اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک
اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک

اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک

مراحل اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک

جمهوری چک دارای اقتصادی پایدار بوده و از امکانات مرفهی برخوردار است و یک منطقه مناسب در اروپای مرکزی است که فرصت هاس شغلی مناسبی را برای مهاجران فراهم کرده و اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک را برای بسیاری از مهاجران جذاب می کند. جمهوری چک که در قلب اروپا واقع شده است، برای تجارت مهاجران ایده آل است.

البته اقتصاد این کشور به شدت به صادرات و همچنین داشتن بخش خدمات در حال رشد وابسته است که تقریباً 60٪ از تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می دهد. ضمن آنکه باید در نظر داشته باشید که یادگیری زبان چکی به ویژه دشوار است. با این حال، انگلیسی به طور گسترده ای صحبت می شود ، بنابراین ارتباطات نباید مسئله ای باشد. در هر صورت می توانید اطلاعات کاملی را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک

از زمان فروپاشی دولت پیشین، جمهوری چک مهاجران را جذب کرده است. این ممکن است تا حدودی به دلیل جذابیت های پایتخت آن، پراگ باشد. اما می تواند به دلیل خصوصی سازی اقتصاد چک و گشودن متعاقب آن برای سرمایه گذاری های خارجی نیز باشد که در اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک موثر بوده است.  پس از پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا ، یافتن شغل در جمهوری چک برای بسیاری از مهاجران دیگر به یک گزینه واقع بینانه تبدیل شده است.

جمهوری چک به دلیل موقعیت مرکزی در اروپا مکان ویژه ای برای کارمندان خارجی و بسیاری از مشاغل بین المللی است. شرکت های بزرگ بین المللی در جمهوری چک در همه زمینه ها فعالیت می کنند. شرکت های چند ملیتی بهترین شرط شما برای یافتن کار است، زیرا آنها معمولاً تجربه زیادی در استخدام پرسنل خارجی دارند. به عنوان مثال اگزون موبیل و تسکو فقط برخی از شرکت های جهانی هستند که حضور عمده ای در این کشور دارند.

مزیت های مهم در جمهوری چک

در خصوص موارد مربوط به اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک و با حمل و نقل و زیرساخت های مناسب، این کشور یک پایگاه عالی برای تجارت با کشورهایی همچون آلمان و روسیه است. این زیرساخت، همراه با شهرت آن در بین سرمایه گذاران به عنوان یک بازار با ثبات غربی، به معنای موفقیت کشور در جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی است.

از دیگر مزایای کار در جمهوری چک می توان به نیروی کار ماهر و اقتصاد آزاد اشاره کرد. در حالی که زبان چک یکی از بزرگترین موانع پیش روی کارگران خارجی است، خبر خوب این است که انگلیسی به طور گسترده در سراسر دنیای تجارت صحبت می شود. از سویی دیگر، اقتصاد جمهوری چک ریشه در تولید دارد.

اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک

اقتصاد برای اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک

در طول قرن نوزدهم، بوهمیا و موراویا نیروگاه های صنعتی امپراتوری اتریش، مجارستان بودند. در سال های بین جنگ، چکسلواکی خود را به عنوان یکی از اقتصاد تولید کننده پیشرو در جهان تثبیت کرد. امروزه، تقریباً 38٪ از کل نیروی کار در بخش صنعتی با 60٪ از نیروی کار در بخش ثانویه است که تقریباً 60٪ از تولید ناخالص داخلی کشور در بخش صنعتی تشکیل می دهد که تماما در میزان اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک موثر بوده است.

جمهوری چک دارای چندین صنعت کلیدی از جمله وسایل نقلیه موتوری، مهندسی، تولید فولاد، داروسازی و غیره است. صنعت اتومبیل حدود 28٪ از تولیدات چک را تشکیل می دهد و بزرگترین صنعت منفرد کشور است. این نکته را نیز باید در نظر داشت که این کشور با وجود داشتن صنعت تولید قوی، به صادرات نیز وابسته است.

مشاغل مهم در جمهوری چک

لازم به ذکر است که بخش مالی چک موفق به حفظ سلامتی شد. این امر تا حدی به این دلیل بود که این کشور، پیش از این  مشکلات بانکی خود را تجربه کرده بود و در نتیجه اقدامات نسبتاً محافظه کارانه ای را برای حفظ ثبات انجام داد. در حالی که بخش کشاورزی رو به زوال است و اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک تنها 3٪ از نیروی کار را به خود اختصاص داده است، البته بخش خدمات در این کشور، افزایش یافته است.

اگرچه اندازه بخش خدمات در رابطه با مشارکت آن در تولید ناخالص داخلی ملی طی 60 سال گذشته تقریباً 60٪ راکد بوده است، اما با حرکت کشور به سمت یک اقتصاد مبتنی بر فناوری پیشرفته تر، پیش بینی می شود رشد کند. صنعت گردشگری نیز در حال افزایش است. در حالی که پراگ همچنان به جذب رکورد تعداد گردشگران ادامه می دهد  بسیاری از شهرهای معروف آبگرم این کشور مانند کارلووی واری یا ماریانسکه لازنی و همچنین قلعه های آن، به طور فزاینده ای مورد توجه گردشگران قرار می گیرند.

موانع اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک

هنگام بررسی موانع و شرایط اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک در خواهید یافت که فساد و بوروکراسی در این کشور به وفور دیده می شود به عبارتی برای درک بهتر این موضوع باید گفت که جمهوری چک در میان 47 کشور از نظر رتبه 47 قرار دارد. اگرچه از نظر فنی خلاف قانون است، اما تعقیب قضایی برای فساد هنوز ضعیف اجرا می شود. یکی دیگر از موانع اصلی مهاجران، زبان چک است.

انستیتوی خدمات خارجی آن را به عنوان زبان دشوار در سطح چهار ارزیابی می کند که برای مهارت یافتن تقریباً به 44 هفته یادگیری نیاز دارد. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در میان نسل جوان این کشور، زبان انگلیسی بیشتر صحبت شده و عمدتا در شرکت های بین المللی از زبان انگلیسی به عنوان زبان تجارت و ارتباطات استفاده می شود. شما می توانید برای شرایط کاری در این کشور با ثبتا مشورت نمایید.

فرصت های کاری در جمهوری چک

بخش گردشگری پر رونق این کشور فرصت های زیادی برای اشتغال به کار و استخدام در جمهوری چک فراهم می کند. از آنجا که بسیاری از فعالیت های اوقات فراغت برای گردشگران انجام می شود، مشاغل در این زمینه اغلب برای کارگران خارجی که به زبان های دیگری به غیر از چکی صحبت می کنند، مناسب است. از آنجا که انگلیسی زبان بین المللی تجارت است و آلمان شریک اصلی تجاری جمهوری چک است، بومیان انگلیسی و آلمانی تقاضای زیادی دارند.

همچنین اگر صلاحیت های مناسب را داشته باشید، ممکن است بتوانید در یک آموزشگاه زبان خصوصی یا یک شرکت بزرگ بین المللی شغل تدریس را  پیدا کنید. مدرک دانشگاهی و  یا گواهی تدریس به علاوه برخی از تجربه های تدریس به طور کلی مورد نیاز است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب