اشتغال به کار و استخدام در ایرلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در ایرلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در ایرلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در ایرلند
اشتغال به کار و استخدام در ایرلند

اشتغال به کار و استخدام در ایرلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در ایرلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در ایرلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در ایرلند فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ایرلند

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در ایرلند

مراحل اشتغال به کار و استخدام در ایرلند

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ایرلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در ایرلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ایرلند هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در ایرلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در ایرلند

طی دو دهه گذشته، تعداد فزاینده ای از شرکت ها در ایرلند کارگران مهاجر واجد شرایط را برای استخدام هدف قرار داده اند. این لزوما به معنای آسان بودن اشتغال به کار و استخدام در ایرلند برای خارجی ها نیست. اقتصاد جهانی دوره مدرن به معنای گسترش مهاجرت است.

امروز حداقل 200 میلیون مهاجر بین المللی در جهان زندگی می کنند. داده های اداره آمار مرکزی نشان می دهد که 10٪ از جمعیت ایرلند را اتباع غیر ایرلندی تشکیل می دهند. مهاجران سالانه تقریباً 4 میلیارد یورو از طریق مالیات، هزینه های اجازه کار و هزینه های کلی خود به اقتصاد کمک می کنند. در صورتی که در برنامه خود مهاجرت و کار در ایرلند را بررسی می کنید، می توانید اطلاعاتی کامل تر را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

فرصت های شغلی در ایرلند

هنگامی که اشتغال به کار و استخدام در ایرلند را بررسی می کنید، درخواهید یافت که در طی سال های گذشته، مهاجران و اتباع ایرلندی به طور یکسان برای یافتن کار در این کشور تلاش کردند. خوشبختانه، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، بازار کار ایرلند به سرعت چشمگیری بازگشت داشته و اکنون فرصت های زیادی را برای کسانی که می خواهند در آنجا زندگی و کار می کنند، فراهم کرده است.

در حالی که بازار کار ایرلند فرصت های زیادی برای کارگران خارجی و محلی دارد، اما نکته منفی این است که رقابت بزرگی را به خود جلب می کند. برای یافتن شغل در ایرلند، مهاجران باید اطمینان حاصل کنند که رزومه و نامه های خود را کاملا بررسی کرده اند و به گونه ای تنظیم شده است تا به آنها کمک کند تا در میان صدها متقاضی دیگری که با آنها رقابت می کنند، برجسته شوند.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در ایرلند

به طور کلی ، زندگی و اشتغال به کار و استخدام در ایرلند ،  مانند بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی است. روزهای کاری دوشنبه تا جمعه است و میانگین ساعات اداری از 9:00 تا 17:30 است. متوسط ​​حقوق هر ساله اندکی افزایش می یابد و با در نظر گرفتن موقعیت های تمام وقت و نیمه وقت حقوق و دستمزد تعیین خواهد شد.

هر کسی که در ایرلند کار می کند به طور خودکار از امنیت اجتماعی برخوردار است و مشخصات برخی از مزایا مانند مرخصی زایمان را دریافت خواهد نمود. ضمن آنکه علیرغم ضرورت ویزا و مجوز کار، کار در ایرلند به عنوان یک خارجی به اندازه سایر کشورهای اروپایی دشوار نیست. حتی اگر این کشور یکی از اقتصادهایی بود که در رکود جهانی بیشترین آسیب را دید، اما یکی از سریعترین کشورهایی است که توانست رشد مناسبی را تجربه کند.

اشتغال به کار و استخدام در ایرلند

مشاغل برای اشتغال به کار و استخدام در ایرلند

یکی از بهترین راه های اشتغال به کار و استخدام در ایرلند به عنوان یک فرد خارجی، مراجعه به صنایع با بیشترین جای خالی در این کشور است. یک بخش شغلی محبوب صنعت خدمات است. به عنوان یک مقصد مورد علاقه گردشگری، به طور مداوم به نیروهای خدماتی و کسانی که دارای مهارت هایی در هتلداری و گردشگری هستند نیاز دارد. هم کارگران ماهر و هم کارگران معمولی می توانند در این مناطق کار پیدا کنند.

یکی دیگر از حوزه هایی که مهاجران می توانند فرصت های شغلی کافی را پیدا کنند، بخش فناوری است. در سال های اخیر، بازار فناوری ایرلند سه برابر رشد کرده است. این کشور کوچک جزیره ای، در حال حاضر محل زندگی بسیاری از شخصیت های تکنولوژی مانند گوگل، اپل، فیس بوک و مایکروسافت است که به چند مورد اشاره می کند. حتی ممکن است برای مهاجران این امکان وجود داشته باشد که در این شرکت ها شغل پیدا کنند و سپس درخواست انتقال بین شرکت به ایرلند را بدهند.

روش های جستجوی مشاغل در ایرلند

سازمان های ایرلندی معمولاً به دنبال کارمندان خارج از کشور هستند. شهروندان خارجی برای اشتغال به کار و استخدام در ایرلند ، نیاز به اجازه کار دارند. باید توجه داشته باشید که داشتن تخصص و مهارت در منطقه ای که کمبود مهارت در ایرلند وجود دارد، بهترین راه برای دریافت اشتغال است. تعداد قابل توجهی از خارجی ها به ایرلند می آیند و فقط در آژانس های استخدام کار می کنند.

گرچه این یکی از روش های مناسب است، اما پیش از انتقال به ایرلند  پاسخ گرفتن از یک آژانس استخدامی اغلب دشوار است. آنها معمولاً فقط زمانی درگیر می شوند که ببینند شما شماره تلفن ایرلندی دارید و در اینجا ساکن هستید. همچنین، آژانس ها مقدار زیادی تقاضا دریافت می کنند، بنابراین ممکن است مدت طولانی پاسخ دهند.

نقش اقتصاد برای اشتغال به کار و استخدام در ایرلند

ایرلند جزیره ای از تپه های سرسبز و تشکیلات صخره ای منحصر به فرد است که مملو از شهرهای عجیب و سقف کاهگلی است و از مردمی شکل گرفته است که کاملا دوستانه هستند. این برداشت غالب از این کشور، در کنار تاریخچه و فرهنگ داستانی آن، فقط یک بعد از ایرلند است.

این شرایط شگفت انگیز، پرتحرک و نوآورانه، شرایطی را برای اشتغال به کار و استخدام در ایرلند توصیف می کند که با بهبودی از رکود اقتصادی اخیر، کشور را به سمت جلو سوق می دهد. با شهرت ایرلند به عنوان کشوری با سطح زندگی بالا، چگونگی یافتن شغل در ایرلند برای خارجی ها یکی از اصلی ترین موارد در مشاغل ایرلندی است. برای یافتن فرصت های شغلی مناسب، می توانید با ثبتا در ارتباط بوده و مشاوره های لازم را از کارشناسان آن دریافت کنید.

مشاغل پر رونق در ایرلند

داده های این کشور نشان داد که اتباع خارجی تقریباً 17٪ از نیروی کار ایرلندی را تشکیل می دهند. در حالی که واضح است که برخی از شرکت ها مشکلی برای ارائه شغل به خارجی ها در ایرلند ندارند. تا زمان همه گیری جهانی، ایرلند دارای سریعترین رشد در اتحادیه اروپا بود. این کشور یکی از جوانترین جمعیت ها را در اروپا دارد و شهرت معقول خوبی برای استقبال از مردم خارج از کشور و اشتغال به کار و استخدام در ایرلند دارد.

باید اضافه کنیم که بخش خدمات بزرگترین کارفرمای کشور است. بخش فناوری با تقاضای فوق العاده زیاد برای کارگران فناوری اطلاعات یکی از سریع ترین رشدها است. همچنین قبل از همه گیری، ایرلند دارای یک بخش گردشگری شلوغ بود که دائماً به کارمندان ماهر و معمولی نیاز داشت.

فهرست مطالب

فهرست مطالب