اشتغال به کار و استخدام در اوکراین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در اوکراین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در اوکراین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در اوکراین
اشتغال به کار و استخدام در اوکراین

اشتغال به کار و استخدام در اوکراین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در اوکراین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در اوکراین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در اوکراین فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اوکراین

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در اوکراین

مراحل اشتغال به کار و استخدام در اوکراین

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اوکراین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در اوکراین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در اوکراین هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در اوکراین

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در اوکراین

سال ها پیش اشتغال به کار و استخدام در اوکراین به دلیل این که ارز بسیار قوی تر از امروز بود، دارای ارزش بالایی بود. در حال حاضر، به لطف ترکیبی از واحد پول ضعیف و نیروی کار محلی با کیفیت تر، شرایط تغییر کرده است. البته این بدان معنا نیست که فرصت های شغلی اوکراین برای مهاجران کمتر شده است. بسته به هدف شما ، کاملاً برعکس است. شما می توانید با استفاده از دانش خود در مورد بازار دیگری، به یک صنعت جدید یا مسیر شغلی جدید راه پیدا کنید.

کار کردن در یکی از مشاغل متعدد و معمول مهاجران در اوکراین مزایای زیادی دارد. کار در کشوری مانند اوکراین به شما امکان دسترسی به فرصت هایی را می دهد که در غیر اینصورت از نظر مسیرهای شغلی، رشد شخصی و شبکه سازی نخواهید داشت. برای آن که بتوانید اطلاعاتی بهتر از شرایط استخدام در اوکراین کسب کنید، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

مسیرهای شغلی مناسب در اوکراین

با توجه به مسیرهای شغلی موجود و امکان اشتغال به کار و استخدام در اوکراین ، می توانید با تجربه محدود برای انواع خاصی از کارها مهاجرت را برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، فروش، بازاریابی، ویرایش و نگارش فنی همه مواردی هستند که می توانید فارغ از تجربه و سابقه خود وارد آنها شوید. تعداد محدود انگلیسی زبانان در این قسمت از جهان این امکان را فراهم می کند.

اگر شرکت های اوکراینی بخواهند به بازارهای بین المللی گسترش پیدا کنند، به مهارت زبان برای کمک به آنها در بازاریابی، فروش و غیره نیاز دارند. با حرکت به سمت رشد شخصی ، شما این فرصت را دارید که زبان، فرهنگ و روش جدیدی از زندگی را بیاموزید. این چیزی نیست که به عنوان یک مزیت نادیده گرفته شود. به خصوص در دنیای فزاینده جهانی که در آن زندگی می کنیم.

انواع مشاغل اشتغال به کار و استخدام در اوکراین

انواع مشاغل برای اشتغال به کار و استخدام در اوکراین وجود دارند که تمایل دارند چندین مورد مشترک داشته باشند. به طور کلی، آنها حول مهارت های زبانی و دانش شما از بازار بین المللی می چرخند. در حال حاضر، امیدوار کننده ترین صنایع در اوکراین برای مهاجران ، IT و صنایع کشاورزی هستند. صنعت IT بیش از 30٪ رشد کرده و اکنون 5٪ از کل تولید ناخالص داخلی اوکراین را تشکیل می دهد.

البته اکثر خدمات ارائه شده به طور عمومی برون سپاری می شوند، با این حال، این به آرامی به رویکرد ارزش افزوده بیشتری تغییر می کند. در مورد صنعت IT ، بسیاری از شرکت های نوپا و تازه تاسیس وجود دارند که به انگلیسی زبانان با کیفیت بالا احتیاج دارند. در این صنعت شما باید بتوانید در زمینه های فروش و بازاریابی، نوشتن متن و مقاله فنی یا در صورت تجربه سطح مدیریتی شغل پیدا کنید. اگر یک توسعه دهنده باتجربه باشید، حتی ممکن است بتوانید در یکی از شرکت های محلی نقش ارشد یا رهبر را داشته باشید.

اشتغال به کار و استخدام در اوکراین

بخش های موثر در استخدام خارجی ها در اوکراین

در مورد اشتغال به کار و استخدام در اوکراین در بخش کشاورزی نیز در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. با هجوم اخیر سرمایه گذاری های بین المللی و همچنین صندوق بین المللی پول، این روند کند نشده است و زمینه های لازم را برای استخدام در اوکراین فراهم نموده است.

با این اوصاف ، تعداد مشاغل موجود برای مهاجران در این صنعت مناسب است. اگر تجربه زیادی دارید، ممکن است بتوانید با یکی از شرکت های بزرگ کشاورزی، موقعیت مدیریت عالی را کسب کنید. علاوه بر این، اگر علاقه خاصی به این بخش دارید، بهترین شرایط برای شما این است که در فروش و بازاریابی بین المللی کار کنید. ضمن آنکه در بسیاری از موارد، اولین شغلی که اکثر مهاجران هنگام مهاجرت به اوکراین به آن می پردازند آموزش و تدریس زبا انگلیسی است.

حقوق و دستمزد در اوکراین

حقوق برای مشاغل خارج از کشور در اوکراین متفاوت است. با بررسی اشتغال به کار و استخدام در اوکراین می توان دریافت که بهترین شرایط در شهر کیف اوکراین برای مهاجران مهیا می باشد.تدریس زبان انگلیسی در اوکراین یکی از شایع ترین مشاغل مهاجران جدید است. حقوق برای تدریس متوسط ​​از 800 دلار شروع می شود.

حقوق و دستمزد فروش و بازاریابی در سطح ورودی برای انگلیسی زبانان یا آلمانی زبانان در سطح مشابهی با تدریس شروع می شود. یعنی شما می توانید به عنوان نویسنده تبلیغاتی، بازاریاب محتوا یا فروش بین المللی همان درآمد را بدست آورید. اگر تجربه زیادی دارید، می توانید در اوکراین با استانداردهای محلی بسیار خوب عمل کنید

گزینه های ویزا برای اشتغال به کار و استخدام در اوکراین

برای اکثر مهاجران، برای اشتغال به کار و استخدام در اوکراین به صورت قانونی، اجازه کار لازم است. اگر به قانون کار این کشور نگاه کنید، از نظر فنی هرکسی می تواند اجازه کار دریافت کند. تنها محدودیت این است که حقوق باید حداقل 10 برابر حداقل دستمزد قانونی باشد. با این حال، دسته های ترجیحی وجود دارد.

این افراد شامل متخصصان فناوری اطلاعات  صاحبان صنفی که در شرکت خودشان استخدام می شوند، دارندگان مدرک دانشگاهی در لیست 100 فارغ التحصیل برتر، متخصصان خلاق و افراد بسیار پردرآمد هستند. علاوه بر این لیست، کارمندان سازمان های غیردولتی، موسسات خیریه و موسسات آموزشی باید حداقل 5 برابر حداقل دستمزد حداقل حقوق داشته باشند. توجه به این نکته مهم است که اگر مجوز کار دارید ، واجد شرایط درخواست اقامت موقت هستید که تا زمان انقضای اجازه کار معتبر است.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در اوکراین

اگر می توانید در شرکتی شغلی پیدا کنید که هزینه کافی برای ارائه مجوز کار به شما را پرداخت کند، این آسانترین مسیر برای زندگی قانونی و اشتغال به کار و استخدام در اوکراین است. همانطور که ذکر شد، حفظ اقامت در اوکراین به کارفرمای شما بستگی دارد. اگر اتفاقی بیفتد و شغل خود را از دست دهید، باید اوکراین را ترک کنید.

گزینه دیگر افتتاح شرکت با مسئولیت محدود یا LLC و استخدام خود به عنوان مدیر است. گرچه این هزینه بیشتر خواهد داشت، اما به شما توانایی زندگی و کار قانونی در اوکراین را بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتغال شما می دهد. مزیت اصلی این است که می توانید در هر شرکت اوکراینی به عنوان پیمانکار استخدام شوید و اگر شغل خود را از دست دهید مجبور به ترک کشور نخواهید شد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب