اشتغال به کار و استخدام در بحرین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در بحرین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در بحرین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در بحرین
اشتغال به کار و استخدام در بحرین

اشتغال به کار و استخدام در بحرین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در بحرین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در بحرین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در بحرین فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در بحرین

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در بحرین

مراحل اشتغال به کار و استخدام در بحرین

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در بحرین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در بحرین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در بحرین هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در بحرین

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در بحرین

مهاجران در بحرین به خوبی در یکی از مکان های اصلی تجارت در خاورمیانه قرار دارند. اگر می خواهید اشتغال به کار و استخدام در بحرین به حرفه رویایی خود برسید، می توانید موقعیت های شغلی متفاوتی را در این کشور بررسی کنید.  کاهش قیمت صنعت نفت، باعث شده است که بحرین دوباره به بخش های خدمات و گردشگری توجه کند و در تلاش برای جلوگیری از بیکاری جوانان محلی، اقدام به محدود کردن تعداد مهاجران کند.

تصمیمات بدون مالیات بر درآمد شخصی یا سود سرمایه در این کشور بدان معنی است که بحرین یک پناهگاه مالی برای مهاجران محسوب می شود. با این حال، پایین بودن قیمت نفت ، بودجه دولت را تحت فشار قرار می دهد و ممکن است مالیات مهاجرت را وضع کند. برای این منظور می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در بحرین

اگرچه خارجی ها بخشی از سیستم تأمین اجتماعی نیستند، اما آنها هنوز واجد شرایط مراقبت های پزشکی ارزان قیمت می باشند. برای اشتغال به کار و استخدام در بحرین، نیاز به ویزا کار خواهید داشت و بدون پیشنهاد کار نمی توانید برای آن اقدامی کنید. باید اشاره کنیم که مهمان نوازی در قلب تجارت در بحرین است. سعی نکنید در روند تجارت عجله کنید و حتما به آداب و رسوم محلی مانند پذیرایی نوشیدنی ها و صحبت های کوچک در مورد زندگی شخصی توجه کنید.

بحرین با موقعیت استراتژیک خود در خلیج فارس شمالی، زیرساخت های خوب و نیروی کار بسیار تحصیل کرده و ماهر، سابقه موفقیت در تجارت را دارد. دولت چندین استراتژی طراحی کرده است تا کار را برای خارجی ها جذاب کند. این کشور نه تنها یک محیط لیبرال و هزینه های عملیاتی کم را ارائه می دهد، بلکه از نظر کیفیت زندگی در رتبه 5 برتر جهانی قرار دارد.

اقتصاد مبتنی بر نفت

برای مدت زمان طولانی ، اقتصاد بحرین کاملا به نفت وابسته بوده است. در حالی که نفت هنوز یک عامل اصلی اقتصادی است، تلاش های بیشتری برای کاهش وابستگی صورت گرفته است و امروز بحرین یکی از متنوع ترین اقتصادهای منطقه را دارد و شرایط اشتغال به کار و استخدام در بحرین مساعد است.

با این حال، بخش صنعتی هنوز حدود 47٪ از تولید ناخالص داخلی بحرین را تشکیل می دهد، تقریباً 80٪ از کسانی که در بحرین کار می کنند، استخدام می شود. با کاهش تولید و صادرات آلومینیوم، کاهش ذخایر نفتی تأکید را به سمت فرآوری نفت و پالایش نفت بر اساس واردات نفت خام تغییر داده است. گاز طبیعی ماده مهمی برای حمایت از صنایع پتروشیمی و آلومینیوم در حال گسترش است. صنایع ساختمانی و تعمیر کشتی نیز عمده کارفرمایان هستند.

اشتغال به کار و استخدام در بحرین

بخش های مهم در اقتصاد بحرین

در حالی که بخش کشاورزی عملاً وجود ندارد، بخش خدمات نقش مهمی را شروع کرده است که بر فضای اشتغال به کار و استخدام در بحرین تاثیرگذار بوده است. کشاورزی این 53 درصد باقیمانده تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد و بحرین را به عنوان مرکز بانکداری اسلامی معرفی کرده است.

شرکت های زیادی که خدمات تجاری و حرفه ای ارائه می دهند در بحرین، به ویژه در منامه فعالیت دارند. افزایش گردشگری منطقه ای و بین المللی به ویژه ایجاد اشتغال برای افراد محلی و همچنین خارجی ها و 10.3٪ فرصت های شغلی در کشور را تشکیل می دهد. با این وجود  اقتصاد در نتیجه خیزش بحرین، با شکست مواجه شد. بحرین ممکن است در معرض خطر از دست رفتن شهرت خود به عنوان قطب مالی خلیج فارس به مراکز منطقه ای دیگر مانند دبی، قطر یا مالزی باشد.

فرصت های اشتغال به کار و استخدام در بحرین

بحرین محل زندگی شرکت های چند ملیتی متعددی است که در منطقه خلیج فارس تجارت می کنند و به نوبه خود تعداد زیادی از مهاجران را تشکیل می دهند. با این حال، احتمالاً اکنون خارجی های علاقه مند به شرایط اشتغال به کار و استخدام در بحرین با مسائلی روبرو هستند. علاوه بر نا آرامی های اجتماعی، دلیل اصلی این امر ادامه نرخ بالای بیکاری محلی، به ویژه در میان جوانان بحرین است.

در نتیجه ، دولت تدابیری را برای مهاجران در نظر گرفته است که عمدتاً با كاهش فرصت های حمایت مالی و افزایش هزینه های استخدام كارمندان مهاجر همراه است. عوارض استخدام کارگران خارجی مجدداً مطرح شده و اقدامات دیگری مانند قطع آب، سوخت و یارانه های برق فقط برای جامعه مهاجران بعنوان روشی برای جبران قیمت های پایین افتاده نفت انجام شده است.

چالش های استخدام در بحرین

با در نظر داشتن این چالش ها، بخش هایی که به احتمال زیاد فرصت های شغلی را برای مهاجران و شرایط اشتغال به کار و استخدام در بحرین فراهم می کنند عبارتند از خدمات شغلی، خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی، زیر ساخت، آموزش و مهارت و تولید است.

با این حال، اکثر مهاجران شاغل در بحرین، به طور معمول توسط یک آژانس استخدام شده اند، یا توسط شرکت خود منتقل شده اند. تقریباً تمام مهاجران خارج از کشور که در بحرین کار می کنند با یک قرارداد مدت دار قرارداد دارند. یافتن کار موقت آسان نیست، اما ممکن است آژانس های محلی استخدام بتوانند به همسران مهاجران در حال کار در بحرین کمک کنند.

مالیات برای اشتغال به کار و استخدام در بحرین

فقدان مالیات، همواره یکی از بزرگ ترین مزایای اشتغال به کار و استخدام در بحرین برای مهاجران بوده است. بدون مالیات بر درآمد شخصی، مالیات بر سود سرمایه یا مالیات تأخیر، مهاجران فقط از حقوق ماهانه خود کسر جزئی دارند. از آنجا که خارجی ها واجد شرایط بیشتر برنامه های تأمین اجتماعی دولت نیستند، هزینه های کمی نیز در آن وجود دارد.

کارمندان غیر بحرینی 1٪ از حقوق پایه خود را برای بیمه بیکاری پرداخت می کنند و کارفرمای آنها 3٪ از این حقوق را برای آسیب های شغلی پرداخت می کند. بیمه در حال حاضر سقف درآمد 4000 BHD در ماه است. با این حال، فشار ناشی از پایین بودن قیمت نفت باعث شده تا دولت بحرین به فکر تجدید نظر در این سیاست باشد و مالیات خارج از کشور مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر مالیات کم ، مهاجران خارج از کشور که در بحرین کار می کنند، با پایان کار ، حق پرداخت پایان قرارداد را دارند. بسته به مدت زمانی که آنها در بحرین کار می کنند، این پاداش می تواند مبلغ قابل توجهی باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب