اشتغال به کار و استخدام در افغانستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در افغانستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در افغانستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در افغانستان
اشتغال به کار و استخدام در افغانستان

اشتغال به کار و استخدام در افغانستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در افغانستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در افغانستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در افغانستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در افغانستان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در افغانستان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در افغانستان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در افغانستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در افغانستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در افغانستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در افغانستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در افغانستان

اگر می خواهید برای اشتغال به کار و استخدام در افغانستان اقدام کنید، لازم است در مورد فرصت ها و تهدیدهای کاریابی به عنوان مهاجرت بیشتر بدانید. اقتصاد محلی و بخش های پیشرو را کاوش کنید و از مشکلات و مجوزها آگاه باشید تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید. می توانید در این خصوص از مشاوره و راهنمایی موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

تولید ناخالص داخلی افغانستان در حال حاضر حدود 34 میلیارد دلار است. سرانه تولید ناخالص داخلی آن حدود 1150 دلار است. افغانستان از توانایی معدنکاری قابل توجهی برخوردار است. این کشور به اندازه 3 تریلیون دلار ذخایر معدنی استفاده نشده دارد. بنابراین باید گفت که افغانستان یکی از با ارزش ترین مناطق استخراج معادن را در جهان دارد.

شرایط اقتصادی حاکم بر افغانستان

بسیاری از افغان ها برای امرار معاش خود به زراعت متکی هستند، اما این بخش به شدت آشفته است. فقط 12٪ از زمین های افغانستان قابل کشت است و فقط 6% از آنها به طور فعال زیر کشت است. هر چند فرصت هایی در تجارت برای اشتغال به کار و استخدام در افغانستان وجود دارد. میزان تجارت با دیگر کشورها از سوی افغانستان در سال قابل توجه است. ضمن آنکه فرش دستباف یکی از محبوب ترین محصولات صادراتی از افغانستان است.

با این وجود ، اقتصاد افغانستان با فرصت های محدود اقتصادی چندان توسعه نیافته است. افغانستان از نظر شاخص توسعه انسانی سازمان ملل در رتبه 169 قرار دارد و حدود 35٪ از جمعیت کشور بیکار هستند. مهاجران اگر در سفارت کشورشان کار نمی کنند، معمولاً در بخش توسعه بین الملل استخدام می شوند. برخی از مهاجران در دامنه رسانه کار می کنند. همچنین ممکن است فرصت هایی برای سازمان های امنیتی وجود داشته باشد.

فرصت های شغلی در افغانستان

با توجه به اوضاع ناپایدار کشور و وضعیت اقتصادی توسعه نیافته، فرصت های اشتغال به کار و استخدام در افغانستان  برای افراد خارجی و مهاجران محدود است. بازار کار در مقایسه با اقتصادهای بزرگ دنیا بسیار متفاوت است. بیشتر فرصت های شغلی مهاجران محدود به بخش توسعه بین المللی است. غالباً ، این سازمان های بین المللی، در صورت عدم تهیه محلی برای پست های خاص، به دنبال ارائه پست به شخصی قبل از ورود به افغانستان خواهند بود.

یافتن کار پس از ورود به افغانستان امکان پذیر است، اما با توجه به فرصت های محدود دستیابی به آن دشوارتر از سایر کشورها است. مهاجران متقاضی فرصت های شغلی می توانند شانس خود را در سایت های شغلی آنلاین امتحان کنند. یک منبع مفید که عمدتا مشاغل مرتبط با توسعه را لیست می کند، وب سایت نهاد هماهنگی آژانس برای امداد و توسعه افغانستان است.

اشتغال به کار و استخدام در افغانستان

مالیات برای اشتغال به کار و استخدام در افغانستان

افغانهای مقیم و غیرمقیم و مهاجران شاغل در افغانستان، برای کلیه درآمدی که از منابع افغانستان، پس از اشتغال به کار و استخدام در افغانستان  اخذ می شود، مشمول مالیات هستند. حتی وقتی اجرت مهاجران خارج از افغانستان پرداخت می شوند، مشمول این مالیات بر درآمد می شوند. لازم به ذکر است که 5،000 افغانی اول درآمد ماهانه مالیات دریافت نمی شود.

هنگامی که مالیات برای افرادی که دارای اقامت هستند، منظور می شود، از تعدادی فاکتور مختلف برای تعیین این موضوع استفاده می کند. برای کسی که به عنوان ساکن شناخته شود، محل اقامت وی ​​در افغانستان باید برای مدت یک سال، مالیات محل اصلی وی باشد. فرد باید برای مدت زمان مالیات حداقل 183 روز در افغانستان بوده باشد وگرنه لازم است تا در طول سال مالیاتی مورد نظر برای مدتی در دولت افغانستان کار خواهد کرد.

مشاغل مهم برای اشتغال به کار و استخدام در افغانستان

برخی از مشاغل مهم در افغانستان بیش از دیگر موارد مورد توجه است که اتباع خارجی با مهارت و تخصص کافی می تواند برای اشتغال به کار و استخدام در افغانستان ، اقدام کنند. از جمله این موارد می توان به مشاور ارشد هواپیمایی اشاره نمود که به عنوان یک ناظر بر وظایف دولتی خدمت می کند.

از سویی دیگر، متقاضیانی که دارای توانایی اثبات شده برای مدیریت موفق و هدایت تیم و کار در کنار پیمانکاران فرعی را دارند، می توانند به عنوان مدیریت پروژه در این کشور مشغول به کار شوند. چنین افرادی می توانند با مزایای مناسب و تامین مالی اقدام کرده و شرایط و فرصت شغلی مناسبی را برای خود فراهم کنند.

موقعیت استراتژیک افغانستان برای کار

افغانستان کشوری با مناظر زیبا و فرهنگ غنی است که متأسفانه تحت الشعاع تصاویر منفی در رسانه ها قرار گرفته است. در صورتی که برای اشتغال به کار و استخدام در افغانستان اقدام می کنید، می توانید به عنوان یک معلم در افغانستان، این فرصت را فراهم کنید که این مناطق کشور را ببینید و با صمیمی ترین افراد ملاقات کنید، در حالی که بخشی از یک تاریخ بزرگ و معنادار هستید.

با وجود منحصر به فرد بودن این مکان، لازم به یادآوری است که افغانستان در چند دهه گذشته با مشکلات زیادی روبرو بوده است و این کشور اکنون تلاش می کند تا زیرساخت ها را بازسازی کند. به عنوان یک معلم زبان انگلیسی که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد، شما می توانید به این تلاش مثبت برای کمک به رشد کشور بپیوندید، در حالی که تجربه خاصی نیز به عنوان یک مهاجر کسب خواهید کرد.

ویزای اشتغال به کار و استخدام در افغانستان

هرکسی که می خواهد برای ویزای اشتغال به کار و استخدام در افغانستان اقدام کند باید شرایط لازم را داشته باشد. به عنوان مثال کارمندان باید بیش از 18 سال و کمتر از 65 سال باشند. همچنین کارمندان باید گواهی بهداشت از کشور خود و وزارت بهداشت عمومی دریافت کرده و قبل از اقدام به ویزای کار باید اجازه اقامت دریافت کنند.

از آنجا که استخدام کارگران بین المللی مبتنی بر نیاز است، این کارمندان باید در زمینه تخصصی خود کار کنند. هر متقاضی باید برنامه ریزی کند که برای کارفرمایی که نیاز خود را به متقاضی اعلام کرده است کار کند. این کارفرما ممکن است مجبور شود دلیل ضرورت کارمند بین المللی را توضیح دهد. کارکنانی که ویزای کار دارند باید حداقل در بخشی از وقت تحت نظارت داخلی کارفرمای خود قرار بگیرند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب