر کردن جای خالی کار توسط یک شهروند یا مقیم اسپانیا امکان پذیر نیست.

فراموش نکنید که بررسی کنید، کارفرمای شما به درستی در تأمین اجتماعی ثبت شده است. در مورد قرارداد شغلی خود، اطمینان حاصل کنید که کلیه شرایط مطابق با مقررات ملی کار است. پس از انعقاد این قرارداد، به شما اجازه کار و اقامت موقت به مدت زمان یک سال می دهند. این ممکن است محدود به شغل و منطقه جغرافیایی شما باشد. این اجازه موقت فقط پس از اخذ ویزای کار و اقامت لازم الاجرا می شود.

اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا

بهترین روش برای اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا

گزینه های زیادی در مورد اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا به عنوان یک خارجی وجود دارد. به عنوان یک شهروند خارجی ، اولین جایی که باید جستجو کنید لیست کمبود شغل است. زیرا این تنها مشاغل امکان پذیر برای کار در اسپانیا است. هنگامی که دانستید واجد شرایط کار در اسپانیا هستید، می توانید جستجوی شغل خود را شروع کنید.

بسیاری از مهاجران تمایل به اشتغال در بخش گردشگری دارند. از آنجایی که انگلیسی صحبت کردن یک سرمایه خوب در اسپانیا است، یک فرصت شغلی مشترک برای خارجی ها نیز آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم است. وب سایت هایی همچون Infoempleo، Infojobs برخی از محبوب ترین وب سایت ها، برای یافتن کار در اسپانیا هستند.

بخش های مهم در استخدام در اسپانیا

باید اضافه کنیم که شرکت هایی که به صورت چند ملیتی هستند، عمدتا در اسپانیا دفتر داشته و این امکان وجود دارد که در محل زندگی شما نیز دفاتری را داشته باشند که می توانید برای اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا آن ها را بررسی کنید. اینها می توانند نقطه شروع خوبی برای ایجاد ارتباط و جستجوی فرصت ها باشند.

در حالی که بازار کار سخت است، صنایع و بخش های شغلی خاصی در جستجوی کارگران ماهر هستند. برای مهاجران دلایل زیادی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد و اقتصاد پر رونق یکی از این موارد است. شرکت های چند ملیتی بسیاری در اسپانیا مستقر هستند که به مشاوران بازرگانی نیازمند می باشند. در بخش امور مالی می توانید به عنوان مشاور، مدیر مجموعه یا مدیر مالی بین المللی کار کنید.

مشاغل منتخب برای اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا

اگر مهارت کافی در بخش فناوری دارید، مشاغل IT در اسپانیا در دسترس است. می توانید برای اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا اقدام کرده و با انجام آزمایش نرم افزار ، برنامه نویسی و توسعه iOS و Android شروع کنید. همچنین مهندسان مکانیک و صنایع در تقاضا هستند. به شرطی که شما تحصیلات و تجربه لازم برای انجام کار را داشته باشید.

اگر بتوانید اسپانیایی را به خوبی صحبت نمایید، این امکان را خواهید داشت تا با همکاران خود در محل کار تعامل و ارتباط بهتری داشته باشید. از سویی دیگر نیز، سیستم بهداشتی درمانی اسپانیا یک سیستم مراقبت بهداشتی جهانی است و به عنوان یکی از بهترین سیستم های بهداشتی در جهان شناخته می شود. در این میان، مراقبت از کودک و سالمندان و دستیار بهداشتی از مشاغل مورد توجه در این کشور است.

مشاغل گردشگری و مهمان نوازی در اسپانیا

از دیگر مشاغلی که می توان هنگام بررسی  شرایط اشتغال به کار و استخدام در اسپانیا بررسی نمود، پذیرایی، رستوران، هتل و شغل های متقاضی گردشگری و مهمان نوازی است که گزینه ای عالی برای مهاجرانی است که بدنبال کار در اسپانیا هستند. شما بیشترین شانس را برای یافتن این نوع کارها در مهمترین مقاصد گردشگری مانند شهرهای بارسلون، مادرید و سویا خواهید داشت.

از سویی دیگر، اگر می خواهید مهارت های زبان انگلیسی خود را به کار بگیرید، می توانید به عنوان مربی خصوصی و معلمان انگلیسی در سطح دانشگاه شغل پیدا کنید. از آنجا که سد ورود به کشور نسبتاً کم است، تدریس یکی از محبوب ترین مشاغل در اسپانیا برای کسانی است که مهارت مناسبی در این خصوص دارند. توجه داشته باشید که همه مشاغل آموزشی به گواهینامه احتیاج ندارند ، اما برخی از آنها به گواهینامه هایی مانند TEFL ، CELTA یا TESOL احتیاج دارند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب