اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی
اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی

اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی

مراحل اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی

امارات متحده عربی ، از هفت امارات ابوظبی، عجمان، شارجه، دبی، فجیره، راس الخیمه و ام القوین تشکیل شده است و رشد بی وقفه امارات در سال های اخیر باعث شده است که اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی چشمگیر باشد. این کشور غنی از میراث فرهنگی است که سنت را با مدرنیته ادغام می کند. انگلیسی زبان اصلی تجارت است و حدود 85٪ از جمعیت از خارج از کشور می آیند، بنابراین در تطابق با آنها مشکلی نخواهید داشت.

فرصت های متنوعی در سراسر این کشور از نظر فرهنگی وجود دارد، اما بیشتر مشاغل در امارات متحده عربی در ابوظبی و دبی یافت می شوند. هزینه های زندگی بخصوص در این دو شهر نسبتاً گران است، اما شما ارزش پول خود را می گیرید زیرا استاندارد زندگی در سطح جهانی است.

شرایط زندگی و کار در امارات

با زندگی و اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی و در منطقه خلیج فارس، قادر به کاوش در فرهنگ اسلامی خواهید بود. اما برای جلوگیری از ایجاد مشکل در قانون باید به قوانین و آداب و رسوم محلی احترام بگذارید. برای شکستن این موارد مجازات های شدیدی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، یک سیاست تحمل صفر در برابر مواد مخدر و رانندگی با نوشیدنی وجود دارد.

برخی از مقررات مانند آن که خانم ها لازم است هنگام حضور در مجامع لباس مرتب و پوشیده ای را استفاده کنند، وجود دارد. همچنین توجه داشته باشید که قسم خوردن در محضر عمومی جرایمی قابل دستگیری است. ضمن آنکه در روزهای تعطیل خود می توانید از سواحل ماسه ای ایده آل و مکان های دیدنی مانند برج خلیفه در دبی، بلندترین ساختمان جهان و مرکز خرید دبی دیدن کنید.

مشاغل در امارات متحده عربی

این یک کشور نفت خیز است. امارات متحده عربی مجبور است با نوسان قیمت نفت و عرضه بیش از حد جهانی مقابله کند. اما به طور کلی، اقتصاد قوی است و در سالهای اخیر رشد سریعی داشته است که تاثیر زیادی در اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی دارد. صنایع عمده در امارات متحده عربی شامل آلومینیوم، قایق سازی و تعمیر کشتی، ساخت و ساز، ماهیگیری، صنایع دستی و منسوجات و نفت و پتروشیمی است.

امارات متحده عربی دارای تعدادی از صنایع رشد یافته از جمله در بخش انرژی است که به متخصصان علوم، فن آوری، مهندسی و ریاضیات STEM نیاز دارد. با ورود مالیات بر ارزش افزوده، اکنون تقاضای متخصصان مالیات نیز افزایش یافته است. در همین حال، فارغ التحصیلان رشته های حسابداری و بانکی فرصت های زیادی در صنایع دارایی و پیدا خواهند کرد.

اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی

نحوه اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی

بسیاری از مهاجران از طریق شرکت های بین المللی در کشورهای خود برای اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی اقدام می کنند. توصیه می شود در صورت امکان، قبل از انتقال سعی در تأمین امنیت داشته باشید. هزاران شرکت انگلیسی در منطقه خلیج فارس فعالیت دارند، بنابراین تضمین موقعیت با یکی از این سازمان ها قبل از درخواست انتقال ممکن است یک گزینه باشد.

در امارات متحده عربی بسیاری از موقعیت ها از طریق آژانس های استخدام یا آنلاین آگهی می شوند. با این حال، هنگامی که در یک شغل در امارات متحده عربی مشغول به کار شدید، می تواند به ارتقاء شما کمک کند. در این خصوص می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان ثبتا دریافت کنید.

قراردادهای کاری در امارات

بیشتر برنامه های اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی از طریق فرم درخواست یا CV بصورت آنلاین ساخته می شوند. اطمینان حاصل کنید که یک عکس و یک نامه کوتاه را ضمیمه کنید. معمولاً قبل از اینکه به شما پیشنهاد کار داده شود، مصاحبه حضوری و معاینه پزشکی خواهید داشت. قراردادهای کوتاه مدت در صنایع ساخت و ساز، نفت ، گردشگری و خرده فروشی موجود است.

به دلیل این قراردادهای مدت دار  یافتن کارهای تابستانی و گاه به گاه دشوار است. کار موقت ممکن است در بخش مهمان نوازی در مناطق توریستی مانند ابوظبی و دبی وجود داشته باشد، همچنین می توانید در صنعت خرده فروشی کار پیدا کنید. فرصت های داوطلبانه در امارات متحده عربی به طور کلی محدود است، اما در مکان هایی مانند ابوظبی و دبی بیشتر مشاهده می شود.

بازار اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی

این اغلب به دلیل کمبود شرکت کنندگان داوطلب است، بنابراین درگیر شدن در کار داوطلبانه می تواند تجربه ارزشمندی را فراهم کند. فرصت های کوتاه مدت تجربه کار و کارآموزی ممکن است دشوار باشد، زیرا شرکت ها معمولاً برای حداقل 12 ماه از کارمندان حمایت مالی می کنند. با محدودیت های ویزا چنین فرصت هایی بیشتر پیچیده می شود.

در سال های گذشته، امارات متحده عربی رشد قابل ملاحظه ای را داشته است، از همین روست که فرصت های شغلی زیادی برای مهاجرانی که به هدف کار به این کشور وارد می شوند، وجود دارد. در واقع ، دبی تنها با 0.5 درصد، کمترین نرخ بیکاری در جهان را دارد. بیشتر ساکنان فقط در چند بخش از جمله فناوری اطلاعات، امور مالی ، نفت و پتروشیمی ، ساخت و ساز و گردشگری مشغول به کار هستند. اخیراً ، شرکت های نوپا و فین تک رونق یافته اند.

فرصت های شغلی در امارات متحده عربی

با توجه به رشد سریع آن و تمرکز دولت بر ساخت کشوری که به آینده چشم دوخته است، تعجب آور نیست که صنایعی که در حال حاضر در امارات متحده عربی استخدام می شوند، رو به رشد است که می تواند در اشتغال به کار و استخدام در امارات متحده عربی تاثیر مستقیم داشته باشد.

 داوطلبان دارای مهارت های علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات بسیار مورد توجه قرار می گیرند. حقوق و دستمزد در امارات متحده عربی بسیار متفاوت است، زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد. بعضی از آنها بسیار خودسرانه هستند. به طور کلی، هرچه مدرک و تجربه بیشتری داشته باشید، حقوق شما نیز بالاتر خواهد بود. شما باید بر مهارت مذاکره تسلط داشته باشید. بسته مناسب حقوق و مزایا تا حد زیادی به توانایی شما در گفتگو در مورد آن بستگی دارد. مهم است که به خاطر داشته باشید که حداقل دستمزد در امارات متحده عربی وجود ندارد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب