اشتغال به کار و استخدام در اندونزی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در اندونزی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در اندونزی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در اندونزی
اشتغال به کار و استخدام در اندونزی

اشتغال به کار و استخدام در اندونزی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در اندونزی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در اندونزی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در اندونزی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اندونزی

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در اندونزی

مراحل اشتغال به کار و استخدام در اندونزی

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اندونزی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در اندونزی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اندونزی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در اندونزی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در اندونزی

دولت اندونزی دستورالعمل هایی در مورد مجاز بودن اشتغال به کار و استخدام در اندونزی برای خارجی ها دارد و همه شرکت ها، از جمله شرکت های چند ملیتی، باید از این دستورالعمل های دقیق پیروی کنند. حمایت مالی شرکت ضروری است و شما بدون مجوز کار نمی توانید به عنوان یک فرد خارجی در این کشور مشغول به کار شوید.

بسیاری از سازمان ها از استخدام خارجی ها ممنوع هستند و خارجیان در مشاغل خاص در بخش های معینی طبق قانون اندونزی اجازه کار در اندونزی را نخواهند گرفت. امور حقوقی، منابع انسانی، مدیریت زنجیره تأمین از جمله تدارکات ، کنترل کیفیت و بازرسی، بهداشت ، ایمنی و امور زیست محیطی از جمله مشاغل محافظت شده در شرکت های نفت و گاز هستند که در اندونزی فعالیت می کنند و استخدام آنها برای خارجی ها ممنوع است.

مجوز اشتغال به کار در اندونزی

اتباع خارجی برای استخدام در اندونزی به ویزای ویژه احتیاج دارند و شرکت استخدام کننده آنها، برای اشتغال به کار و استخدام در اندونزی، باید مجوز کار داشته باشد. پردازش این مجوزها ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد، بنابراین زمان کافی برای تنظیم این مجوزها اختصاص می یابد.

ضمن آنکه شما مجاز به کار در اندونزی با ویزای توریستی یا تجاری نیستید. ویزای تجاری اجازه می دهد یک کار کوتاه مدت یا یک دوره آموزشی داشته باشید و برای کار در اندونزی اجازه نخواهید داشت. خارجی ها مجاز به داشتن مشاغل شخصی در اندونزی هستند، اما بسته به بخش، ممکن است به یک شریک تجاری اندونزی و یا شواهدی از سرمایه اولیه قابل توجه نیاز داشته باشند.

قوانین اشتغال به کار و استخدام در اندونزی

قوانین و رویه های مربوط به کار در اندونزی به عنوان یک فرد خارج از کشور پیچیده است، بنابراین حتماً از مشاوره حقوقی مناسب استفاده کنید. در این خصوص می توانید راهنمایی لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید. اگر کارفرمای شما این کار را برای شما انجام ندهد، یک شرکت خدمات یا نمایندگی می تواند با مدارک مربوط این کار را صورت دهد.

اطمینان حاصل کنید که گذرنامه برای تمام اعضای خانواده به روز و برای کل اقامت شما به اضافه شش ماه اضافی معتبر است. مطمئن شوید که عنوان، آدرس و سایر جزئیات درج شده در ویزای شما با اطلاعات مستندات رسمی مطابقت دارد. چنین جزئیاتی بخش مهمی از انطباق با شرایط اجازه شما هستند و نباید از آنها غافل شد. شما همچنین به یک شماره مالیات شخصی نیاز خواهید داشت.

اشتغال به کار و استخدام در اندونزی

شرایط لازم برای استخدام در اندونزی

نقض قوانین مهاجرت ممکن است منجر به جریمه نقدی، اخراج یا حتی زندان شود. بیکاری زیاد اتباع اندونزی به این معنی است که قوانین مربوط به کار در خارج از کشور به شدت اجرا می شود. بنابراین با توجه به مقررات سخت گیرانه اندونزی، بهتر است قبل از هر اقدامی برای اشتغال به کار و استخدام در اندونزی مشاوره های لازم را دریافت کنید.

برخی از مسیرهای آشکار برای یافتن شغل در اندونزی وجود دارد، مانند شروع کار برای یک کارفرمای چند ملیتی در کشور خود و سپس انتقال یک شرکت در اندونزی، یکی از این راه هاست. این مسیر این مزیت را دارد که در صورت بروز هرگونه مشکل، بسته ای برای جابجایی قابل مذاکره با برخی از کمک های شرکتی وجود داشته و ساختار یک سازمان بزرگ شما را ایمن می کند.

مشاغل مهم در برنامه استخدام در اندونزی

همایش های بین المللی شغلی اندونزی و همچنین آژانس های جستجوی اجرایی بین المللی برای اشتغال به کار و استخدام در اندونزی وجود دارد. جستجوی کار آنلاین و ارسال CV به صورت آنلاین ممکن است برای برخی از سازمان های بین المللی بزرگتر در اندونزی ثمری داشته باشد.

صنایعی که به احتمال زیاد خارجی ها را به کار می گیرند، شامل صنایعی هستند که به دانش فنی تخصصی نیاز دارند مانند نفت و گاز، معدن، صنایع شیمیایی، منسوجات، لاستیک، جنگلداری و کشاورزی است. در زمینه های خودرو، الکترونیک و زیست پزشکی نیز فرصت هایی وجود دارد. مشاغلی که به زبان انگلیسی عالی صحبت می کنند مسیر دیگری است، به عنوان مثال مشاغل در بخش صادرات در این خصوص دارای فرصت های مناسب است.

صنایع جذاب برای اشتغال به کار و استخدام در اندونزی

جهانگردی و آموزش زبان انگلیسی نیز صنایع بسیار مهمی هستند که فرصت هایی را برای جوانان بدون مهارت های فنی سخت فراهم می کنند. به عنوان مثال کار در صنعت توریسم در بالی یک چشم انداز جذاب برای اشتغال به کار و استخدام در اندونزی به نظر می رسد، اما به یاد داشته باشید که قبل از ورود به یک شرکت به حمایت مالی نیاز خواهید داشت و کار با ویزای اجتماعی کاملاً ممنوع است.

اگر به عنوان توریست از بالی دیدن کرده اید و از یک شرکت پیشنهاد شغلی داشته اید، مطمئن شوید که این شرکت مایل است شما را برای ویزای کاری خود حمایت مالی کند، پیش از اینکه برنامه ریزی مشخصی انجام دهید. در غیر این صورت خود را در معرض خطر اخراج یا زندان قرار می دهید.

مقررات دولت در مورد مشاغل خارجی ها در اندونزی

خارجی ها باید توجه داشته باشند که فرصت های شغلی در اندونزی محدود است. حدود 84/4 درصد مردم بیکار هستند که تعداد زیادی از آنها حرفه ای هستند. دولت اندونزی به صراحت گفته است كه هیچ شركت داخلی یا خارجی برای اشتغال به کار و استخدام در اندونزی در این كشور نباید برای گرفتن موقعیت توسط یك اندونزیایی، خارجی را استخدام كند. زیرا بسیاری از اندونزیایی ها بیكار هستند و به دنبال شغل هستند.

این محدودیت به طور موثر مانع از یافتن کار در اندونزی به استثنای برخی مشاغل مانند آموزش زبان انگلیسی یا داوطلب شدن در یک سازمان بین المللی بوده و خارجیان جوان با تجربه کاری را محدود می کند. برای استخدام یک فرد مهاجر در اندونزی، باید برنامه استفاده از نیروی انسانی خارجی تأیید شده توسط وزیر نیروی انسانی تأیید شود. گرفتن این مجوز توسط شرکت ها ممکن است مدتها طول بکشد که برای آنها ممکن است گران تمام شود. شرکت ها، چه محلی و چه جهانی، استخدام یک کارمند خارجی را به راحتی انجام نمی دهند. طبق مقررات دولت، خارجیانی که در اندونزی کار می کنند باید متخصص موضوع و رشته خود باشند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب