اشتغال به کار و استخدام در سوئد

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در سوئد را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در سوئد را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در سوئد
اشتغال به کار و استخدام در سوئد

اشتغال به کار و استخدام در سوئد

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در سوئد را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در سوئد میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در سوئد فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در سوئد

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در سوئد

مراحل اشتغال به کار و استخدام در سوئد

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در سوئد میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در سوئد را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در سوئد هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در سوئد

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در سوئد

اشتغال به کار و استخدام در سوئد با شهرت خود برای حقوق بالا، محیط کار اشتراکی و مرخصی سخاوتمندانه ، ​​برای بسیاری از مهاجران ایده آل است. اخیراً ، سوئد تقاضای زیادی از خارجیانی را که دریافت می کنند که می خواهند مجوز کار بگیرند، به طوری که آنها می توانند انتخابی باشند.

مانند بسیاری از کشورهای اروپایی که حقوق و کیفیت زندگی بالایی دارند، بازار کار سوئد نیز رقابتی است و در برخی از مشاغل، تسلط به زبان سوئدی ضرورت دارد. مشاغلی که این شرایط را ندارند معمولاً شرکت های بزرگ بین المللی مستقر در استکهلم هستند. با این حال، حتی موقعیت هایی که به عنوان زبان انگلیسی تبلیغ می شوند ممکن است به کسانی که حداقل دانش سوئدی دارند، ارجحیت داشته باشند.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در سوئد

سوئد به دلیل برابری جنسیتی و طبقاتی سرسخت خود مشهور است که با تأکید بر نام و فقدان عناوین رسمی به نیروی کار خود گسترش می یابد. علاوه بر این، هنگام اشتغال به کار و استخدام در سوئد ، باید اشاره کنیم که این کشور بر تعادل سالم زندگی، با روزها و ساعت های کاری انعطاف پذیر تأکید زیادی می کند. ساعات کار عادی از 8:30 تا 17:00 است و بیشتر ساکنان سوئد در ساعت 17:00 از دفتر خارج می شوند.

متوسط ​​حقوق در سوئد نسبتاً زیاد است، 26000 کرون در ماه می باشد که بر حسب نوع کاری می تواند متغیر باشد. با این حال، به یاد داشته باشید که در کنار این امر، هزینه بالای زندگی سوئد را در نظر بگیرد. مهاجران به طور معمول باید در نظر داشته باشند که سی درصد از درآمدشان را برای اجاره بها در نظر بگیرند.

نحوه درخواست کار در سوئد

هنگام درخواست اشتغال به کار و استخدام در سوئد ، برجسته بودن ضروری است. یکی از بهترین راه ها برای این کار مطالعه زبان سوئدی است. بسیاری از مشاغل در این کشور به زبان سوئدی تسلط دارند. استثنا در این شرکت های بزرگ چند ملیتی است که در استکهلم مستقر هستند. اگر قصد انتقال به یکی دیگر از شهرهای سوئد را دارید، بهتر است پیش از هر اقدامی از کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت های لازم را دریافت کنید.

لازم به ذکر است در حالی که  یافتن مشاغل انگلیسی زبان در سوئد امکان پذیر است، کارفرمایان هنوز داوطلبانی را که زبان سوئدی را می دانند یا مایل به یادگیری هستند، ترجیح می دهند. این بدان دلیل است که فرهنگ سوئد اعتقاد شدیدی به تلاش های جمعی دارد و کارفرمایان متقاضیانی را که می توانند به راحتی با همکاران خود گفتگو و معاشرت کنند، ترجیح می دهند.

اشتغال به کار و استخدام در سوئد

جستجوی مشاغل مناسب در سوئد

از آنجا که یک شرکت سوئدی باید از اینکه چرا یک مهاجر را به جای یک سوئدی بومی استخدام کرده است دفاع کند، کسانی که قصد اشتغال به کار و استخدام در سوئد و انتقال به این کشور را دارند باید حداقل مدرک دانشگاهی داشته باشند. این مدرک برای تأیید ویزای کار باید توسط کنسولگری کشور شما تأیید شود. تجربه کار چند ساله نیز مفید است، اما یک شرط ضروری نیست.

لازم به ذکر است که سایت های آنلاین بسیاری وجود دارد که می توان از آنها برای یافتن فرصت های شغلی برای خارجی ها در سوئد استفاده کرد. توصیه می شود که برای تمامی مشاغل، رزومه خود را به زبان های انگلیسی و سوئدی آماده نمایید. همچنین لازم است تا مدارک تحصیلی و سوابق کاری را در مقدمه ای کوتاه به این زبان ها تهیه کنید، تا در شرایط خاص بتوانید به سادگی آن ها را ارائه نمایید.

فرهنگ کار در سوئد

در خصوص اشتغال به کار و استخدام در سوئد ، باید گفت که فرهنگ سوئد بسیار غیررسمی است. به ندرت افراد هنگام خطاب به یکدیگر از عناوین افتخاری یا آقای و خانم استفاده می کنند. به همین دلیل، نامه همراه شما باید مودبانه، اما غیررسمی باشد. از نام گیرنده استفاده کنید و سلام کنید بقیه نامه از فرم معمول تشریح می شود که چرا شما برای شغل مورد نظر خود بهترین شرایط را دارید.

اگر تازه وارد سوئد شده اید یا هنوز سوئدی بلد نیستید، حتماً این را در نامه بنویسید و تمایل به یادگیری و هیجان برای غرق شدن در سبک زندگی سوئدی را ابراز کنید. مشاغل معمول در سوئد که دارای فرصت های شغلی مناسبی است شامل داروساز، تدریس، مهندسین عمران، مکانیک و برق، شیمی دانان، توسعه دهندگان نرم افزار  و دندانپزشکان، پزشکان و پرستاران و اساتید دانشگاه می باشد.

تحصیل و اشتغال به کار و استخدام در سوئد

طیف وسیعی از مشاغل در سراسر کشور برای دانشجویان ، فارغ التحصیلان و متخصصان وجود دارد ، از فرصت های شغلی انعطاف پذیر تا مشاغل حرفه ای در این کشور برای اشتغال به کار و استخدام در سوئد امکان پذیر است. سوئد برخی از معروف ترین مارک های جهان را شامل می شود که شامل IKEA ، H&M ، TetraPak ، Ericsson ، AstraZeneca و Volvo است.

 شما می توانید در این کشور از یکی از بهترین تعادل های زندگی کاری در دنیا لذت ببرید. مشاغل مختلفی برای انگلیسی زبانان در صنایع مختلف وجود دارد. بسیاری از دانشجویان بین المللی که در سوئد تحصیل می کنند و در اینجا کار می کنند، زیرا این امر به طور قانونی مجاز است و یک روش عالی برای استفاده از شرایط و فرصت های شغلی این کشور است.

بررسی چگونگی اشتغال به کار و استخدام در سوئد

بسیاری از دانشگاه ها برنامه های کارآموزی را در سوئد ارائه می دهند که می تواند بسیار مثمر ثمر باشد زیرا گاهی ورود به بازار کار سوئد یک چالش است. بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان در سوئد به دنبال اشتغال به تدریس انگلیسی هستند در حالی که شرکت های فن آوری زیادی نیز در اینجا فعالیت می کنند.

چالش هایی برای اشتغال به کار و استخدام در سوئد وجود دارد که ممکن است با آنها روبرو شوید از جمله کارگران محلی که دارای اولویت هستند. مانند هر کشوری، شما باید مهارت های زبانی خود را بهبود ببخشید. این موارد واقعاً به شما کمک می کند تا یک کار رویایی را در سوئد انجام دهید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب