اشتغال به کار و استخدام در تایلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در تایلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در تایلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در تایلند
اشتغال به کار و استخدام در تایلند

اشتغال به کار و استخدام در تایلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در تایلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در تایلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در تایلند فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در تایلند

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در تایلند

مراحل اشتغال به کار و استخدام در تایلند

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در تایلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در تایلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در تایلند هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در تایلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در تایلند

تایلند مکانی عالی است که بسیاری به هدف گردشگری به آن وارد شده و آن را یکی از محبوب ترین کشورها می نامند. اگر شما یکی از بسیاری از خارجی هایی هستید که به تایلند سفر کرده و به دنبال اشتغال به کار و استخدام در تایلند هستید، لازم است که ابتدا فرصت های شغلی موجود در این کشور را بررسی کنید. به عنوان مثال اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، فرصت های شغلی مناسبی در دسترس است.

مانند اکثر کشورهای غیر انگلیسی زبان، آموزش زبان انگلیسی بهترین راه برای کسب درآمد در کشوری دیگر است. با وجود سایت های معتبر کاریابی، می توانید انتظار پاسخ مناسبی را در این خصوص داشته باشید. افرادی که به شما پاسخ می دهند که درخواست و رزومه خود را به آنها ارسال کنید. با این وجود، می توانید راهنمایی های لازم را نیز از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بدست آورید.

مشاغل مناسب در تایلند

تدریس برای خارجی هایی که می خواهند در تایلند کار کنند یک کار عالی است. فرصت ها بی شمار و متنوع هستند که با حقوق های متفاوتی در دسترس هستند. برای یک خارجی تحصیل کرده دانشگاه که دارای مدرک تحصیلی است، می تواند این مزیت وجود داشته باشد که با اشتغال به کار و استخدام در تایلند یک بسته حقوق و دستمزد برابر با کشور خود باشد. گرچه اکثر مشاغل از نظر پاداش بسیار متوسط ​​هستند.

کلاس های انگلیسی تجاری معمولاً معلمان قدیمی را که در کار تجارت باتجربه ترند دوست دارند، در حالی که مدارس معمولاً ترجیح می دهند معلمان جوان و بومی زبان را به هر زبانی که صحبت می کنند، استخدام کنند. به نظر می رسد که همیشه مردان بیشتری در تدریس حضور دارند، بنابراین اگر شما از جنس جوانتر هستید، مدارس همواره موقعیت مناسبی برای این نوع مشاغل هستند.

موقعیت های متفاوت اشتغال به کار و استخدام در تایلند

مردم تایلند ذاتاً بسیار راحت هستند و معلمان می توانند شیوه زندگی تایلندی را از نزدیک ببینند. برای افراد خوش مشرب، تدریس می تواند لذت بخش ترین و پاداش آورترین کار در این کشور باشد. تدریس نیز یک حرفه قابل اعتماد پس از اشتغال به کار و استخدام در تایلند است. این نوع کارها به شخصیتی پرانرژی احتیاج دارد و برای انواع خجالتی یا درون گرا مناسب نیست. همچنین فرصت کمی برای پیشرفت شغلی وجود دارد.

صنعت هتلداری نیز راهی عالی برای زندگی و کار خارجی ها در تایلند است. سرآشپزها، نوازندگان و کارمندان روابط میهمانان از سراسر جهان وجود دارند که در پایتخت تایلند زندگی و کار می کنند. علاوه بر این، بسیاری از مدیران هتل ها از خارج از کشور می آیند تا در بخش مهمان نوازی موقعیت بگیرند.

اشتغال به کار و استخدام در تایلند

هتلداری در تایلند

لازم به ذکر است که اشتغال به کار و استخدام در تایلند و در هتل کاملاً طاقت فرسا است و ساعت ها می توانند طولانی باشند، اما پاداش های بالقوه عالی هستند. درست مثل تدریس، حقوق نیز بسته به موقعیت، تحصیلات و تجربه شما بسیار متفاوت است. توانایی مکالمه به چند زبان به ویژه در بخش مهمان نوازی بسیار ارزشمند است، بنابراین اگر مهارت و دانش کافی در این خصوص دارید، این می تواند اولین زمینه برای شروع کار باشد. کار برای یک هتل سطح بالا همان فشارها و انتظاراتی را که در خانه تجربه می کنید به همراه خواهد داشت.

از سویی دیگر، اگر به دنبال اقدام و ماجراجویی بیشتر در مسیر جدید زندگی خود هستید، زندگی در زیر دریا به عنوان مربی غواصی می تواند مناسب شما باشد. مطمئناً ابتدا باید به عنوان یک مربی غواصی کاملاً واجد شرایط و معتبر باشید. چندین شرکت در تایلند فعالیت می کنند که آموزش کامل آنها 4 ماه طول می کشد و پس از آن می توانید در این خصوص مشغول فعالیت شده و درآمد کسب کنید.

مشاغل پرطرفدار هنگام اشتغال به کار و استخدام در تایلند

بانکوک به قطب تولیدات سینمایی در آسیا تبدیل شده است. شرکت های سازنده آمریکایی، هندی و اروپایی به لطف ترکیب کم هزینه و امکانات مدرن، تایلند را به عنوان مکان ایده آل برای فیلمبرداری یک فیلم می دانند. این فرصت ها را با صنعت فیلم در حال رشد تایلند ترکیب کنید و می توانید چشم انداز اشتغال به کار و استخدام در تایلند را برای بازیگران با استعداد در آنجا ببینید.

دستمزدها از 2000 بات در روز برای یک مورد در یک صحنه گروهی، تا بیش از 100000 بات برای یک نقش شخصیت اصلی متغیر هستند. بدیهی است که هرچه قسمت بهتر باشد، رقابت شدیدتر خواهد بود. اگر به کار به عنوان بازیگر یا مدل علاقه مند هستید، به چند عکس با کیفیت از خود و حتی شاید از یک نمایشگاه نیاز دارید.

اشتغال به کار و استخدام در تایلند در تولیدی ها

مهم است که بدانید شرکت های تولیدی معمولاً شما را با قراردادی کوتاه مدت استخدام می کنند، بدین معنی که معمولاً بیشتر وقت خود را بدون اجازه کار می گذرانید. برخی از افراد برای تحقق بخشیدن به آرزوهای خود این شیوه زندگی نامطمئن را به عنوان امتیاز می پذیرند. برخی دیگر فقدان پول قابل اعتماد و تنظیمات نامطمئن ویزا را ناراحت کننده می دانند.

خواه یک شرکت خدمات فناوری اطلاعات باشد یا یک بار و رستوران ویژه، فرصت های زیادی برای راه اندازی تجارت شخصی خود و یا اشتغال به کار و استخدام در تایلند وجود دارد. شروع تجارت شخصی خود در تایلند برای بسیاری از خارجی ها افسانه واقعی عجیب و غریب است، اما برای جلوگیری از تبدیل شدن تجربه شما به یک کابوس، یک مسیر کامل از بوروکراتیک اداری و قوانین منسوخ برای مقابله با آن وجود دارد.

موارد حقوقی استخدام در تایلند

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که  اشتغال به کار و استخدام در تایلند نیاز به نمایندگی حقوقی بسیار خوبی دارد. قوانین تایلند حکم می کند که یک فرد خارجی حداکثر می تواند 49٪ از مشاغل را داشته باشد. اما این اطمینان بخش ترین اطلاعات نیست. این یک مشکل غیرقابل حل نیست، اما برای اطمینان از اینکه شما از پول نقد بدست آورده خود کلاهبرداری نمی کنید، باید اسناد حقوقی تهیه شود.

وضعیت ویزا نیز برای اکثر مردم نسبتاً پیچیده است. این امر باعث می شود که بیشتر افراد با اندک برنامه ریزی و عملاً هیچ شانس موفقیت، پس انداز زندگی خود را در رویای نیمه کاره به خطر نیندازند. اما برای شما که ایده خوبی دارید، یک طرح تجاری واضح و پول کافی برای شروع آن دارید، راه اندازی کار در تایلند مانند هر جای دنیا خوب است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب