اشتغال به کار و استخدام در ترکیه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در ترکیه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در ترکیه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در ترکیه
اشتغال به کار و استخدام در ترکیه

اشتغال به کار و استخدام در ترکیه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در ترکیه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در ترکیه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در ترکیه فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ترکیه

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در ترکیه

مراحل اشتغال به کار و استخدام در ترکیه

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ترکیه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در ترکیه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در ترکیه هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در ترکیه

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در ترکیه

کشور ترکیه، با چشم اندازها و مناظر زیبا در هر تابستان مقصد بسیاری از مسافرانی است که عاشق ترکیه هستند. اما تنها راهی که می توانند این چشم انداز را حفظ کنند یافتن کار برای تأمین مالی خود است. از آنجا که اشتغال به کار و استخدام در ترکیه باید با برنامه ریزی و حوصله زیادی برای مذاکره انجام شود توصیه می شود که با مشاوره های لازم با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا صورت گیرد.

باید اشاره کنیم که دولت ترکیه در راستای مزیت هایی برای استخدام کارگران خارجی گام برداشته است و هر روز افراد بیشتری اجازه کار قانونی دریافت می کنند. البته به خاطر داشته باشید که خارجی ها نمی توانند کارهای خاصی را در ترکیه انجام دهند و اینها معمولاً شامل بیمارستان ها، دفاتر حقوقی و غیره است اما این امر معمولاً بستگی به این دارد که چه تعداد افراد محلی نیز در همان موسسات استخدام شده اند.

مشاغل در ترکیه

اقتصاد ترکیه به رغم جایگاه خود به عنوان یک کشور پیشرفته در حال توسعه، به دلیل بحران ارزی و بدهی اخیر ، با کاهش شدید روبرو است، زیرا برای حفظ گسترش سریع خود تلاش می کند. هنگام اشتغال به کار و استخدام در ترکیه ، لازم است بدانید که به 13.5 درصد رسیده و فقط بخشهای تولید ، ساخت و ساز و خدمات از هر گونه رشد بهره می برند.

صادرات عمده این کشور، وسایل نقلیه و ماشین آلات از جمله رایانه است که یک چهارم کل صادرات ترکیه را برای سال تشکیل می دهد. پایتخت آنکارا و همچنین مرکز اشتغال و روابط بین الملل این کشور استانبول، از کانون های تجارت ترکیه هستند که فرصت های شغلی مناسبی را برای مهاجران فراهم می کنند.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در ترکیه

به عنوان یک کارگر خارجی، به دلیل محدودیت های دولت در اشتغال به کار و استخدام در ترکیه ، مجبور به انتخاب برخی از مشاغل در ترکیه خواهید شد. زمینه های حقوقی، پزشکی و معدن همه برای متقاضیان بین المللی ممنوع است. اگر زبان انگلیسی می دانید، می توانید امیدوار باشید که وارد صنعت پر رونق گردشگری در این کشور شوید.

کارگران خارجی انگلیسی زبان در این بخش ها محبوبیت خاصی دارند. در حالی که نیازی به تسلط به زبان ترکی نخواهید داشت، اما برای موفقیت در کار خود تسلط حداقلی به زبان ترکی را نیاز خواهید داشت. در حالی که هزینه های زندگی در ترکیه به طور کلی پایین است، بیشتر حقوق موقعیت فارغ التحصیلان هزینه های اساسی زندگی را پوشش می دهد.

اشتغال به کار و استخدام در ترکیه

ترکیه مقصد مهاجران بین المللی

موقعیت ترکیه به عنوان پل ارتباطی بین اروپا و آسیا ، این کشور را به مقصدی مناسب و دروازه ای فریبنده برای کارگران مهاجر تبدیل کرده است که امیدوارند چشم انداز جهانی کسب کنند. فارغ التحصیلان ممکن است از طریق شرکت های بزرگ در ترکیه کار پیدا کنند.

البته توصیه می شود که برای اشتغال به کار و استخدام در ترکیه حتما جستجو را از کشور محل زندگی خود آغاز کنید. زیرا قبل از ورود به کشور برای تأیید مجوز کار به تأیید کار احتیاج دارید. سایت شغلی آنلاینی وجود دارند که می توانید استفاده کنید که می توان به Expat.com یا Yenibiris.com اشاره کرد.

قوانین کار در ترکیه

از آنجا که 99.8٪ جمعیت ترکیه مسلمان هستند، بر اساس ارقام دولت، تعطیلات مذهبی از اهمیت زیادی برخوردار است. دو جشن اسلامی، یک جشن سه روزه از پایان ماه رمضان و چهار روزه ایثار، هفت عید ملی ترکیه را همراهی می کند. ساعات کار نمی تواند بیش از 45 در هفته باشد و به طور معمول در شش روز تقسیم می شود. از نظر فنی، هیچ هفته کاری استانداردی وجود ندارد.

برای اشتغال به کار و استخدام در ترکیه ، بیشتر مشاغل از 8.30 صبح تا 5.30 بعد از ظهر با اوایل شروع و اتمام در ماه های تابستان افتتاح می شوند. مرخصی استحقاقی سالیانه پس از یک سال خدمت در هر شغل شروع می شود، در حالی که 14 روز با یک تا پنج سال خدمت در دسترس است و در مراحل مختلف به 26 روز برای 15 سال خدمت اضافه می شود.

الزام ویزای کاری برای اشتغال به کار و استخدام در ترکیه

کارهای تابستانی زیادی برای کسانی که دوست دارند طعم فرهنگ ترکی را بدست آورند، به ویژه در صنعت گردشگری، در دسترس است. برای درخواست مجوز اشتغال به کار و استخدام در ترکیه ، ابتدا باید درخواست ویزای کاری را ارائه دهید. این شامل بارگذاری نسخه هایی از اسناد است که قبل از بردن اصل آنها به قرار ملاقات حضوری در کنسولگری یا سفارت ترکیه، برای پردازش ارائه کنید.

اجازه کارگران خارجی برای مشاغل خاص از طریق دولت صادر می شود و در ابتدا برای شش ماه به طول می انجامد، گرچه می توانند تا شش سال تمدید شوند. پس از حضور در این قرار ملاقات و ارائه مدارک، کارفرمای شما درخواست ویزا شما را با وزارت کار و تأمین اجتماعی ترکیه طی ده روز انجام می دهد. برای دریافت اجازه اقامت باید در طی یک ماه از ورود خود در اداره پلیس محلی ترکیه خود ثبت نام کنید.

مجوزهای کار برای خارجی ها

پس از یافتن شغل و اشتغال به کار و استخدام در ترکیه ، شما و کارفرمای خود می توانید درخواست اجازه کار دهید. سه نوع وجود دارد. بدین ترتیب مهاجران لازم است که جواز خود را در مدتی معین یا بدون زمان دریافت کنند. این درحالی است که باید مجوز اقامت خود را مطابق با قرارداد قانونی خود با کارفرما در مدت اعتبار حداقل شصت روز دریافت کرده باشند.

کارفرما قبل از ارسال به وزارت کار و تأمین اجتماعی، کلیه فرم های لازم را پر کرده و مدارک پشتیبان را جمع می کند. افرادی که در خارج از ترکیه زندگی می کنند می توانند به کنسولگری در کشور خود مراجعه کنند. هنگامی که برنامه تأیید شد، می توانید کار را شروع کنید. در این شرایط، مسئولیت پرداخت هزینه های مالیات و تأمین اجتماعی شاغلین خارجی با کارفرما است. این مجوز مخصوص شرکت است، بنابراین اگر در هر زمان کار خود را ترک کنید، فاقد اعتبار می شود. مقررات ممکن است به موقع تغییر کند، بنابراین قبل از سفر به ترکیه، توصیه می شود که مشورت های لازم را از طریق ثبتا کسب کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب