اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان
اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان

اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان

ترکمنستان به طور سنتی از سطح بالایی از بیکاری رنج می برد ، اما بهبود سریع اقتصاد به مسائل در آن منطقه کمک می کند. صنعت پنبه در ترکمنستان که یکی از ده تولید کننده پنبه در جهان بوده و بسیار بزرگ است. فرصت های اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان برای مهاجران در بخش های مختلفی از صنعت قرار دارد.

در کنار پنبه، گندم نیز یکی از بزرگ ترین محصولات کشور است. صنایع بانکی و بیمه توسط دولت کنترل می شود ، اما اتکای زیاد این کشور به منابع گاز طبیعی آن به معنای وجود فرصت هایی برای مهاجران در بخش انرژی است. باید اضافه کنیم که امتیاز گاز طبیعی به راحتی توسط دولت ترکمنستان پذیرفته شده است ، اما اقدامات لازم را برای اطمینان از پایداری رشد اقتصادی و رونق پایدار داشته است.

صنایع موثر در ایجاد کار در ترکمنستان

با ادامه توسعه کشور، بخش ساخت و ساز از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد، اما در حال حاضر صنعت انرژی جایی است که بیشتر مهاجران فرصت اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان را پیدا می کنند. علی رغم استقلال 25 ساله ترکمنستان از اتحاد جماهیر شوروی، بیشتر منابع این کشور هنوز به روسیه می رود. با این حال ، نشانه ای از افزایش استقلال اقتصادی کشور در ایجاد خط لوله Korpezhe-Kurt Kui ، که اولین خط لوله ترکمنستان است و از خاک روسیه عبور نمی کند، دیده می شود.

و در حالی که سرمایه گذاران خارجی به طور سنتی از ترکمنستان دور بودند ، وضعیت به آرامی تغییر کرده و به توسعه و رشد اقتصادی در این کشور کمک می کند. که می تواند نقش موثری در ایجاد فضای مناسب کاری و فرصت های شغلی برای مهاجران باشد. در صورتی که قصد دارید در این کشور استخدام شوید، می توانید از خدمات موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

استخدام و کار در ترکمنستان

صنعت انرژی ترکمنستان بیشترین فرصت ها را برای اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان برای مهاجران فراهم می کند، در چند سال گذشته با افزایش توسعه، بخش های نفت و گاز طبیعی رشد سریعی داشته اند. پتروفاک یکی از مهمترین کارفرمایان در ترکمنستان است که با حدود 1700 نفر برای شرکت انرژی در این کشور کار می کنند ، بسیاری از آنها در پروژه بزرگ میدان گالکنیش شرکت می کنند که ارزش آن بیش از 3.4 میلیارد دلار است.

همچنین ممکن است مشاغل زیادی در اطراف آوازا پیدا شود ، یک پروژه بزرگ ساختمانی در نزدیکی ترکمنباشی می باشد که در آن یک فرودگاه بین المللی جدید در حال برنامه ریزی است که با ده ها هتل برتر  همراه است و در توسعه ای است که با رشد دبی به عنوان قطب بین المللی مهاجران مقایسه شده است.

اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان

کاریابی برای اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان

ترکمنستان یک صنعت رسانه ای بزرگ یا یک هیئت مدیره شغلی مرکزی ندارد که بتوان از آن صحبت کرد ، بنابراین بهترین مکان برای جستجو برای اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان اینترنت است. جستجوی کار نفت و گاز و نیز در بهترین وب سایت ها برای فرصت های انرژی در ترکمنستان در دسترس است.

افرادی که قصد دارند برای کار به ترکمنستان نقل مکان کنند،  برای درخواست ویزای کار نیاز به نامه دعوت از کارفرمایان جدید خود دارند. داشتن ویزا و مجوزهای کاری که از قبل تنظیم شده اند، توصیه می شود، زیرا تأخیرهای ناشی از گم شدن اسناد می تواند باعث بازداشت هنگام ورود به ترکمنستان شود.

شرایط اقتصادی برای اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان

موضوع عدم تطابق در بازار کار سال هاست که ترکمنستان را آزار می دهد. تازه فارغ التحصیلان بیشترین تأثیر را در این شرایط برای اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستاندارند. سالهاست كه مقامات تلاش كرده اند تا از طريق مقدماتي اجرایی در خصوص بيكاري جوانان مسئله را حل كنند.

از یک طرف، این کشور هزاران جوان فارغ التحصیل دارد که ناامیدانه به دنبال کار یا شغلی متناسب با مهارت آنها هستند و از طرف دیگر ، کارفرمایان جای خالی دارند که با وجود تعداد بالای متقاضیان ، قادر به پر کردن آنها نیستند. مسئله این است که رشته آکادمیک تحصیلات فارغ التحصیلان لزوما با شایستگی های مورد نیاز در بازار کار مطابقت ندارد. این امر باعث می شود که فضا برای مهاجرانی که دارای مهارت و تخصص بالایی هستند، باز باشد.

عدم تناسب مهارت ها برای استخدام در ترکمنستان

این موضوع سالهاست که در کشور ترکمنستان ریشه دوانده است. دلایل این است که هر دانش آموز دبیرستانی باید رشته تحصیلی خود را در سه حالت ممکن انتخاب کند و برای چهار سال آینده تا زمانی که دانشکده را به پایان برساند، با ترکیبی از موضوعات علوم، دارایی، هنر یا علوم انسانی گیر می کند که تناسبی برای تقاضای بازار وجود ندارد.

از طرفی پس از اتمام دانشگاه ، هفت سال از انتخاب دانشجو دروس خود می گذرد. بنابراین، مشکل عدم تطابق مهارت ها فقط به دلیل مطالعات سطح دانشگاه نیست، بلکه ساخت آن سالها به طول انجامیده است و برای جبران آن، مقامات ذیصلاح باید این مسئله را حل کنند که اکنون می تواند اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان برای خارجی ها یکی از راه حل های مناسب باشد.

برنامه های دولت برای اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان

کمیسیون آموزش عالی لیستی از رشته های تحصیلی با اولویت شاخص را منتشر کرده است که وجود توده مهمی از متخصصان در رشته های مربوطه، برای حمایت از بخش های اقتصادی موجود و در حال ظهور را برای اطمینان از رشد و توسعه آرام و پایدار اقتصاد ترکمنستان ضروری می داند. از این منظر و در خصوص اشتغال به کار و استخدام در ترکمنستان و برای اطمینان از مطابقت اقدامات بخش آموزش عالی با نیازهای کارفرمایان و اقتصاد، برنامه ریزی موثر منابع انسانی بسیار مهم تلقی می شود.

 

لیست زمینه های اولویت شاخص مطالعه (LIPFS) نتیجه برنامه ریزی منابع انسانی است. با در نظر گرفتن تقاضای کارفرمایان برای فارغ التحصیلان براساس نظم و همچنین تحول در بازار کار با توجه به آماده بودن فارغ التحصیلان در کوتاه مدت و با توجه به نیازهای اولویت دار کشور در زمینه منابع انسانی سطح بالا، تهیه شده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب