اشتغال به کار و استخدام در رومانی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در رومانی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در رومانی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در رومانی
اشتغال به کار و استخدام در رومانی

اشتغال به کار و استخدام در رومانی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در رومانی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در رومانی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در رومانی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در رومانی

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در رومانی

مراحل اشتغال به کار و استخدام در رومانی

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در رومانی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در رومانی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در رومانی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در رومانی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در رومانی

رومانی یکی از سریع ترین اقتصادهای اروپا است، واقعیتی که طی سال های گذشته متخصصان خارجی را به خود جلب کرده است. به آرامی ، رومانی به مقصدی محبوب در زمینه فناوری تبدیل شد که به طور مداوم در حال افزایش سرمایه گذاری خارجی و اشتغال به کار و استخدام در رومانی برای خارجی ها است، بنابراین، این کشور در حال حاضر یکی از جاذبه های مهاجران متقاضی کار است.

در سال 2019 انتظار می رفت که رشد رومانی در زمینه اقتصادی ثابت بماند. به لطف بهبود بخش خصوصی و همچنین سرمایه گذاری تحت هدایت اتحادیه اروپا ، رشد اقتصادی در سال جاری 4٪ است و انتظار می رود که افزایش یابد. این برای یک کشور متوسط توسعه یافته معنای زیادی دارد و همچنین برای جذب کارگران بین المللی نیز ارزشی دارد. در این خصوص توصیه می شود تا راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

بخش های مهم اقتصادی

ارکان اصلی اقتصادی همچنان کشاورزی، صنعت، ماهیگیری و خدمات سنتی است. با این حال، صنایع IT و فناوری پیشرفته همچنان به عنوان جذاب ترین صنایع باقی مانده اند. در واقع ، رومانی یکی از محبوب ترین مراکز اروپایی برای ابتکارات اولیه و مشاغل فنی است.

با توجه به پایگاه آموزشی قوی در علم و فناوری، هزینه های پایین زندگی، فرهنگ کار دوستانه و مفید، همراه با یکی از بهترین سرعت های اینترنت باند پهن در جهان، این کشور در حال حاضر استقبال بزرگی از مهاجران می کند و شرایط مساعدی را برای اشتغال به کار و استخدام در رومانی دارد.

یافتن کار به عنوان یک خارجی در رومانی

در سال 2019 ، دولت رومانی سهمیه کارگران غیر اتحادیه اروپا را 50 درصد افزایش داد. این به معنای حداکثر 30000 اجازه اشتغال به کار و استخدام در رومانی  است. بنابراین، تقاضای زیادی برای نیروی کار و استقبال زیادی از خارجیانی که قصد انتقال به رومانی دارند وجود دارد. یافتن شغل در رومانی باید یک کار آسان باشد، زیرا تعداد زیادی آژانس دپارتمانی برای آگاهی و مشاوره جویندگان کار وجود دارد.

اینها همچنین در مورد مشاغل موجود در دپارتمان و سطح ملی اطلاعات و مشاوره ارائه می دهند. همچنین در مورد جای خالی شغل های آژانس استخدام ملی یک پایگاه داده کامل وجود دارد. همچنین بسیاری از راه های دیگر برای کمک به مهاجران برای یافتن یک کار رویایی وجود دارد. به عنوان مثال ، بسیاری از روزنامه های ملی لیست شغلی دارند.

اشتغال به کار و استخدام در رومانی

بخش های مهم در اشتغال به کار و استخدام در رومانی

وقتی صحبت از زبان می شود، ثبت نام در کلاس های زبان رومانیایی قبل از اقدام در مشاغل کاملاً مناسب خواهد بود. در هر صورت، به خصوص وقتی صحبت از شرکت های بزرگ و چند ملیتی می شود اگر انگلیسی زبان خوبی باشید، شانس اشتغال به کار و استخدام در رومانی  را دارید.

بیشتر مشاغل در رومانی توسط صنایعی مانند صنعت فناوری، ارتباطات ، مونتاژ، گردشگری، نساجی، امنیت، تجارت، مهندسی یا بازاریابی تأمین می شود. تاکنون، صنعت فناوری هم در شرکت های استارت آپ داخلی و هم در خارج از کشور در حال رشد است. مطابق با مطالعات، صنعت نرم افزار IT در جایگاه اول قرار دارد که به فرصت های شغلی مربوط می شود. بنابراین برای خارجیانی که می خواهند در این زمینه کار کنند، رومانی مکانی عالی برای تحقق خواسته هایشان است.

فرصت های شغلی مناسب برای خارجی ها

مهمترین فرصت ها در شهرهای بزرگ، مانند بخارست ، کلوژ ناپوکا ، تیمیسوارا یا ایاسی است. شهرهای کوچکتر مهاجران را که می خواهند در شرکت های کوچکتر کار کنند، جذب می کنند. همچنین ، هزینه های زندگی میزان کمتری دارند و فرصت ها در آموزش زبان انگلیسی و مشاغل کوچک بیشتر است.

رشته کارآموزی در رومانی بهتر به نظر می رسد. بیش از 63٪ شرکت ها کارآموز جذب می کردند و نیمی از آنها بیشتر متقاضیان را برای اشتغال به کار و استخدام در رومانی جذب می کنند. مشاغل زیادی وجود دارد که حقوق ارزشمندی را به کارآموزان خود ارائه می دهند. مهاجران متقاضی کارآموزی باید بدانند که یکی از مهمترین معیارهای استخدام در این خصوص، تجربه قبلی، سایر کارآموزی هایی است که وی انجام داده است و همچنین تحصیلات آنها مطرح است.

رزومه موفق برای اشتغال به کار و استخدام در رومانی

به طور کلی، بسیار مناسب است که مهاجران رزومه خود را به دو زبان رومانیایی و انگلیسی بنویسند. با این وجود مشاغلی وجود دارد که شما CV را به انگلیسی یا فرانسه برای اشتغال به کار و استخدام در رومانی ارسال می کنید. این برای موقعیت هایی است که فقط به صحبت کردن و درک یک زبان خارجی نیاز دارند.

هنگامی که به مصاحبه می روید ، باید مدارک تحصیلی یا گواهینامه های خود را ارائه دهید که مهارت های شما را ثابت می کند. نامه های پیشنهادی و سایر اسناد اثبات تخصص و صلاحیت شما مزیت شما خواهد بود. برای کسانی که در شرکت های بزرگ متقاضی هستند، اولین مصاحبه ها با بخش منابع انسانی و سپس با مافوق آنها انجام می شود. در شرکت های کوچک، مصاحبه ها ممکن است چندان پیچیده نباشد.

دریافتی حقوق پس از اشتغال به کار و استخدام در رومانی

آمار نشان می دهد که به طور معمول، بیشتر شرکت ها 19 درصد حقوق را پس از اشتغال به کار و استخدام در رومانی افزایش می دهند. متوسط ​​حقوق خالص از یک صنعت به صنعت دیگر متفاوت است. در حالی که در صنعت فناوری اطلاعات، درآمد متوسط ​​به عنوان سطح ورود به سطح متوسط ​​یا پایه حدود 550 تا 1600 یورو است، برای سایر حوزه ها ، حقوق از 500-700 یورو شروع می شود. همانطور که انتظار می رفت، صنعت IT از رونق ترین صنعت در رومانی است و تفاوت های شدیدی بین این صنایع وجود دارد.

همچنین، مزایای اضافی برای کارمندان در رومانی مانند بیمه پزشکی خصوصی، کوپن ناهار، کار از راه دور، پاداش تعطیلات و برنامه های کاری انعطاف پذیر در نظر گرفته شده است. فعالیت حرفه ای اتباع خارجی در سرزمین ملی فقط با اعلامیه کار یا مجوز کار انجام می شود. اتباع خارجی که تابعیت کشور های سوم را دارند، تنها پس از گرفتن مجوز کار و سپس ویزای اقامت طولانی مدت برای کار و اجازه اقامت می توانند در رومانی کار کنند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب